Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Closing DQ 17 mee mogen maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Rowanyt1309 schreef:
SimpleEffect schreef:
Van links naar rechts gaan met heel t publiek tijdens Power Hour 2016
Was lache


Mooi momentje ja. :thumbsup:


kegel77w schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6841187/fd62d6c2/complete_publiek_opschuiven.html

Misschien dat deze er ook wel onder valt? Misschien als bonus content.


:whistle:


ik ga niet elk filmpje kijken in een thread sorry :/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap ik. Maar het is nou niet echt memorabel, maar ging wel viraal, dus vandaar als extra bonus content misschien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DV8 sit down momentje op In Qontrol 2010



The Prophet op Defqon.1 2007 die tot 23.30 ongeveer door blijft draaien wegens drukte van OV.
Qlimax 2004, dj's die aan een touw uit de lucht komen.
Het einde van Qlubtempo.
XQ Pavo, die met een limousine de HMH in komt rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.


Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 20:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

zeke schreef:
DV8 sit down momentje op In Qontrol 2010

Ja hier was ik ook bij, the original :D Elke keer als ik Walking The Line hoor moet ik hier ook weer aan denken. Die 'reportage' is ook fantastisch hiervan, met al die vage mensen voor de camera :lol: Sowieso hoort In Qontrol er wel tussen trouwens, godver wat was dat een vet feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakte In Qontrol eigenlijk zo vet? Aangezien Unlocked van b2s met volgens mij ongeveer een zelfde concept geen succes was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 20:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het gaf voor mij een beetje een indoor Q-Base gevoel. Verschillende area's maar wel allemaal met een vrij duister sfeertje, het laatste uurtje werd het licht door de ramen van de RAI en dus ook in de zaal en de RAI an sich vond ik ook een hele vette locatie. Maar goed dat was ook één van m'n eerste feesten dus toen vond ik sowieso alles nog geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah man als ik dat filmpje van In Qontrol zie. Die sfeer, die rare mensen en die muziek, daar wordt ik een bak nostalgisch.

Of zoals dit.

https://www.youtube.com/watch?v=FLWQ5clftx4

Zo zijn hardstyle feesten ook gewoon in mijn herinnering :cry: Ook al was ik er niet bij (Feestfabriek, mijn eerste feest had dat ook nog wel, maar daarna werd het vrij snel anders)

Het is extreem cringey en extreem vet tegelijkertijd om dit te zien :lol: Het is wel heel gelikt geworden tegenwoordig allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle defqon edities op Almere strand zijn sowieso memorabel :loving:
Dat geslenter door het zand, stofwolken, gekke mensen in het water.
Dat reuzenrad in 2008 waar 's avonds vuurwerk vanuit werd ontstoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 07:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Het is extreem cringey en extreem vet tegelijkertijd om dit te zien :lol: Het is wel heel gelikt geworden tegenwoordig allemaal.

Combinatie van oudere kwaliteit beelden en het feit dat shots van mensen veel langer duurden. De meeste aftermovies zijn tegenwoordig vaak snelle beelden en als jij jezelf wil spotten moet je haast de video frame voor frame bekijken.
Ik gok dat dit er wel mee te maken mee heeft.
Maar zoals jij er naar kijkt heb ik dat ook, ontzettend vet maar ook ongemakkelijk tegelijkertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:


Same here :lol:

Pommer schreef:
Sowieso hoort In Qontrol er wel tussen trouwens, godver wat was dat een vet feest.


:yes: Geweldige feesten waren dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Helicaze schreef:
Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.


Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:

De sfeer was wel echt bizar ook, blijft een kippenvelmoment als dit filmpje af en toe voorbij komt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vetste 3 feest uren van mijn leven tot nu toe (DQ Legends komt hierna pas op afstand)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Memorabel was het zeker. Vooral het compleet weg waaien tussen de stage en de hal xd plus daar zowaar Times Like These gehoord, dus worth it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:36 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
Royvn_ schreef:
Helicaze schreef:
Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.


Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:

De sfeer was wel echt bizar ook, blijft een kippenvelmoment als dit filmpje af en toe voorbij komt:

Was er niet bij, maar kippenvel geeft dit filmpje zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De eerste keer Main Concern op Decibel 2013. Dat vond ik toen zo bizar. Gewoon in de namiddag al een bizar donkere Spoontech set draaien. Na die set heb ik echt een paar uurtjes tot besef moeten komen wat ik net had meegemaakt. Misschien voor de meesten niet zo speciaal. Echter voor mij is er toen een nieuwe wereld open gegaan qua hardstyle omdat ik toen nog niet zo heel bekend was met dat label en er (buiten Delete op Loudness 2012) nog zo goed als geen muziek live van had gehoord. Dat uurtje vergeet ik nooit meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Royvn_ schreef:
Helicaze schreef:
Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.


Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:

De sfeer was wel echt bizar ook, blijft een kippenvelmoment als dit filmpje af en toe voorbij komt:

Dit vergeet ik ook nooit meer, wat een sfeer toen die 2/2,5 uur ofzo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bizarre bij Craft was ook, onderweg daar naartoe waren er wel een aantal waarschuwingen uitgegeven, ook een techno feest in de buurt (Welcome to the Future) afgelast waar een aantal mensen die ik kende werd onderweg al afgelast. Maar tijdens een overstap in Amersfoort met de trein was daar op wat wind na nog vrij weinig van te merken en deed ik het vooraf af als gezeik. Zelfs bij binnenkomst viel het allemaal nog wel mee naar mijn idee. Maar dat werd dus alleen maar erger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen wist smorgens al wat een tyfusweer het zou worden, en men ging er toch gewoon heen, dikke schijt overal aan. Die sfeer was echt ongekend ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2.5 uur met de auto die kant op gereden vanuit Zuid-Limburg om zo'n anderhalf uur te kunnen feesten. Still worth it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
2.5 uur met de auto die kant op gereden vanuit Belgisch Limburg om zo'n anderhalf uur te kunnen feesten. Still worth it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend bedankt allemaal! Nu een ander vraagje: heeft er iemand mooie scherpe kwaliteit foto's van een aantal van deze memorabele gebeurtenissen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Iedereen wist smorgens al wat een tyfusweer het zou worden, en men ging er toch gewoon heen, dikke schijt overal aan. Die sfeer was echt ongekend ja :D

Qua sfeer staat dat feest voor mij denk ik nog steeds op nummer één. Was echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga er zelf ook eens moeite voor doen :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen