Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha oh hij wordt wel begeleid zie ik, dan is het geen totale chaos als je iemand met 0,0 ritmegevoel te pakken hebt >.<

Inderdaad heel erg vet dit! Doet hij deze act nog steeds? Dit is wel echt de definitie van hoe een live-act kan zijn.


Hij stond er vorig jaar mee op Fantasy Island. Was de eerste keer weer in twee jaar, maar dit jaar zal hij zijn Sonar naar Intents meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Freqz @ Defqon

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 00:17 
 



Deze shit hebben ze op Euphoria in 2011 ook geflikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis, Qapital. Wederom zó vet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe deed B-Front het eigenlijk op Qapital? Had hij nog speciaal apparatuur meegebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoe deed B-Front het eigenlijk op Qapital? Had hij nog speciaal apparatuur meegebracht?


Volgens mij gewoon een half uur met eigen nummertjes, weinig bijzonders :P

Nummers waren wel geweldig overigens, dat maakte het interessant genoeg natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er zelf bij, maar ik kon niet zien hoe hij precies draaide. Het klonk inderdaad goed, dus wat mij betreft maakt het niet uit of er echt 'live' gedraaid wordt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben ze ook altijd een AKAI apparaat met laptop bij een live set. Iemand enig idee wat ze daarmee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Volgens mij hebben ze ook altijd een AKAI apparaat met laptop bij een live set. Iemand enig idee wat ze daarmee doen?


muziek maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.bax-shop.nl/akai/bekijk-alle ... 4&limit=24

Welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
http://www.bax-shop.nl/akai/bekijk-alle-producten.html?limitstart=24&limit=24

Welke?


Het apparaat waar Chain Reaction en Crypsis een half uur heel druk mee bezig zijn. Radical gebruikt het in zijn live sets ook, volgens mij. Adaro gebruikt het tevens bij Gunz For Hire en zag het bij Freakz at Night ook, geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er bestaan ontzettend veel apparaten waar je mee kunt samplen. Ik weet niet precies wat ze hebben staan. Maar stuur eens een link van een set waarin ze naar jouw mening iets dergelijks gebruikten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:23 
 

zo'n drumpad / drummachine zie je vaak voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er bestaan ontzettend veel apparaten waar je mee kunt samplen. Ik weet niet precies wat ze hebben staan. Maar stuur eens een link van een set waarin ze naar jouw mening iets dergelijks gebruikten?


Ik krijg het plaatje niet gepost op Hardtraxx, anders had je kunnen zien welke ik precies bedoelde die zij gebruiken, maar heb gelezen dat het inderdaad zo'n AKAI apparaat is waarmee je kunt samplen. Dat zal het wel zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er bestaan ontzettend veel apparaten waar je mee kunt samplen. Ik weet niet precies wat ze hebben staan. Maar stuur eens een link van een set waarin ze naar jouw mening iets dergelijks gebruikten?


Ik krijg het plaatje niet gepost op Hardtraxx, anders had je kunnen zien welke ik precies bedoelde die zij gebruiken, maar heb gelezen dat het inderdaad zo'n AKAI apparaat is waarmee je kunt samplen. Dat zal het wel zijn dan.


Je bedoelt zoiets, toch?

Afbeelding

http://www.bax-shop.nl/midi-studio-controllers/akai-apc40-mkii-performance-controller-voor-ableton
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:


Inderdaad, zoiets. Misschien dat Deetox even kan helpen en vertellen welke zij gebruiken bij Freakz at Night, mits ze meeleest uiteraard. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 00:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Hurrikane schreef:


Inderdaad, zoiets. Misschien dat Deetox even kan helpen en vertellen welke zij gebruiken bij Freakz at Night, mits ze meeleest uiteraard. :$

Ik heb de AKAI MPD32, deze heb ik idd ook voor Freakz gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook geen hs/hc, maar wel heel vet ook :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 06:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik was er zelf bij, maar ik kon niet zien hoe hij precies draaide. Het klonk inderdaad goed, dus wat mij betreft maakt het niet uit of er echt 'live' gedraaid wordt of niet.

Oh, het is B-Front en het waren goede nummers, dus dan is het geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Chroman schreef:
Ik was er zelf bij, maar ik kon niet zien hoe hij precies draaide. Het klonk inderdaad goed, dus wat mij betreft maakt het niet uit of er echt 'live' gedraaid wordt of niet.

Oh, het is B-Front en het waren goede nummers, dus dan is het geen probleem.


Dit, met twee maten meten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit is wat ik in ieder gebruik. Ik kan hier per bank 12 sounds in zetten. Er zijn 10 banken, dus in totaal 120 sounds. Qua grootte van de sounds hangt het af wat voor SD kaart je erin hebt zitten. Ik heb er 16gb in zitten, dus in principe kan ik onder elke knop complete tracks erin zetten.

Ik gebruik dit apparaat omdat ik deze direct aan de mixer kan aansluiten en ik dus niet hoef te klooien met een laptop :-)

Sommige screeches/vocals/melodieen en dergelijke speel/drum ik dan live over de tracks heen. De tracks die ik dan draai, heb ik van te voren in de studio 'uitgekleed' zodat ik die live elementen dus vanuit mijn apparaat kan toevoegen.

EDIT: oh oeps dat plaatje is wel ERG groot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knop 7 is illuminati :cool:

OT. ik heb FaN niet live gezien, dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik vind het altijd wel een leuk live-element wat Thera met die sampler toevoegt. Aan de andere kant vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van een drumrifje zelf proberen 1 op 1 na te spelen on stage... Dan lijkt het mij misschien leuker om met de gebruikte elementen net een iets ander rifje te maken.

Voetnoot: ik heb je al heel lang niet meer LIVE gezien, Pieter, dus misschien loop ik hopeloos achter met mijn kritiek :lol: Daarnaast mag ook gezegd worden, bedenk ik me nu, dat je soms wel een ander rifje maakt, zo herinner ik me bijvoorbeeld bij 2,5 kings nog wel een keer een "No Limit" rifje met die 'no' uit de track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn toch in hardstyle genoeg gelegenheden waar je dat kunt doen. Het hoeft niet per sé over een climax heen? Tussen twee tracks door of in een break ofzo. Vocals lenen zich er trouwens prima voor lijkt mij, die kun je (aangezien het je eigen producties zijn) nog zelf wat bewerken voor je act.

Heb je linkje van dat voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Knop 7 is illuminati :cool:

OT. ik heb FaN niet live gezien, dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik vind het altijd wel een leuk live-element wat Thera met die sampler toevoegt. Aan de andere kant vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van een drumrifje zelf proberen 1 op 1 na te spelen on stage... Dan lijkt het mij misschien leuker om met de gebruikte elementen net een iets ander rifje te maken.

Voetnoot: ik heb je al heel lang niet meer LIVE gezien, Pieter, dus misschien loop ik hopeloos achter met mijn kritiek :lol: Daarnaast mag ook gezegd worden, bedenk ik me nu, dat je soms wel een ander rifje maakt, zo herinner ik me bijvoorbeeld bij 2,5 kings nog wel een keer een "No Limit" rifje met die 'no' uit de track :P

Ik maak inderdaad juist altijd andere versies van mn track juist door het gebruik van mn Sampler :-)

Enige tracks waar ik tzelfde bleef doen maar gewoon elementen naspeelde waren Do The Happy Face en The Battle. Vind ik ook zeker wel wat hebben omdat je dan ook hoort dat t live gespeeld wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik maak inderdaad juist altijd andere versies van mn track juist door het gebruik van mn Sampler :-)

Enige tracks waar ik tzelfde bleef doen maar gewoon elementen naspeelde waren Do The Happy Face en The Battle. Vind ik ook zeker wel wat hebben omdat je dan ook hoort dat t live gespeeld wordt :)

Zo lang geleden heb ik jou dus voor het laatst LIVE gezien xd Toen speelde je bij deze twee platen inderdaad precies het normale rifje na. Hebben we toen trouwens nog over gesproken...

Maar goed, ik loop dus hopeloos achter, dus ik hou nu maar op met mijn betoog :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen