Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Intervention schreef:
dat bedoel ik dus hij doet helemaal niet punt 4 dat maak jij ervan ;)

Lees pagina 1 dan, ik zal het voor je neerzetten:

1. Teknizion post een filmpje van The Machine
2. Chukkels moet lachen
3. Oxbow moet lachen
4. Kicking Azz vind het ook grappig
5. Oxbow moet nog harder lachen
6. Edwin zegt: Je mag niet om The Machine lachen omdat hij wel goed draait!

HOEZO SCHIET HIJ NIET IN DE VERDEDIGING?


Begrijpend lezen is moeilijk.. Ik zeg het je nog een keer:
- The Machine geniet op zijn eigen manier

Gangsterdwerg schreef:
Sorry jij begint over andere DJ's, ik heb het aleen mar over The Machine hoor.

Inderdaad ik begin over andere DJ's omdat jij beweert dat ik het zeg dat het komt omdat ik een The Machine fan ben. Dan zeg ik alleen dat ik het ook zou doen bij andere DJ's. Ik leg dus alleen maar mijn standpunt uit.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'T zag er anders niet echt uit alsof The Machine aan het genieten was. En als hij wel aan het genieten was, prima. Dan is hij gewoon heel erg ingetogen. Niks mis mee. Maar als mensen het grappig vinden dat hij er zo suf bij staat dan moet je niet gaan lopen janken dat we hem de grond in boren want dat doen we helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vervelend die loze discussie tussendoor :P Vind het net zo een leuke topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
'T zag er anders niet echt uit alsof The Machine aan het genieten was. En als hij wel aan het genieten was, prima. Dan is hij gewoon heel erg ingetogen. Niks mis mee. Maar als mensen het grappig vinden dat hij er zo suf bij staat dan moet je niet gaan lopen janken dat we hem de grond in boren want dat doen we helemaal niet.


Volgensmij is uitlachen wel een vorm van iemand de grond in boren. Maar goed, je weet mijn mening.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
'T zag er anders niet echt uit alsof The Machine aan het genieten was. En als hij wel aan het genieten was, prima. Dan is hij gewoon heel erg ingetogen. Niks mis mee. Maar als mensen het grappig vinden dat hij er zo suf bij staat dan moet je niet gaan lopen janken dat we hem de grond in boren want dat doen we helemaal niet.


Volgensmij is uitlachen wel een vorm van iemand de grond in boren. Maar goed, je weet mijn mening.. ;)


Mwah ik vind dat het op de 1e pagina heel netjes bleef en het ging puur om zijn uitstraling, verder werd er niet gebashed en tsja die kritiek op zijn uitstraling is denk ik wel terecht dus. Ik vind dat je je aanstelt zodra iemand iets over hem zegt. Maar goed ontopic dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
KickinAzz schreef:
Dan mogen we het toch nog grappig vinden? Je praat nu alsof hij iemand met een beperking is die het zelf ook niet kan helpen :P


Als er iemand praat alsof hij een beperking is zijn jullie het wel. Ik geef gewoon aan dat hij geniet op zijn manier en iedereen geniet op zijn eigen manier, de ene gaat keihard los de ander staat wat meer stil. Dat is toch prima? Hij staat meer stil, maar hij geniet volgensmij wel gewoon. Is dat verkeerd?

Oxbow schreef:
Edwinn moet weer komen azijnpissen, man man beetje humor in het leven kan ook leuk zijn gast

Humor is goed, maar jullie kraken die man af terwijl het nergens op slaat.

Best wel erg dat je die zin in zeer beperkt Nederlands formuleert terwijl je hem op ons richt :$

En ik kraak hem niet af, maar had die man nog nooit eerder in een filmpje gezien.. dus vandaar dat ik zo moest lachen, omdat ik iets heel anders had verwacht :P

Verder heb ik wel respect voor hem als persoon en artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er iemand praat alsof hij een beperking heeft, dan zijn jullie het wel.

Nu goed? Wat een mierenneukerij, je weet wat ik bedoel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uh, ik lachte omdat Teknizon het filmpje plaatste terwijl dat filmpje het totaal tegenovergestelde is van wat er bedoeld is in dit topic. Ik zit niet The Machine uit te lachen, mocht men dat soms denken. Sterker nog, het interesseert me geen ene reet of een DJ nou los gaat of het op de manier doet zoals The Machine doet, zolang de DJ mij maar vermaakt en dat heeft The Machine op Loudness meer dan gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Uh, ik lachte omdat Teknizon het filmpje plaatste terwijl dat filmpje het totaal tegenovergestelde is van wat er bedoeld is in dit topic. Ik zit niet The Machine uit te lachen, mocht men dat soms denken. Sterker nog, het interesseert me geen ene reet of een DJ nou los gaat of het op de manier doet zoals The Machine doet, zolang de DJ mij maar vermaakt en dat heeft The Machine op Loudness meer dan gedaan!


Ik had het ook niet tegen jou, maar meer tegen Oxbox en Kickinazz die hem een nerd noemen enz. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hier gaat The Machine toch wel wat meer los :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Chukkels schreef:
Uh, ik lachte omdat Teknizon het filmpje plaatste terwijl dat filmpje het totaal tegenovergestelde is van wat er bedoeld is in dit topic. Ik zit niet The Machine uit te lachen, mocht men dat soms denken. Sterker nog, het interesseert me geen ene reet of een DJ nou los gaat of het op de manier doet zoals The Machine doet, zolang de DJ mij maar vermaakt en dat heeft The Machine op Loudness meer dan gedaan!


Ik had het ook niet tegen jou, maar meer tegen Oxbox en Kickinazz die hem een nerd noemen enz. ;)

Je kunt niet lezen ook he, nog een beperking :lol:

Ik heb hem geen nerd genoemd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@5:16 heeft ie weer z'n plas momentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan.


Hoe kansloos is dat? Nou de DJ gaat niet los laat ik dan ook maar met m'n armen over elkaar gaan staan. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Edwinn schreef:
Chukkels schreef:
Uh, ik lachte omdat Teknizon het filmpje plaatste terwijl dat filmpje het totaal tegenovergestelde is van wat er bedoeld is in dit topic. Ik zit niet The Machine uit te lachen, mocht men dat soms denken. Sterker nog, het interesseert me geen ene reet of een DJ nou los gaat of het op de manier doet zoals The Machine doet, zolang de DJ mij maar vermaakt en dat heeft The Machine op Loudness meer dan gedaan!


Ik had het ook niet tegen jou, maar meer tegen Oxbox en Kickinazz die hem een nerd noemen enz. ;)

Je kunt niet lezen ook he, nog een beperking :lol:

Ik heb hem geen nerd genoemd ;)


Oxbox wel, jij lacht hem uit terwijl hij een normaal cola'tje drinkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
KickinAzz schreef:
Edwinn schreef:
Ik had het ook niet tegen jou, maar meer tegen Oxbox en Kickinazz die hem een nerd noemen enz. ;)

Je kunt niet lezen ook he, nog een beperking :lol:

Ik heb hem geen nerd genoemd ;)


Oxbox wel, jij lacht hem uit terwijl hij een normaal cola'tje drinkt..


krijg ik nu een boete Edwinn?
Nerd is wel zwaar beledigend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow doe niet zo kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Hier gaat The Machine toch wel wat meer los :thumbup:



Inderdaad, dus einde van deze zinloze discussie en meer filmpjes? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Oxbox wel, jij lacht hem uit terwijl hij een normaal cola'tje drinkt..

Ja mag het? Jij hoeft niet voor anderen te bepalen of ze iets grappig mogen vinden of niet.

En ik heb nog nooit een DJ een cola met een rietje zien drinken tijdens zijn optreden, vandaar dat ik erom moest lachen.

Maar laten we nu maar weer ontopic gaan, dit gedoe heeft ook geen zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan.


Hoe kansloos is dat? Nou de DJ gaat niet los laat ik dan ook maar met m'n armen over elkaar gaan staan. :')

Zit toch wel een kern van waarheid in, als ik zie dat de DJ helemaal losgaat, kan mij dat ook extra energie geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Oxbow doe niet zo kansloos.


niet huilen dakpan
je krijgt zo weer een nieuwe zak winegums van je mama
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Dakpan schreef:
Oxbow doe niet zo kansloos.


niet huilen dakpan
je krijgt zo weer een nieuwe zak winegums van je mama


Hoezo editten en vervolgens m'n moeder erbij betrekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zit toch wel een kern van waarheid in, als ik zie dat de DJ helemaal losgaat, kan mij dat ook extra energie geven ;)


Dat heb ik eigenlijk ook wel

Maar ok ik zal maar een filmpje posten hier want het wordt saai :P

HHZ mag ook eens gepost worden, klassiekertje onder de losgaande DJ's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deepack is altijd wel goed, Marcel is voor mij een van de grootste sfeermakers, krijgt de mensen altijd mee. Altijd wel gekke dingen op het podium... vind het wel leuk ook al zijn hun setjes de laatste tijd niet zo geweldig.

De ergste die ik ooit heb meegemaakt is inderdaad Thera. Die man is echt niet te stoppen, door niemand :lol: Fenomenaal om te zien, zonder dat ie de draaikunst uit het oog verliest!
Daarna komen Noize Suppressor (Bike) en Unexist. Noize Suppressor staat tijdens live-acts soms echt helemaal uit zn stekker te gaan en Unexist wekt op mij soms de indruk alsof ie strak van de shit staat, zo gaat ie soms in de muziek op.

Grootste sufkut is idd The Machine, alsof ie elk moment in slaap pleurt. Zatox en Paul Elstak zijn ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
en Unexist wekt op mij soms de indruk alsof ie strak van de shit staat, zo gaat ie soms in de muziek op.



Unexist stond toch ook strak op Q-base 09?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deepack is altijd wel goed, Marcel is voor mij een van de grootste sfeermakers, krijgt de mensen altijd mee. Altijd wel gekke dingen op het podium... vind het wel leuk ook al zijn hun setjes de laatste tijd niet zo geweldig.

Jaaa Marcel van Deepack is echt een held!

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen