Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:31 
 

klinkt alsof er iemand vlakbij die camera 2 stukken hout op elkaar staat te slaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
klinkt alsof er iemand vlakbij die camera 2 stukken hout op elkaar staat te slaan xd

Vierkant schuren in de tweede climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Houthakkuhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Mark EG filmpje

wat een baas :worship:
Thera gaat ook lekker los in het publiek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Supremacy 2014 set van High Voltage & Titan. Heel die set was niks aan. Ik zei na half uur tegen maat van me. Ik weet zeker dat Titan Formula op gooit. De sets liepen allemaal 10 minuten uit maar dat wisten we niet. Toen 3 minuten voor dat ze klaar waren nog steeds niet hoorde gaf ik ht op. Helaas geen Formula. Totdat ik ineens een tease hoorde met EVERYBODY IS A SUSPECT!!!!! Ik en me maat achterin kei hard schreeuwen en springen van blijdschap en toen klapte die intro erin en toen vierkant rammen. Heb tijdens Warface nog nagenoten van dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
elroyce schreef:
Ran-D & Adaro - Under Attack @ Defqon 2011. :loving:

Dak ging er af toen, episch kwartiertje met ook nog Pattern 2 en Everything Changes geloof ik :worship: :worship:

Jaaaaaaa daar was ik ook bij. Pattern 2, Everything Changes en ook nog Haunter of the Dark toen volgens mij. Dit was volgens mij het eerste echt grote optreden voor Adaro. En dat bizarre geluid in de Blue toen :worship:


:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:01 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Supremacy 2014 set van High Voltage & Titan. Heel die set was niks aan. Ik zei na half uur tegen maat van me. Ik weet zeker dat Titan Formula op gooit. De sets liepen allemaal 10 minuten uit maar dat wisten we niet. Toen 3 minuten voor dat ze klaar waren nog steeds niet hoorde gaf ik ht op. Helaas geen Formula. Totdat ik ineens een tease hoorde met EVERYBODY IS A SUSPECT!!!!! Ik en me maat achterin kei hard schreeuwen en springen van blijdschap en toen klapte die intro erin en toen vierkant rammen. Heb tijdens Warface nog nagenoten van dat moment.


ik had precies hetzelfde tijdens warface op laatste loudness in t klokgebouw. was de track een beetje vergeten eigenlijk (had hem op een af andere manier thuis nooit op staan). kon mn geluk niet op haha :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ja, wat moet ik er nog bij zeggen :love: :drool:



en deze ook, die stage was prachtig.

goede herinneringen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 08:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Kippenvel!! Was mijn beste Defqon dit. Bij het intro'tje van No time to waste (vanaf 0.01 sec) krijg ik weer helemaal dat festival gevoel!

Vanaf 09:45 :love: Wildstylez - 160 bpm :clap:


Ps: Hoe kan ik het filmpje uploaden ipv alleen de link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youtube.nl/com gebruiken en niet Youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastack schreef:


Kippenvel!! Was mijn beste Defqon dit. Bij het intro'tje van No time to waste (vanaf 0.01 sec) krijg ik weer helemaal dat festival gevoel!



Damn.. :worship: :cry:

Ik mis dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien een beetje te kort geleden om al over nostalgisch te praten, maar ik heb denk ik nog nooit zoveel kippenvel gehad als bij dit moment:



En dit brengt ook altijd mooie herinneringen op, was pas m'n 3e of 4e grote feest dus vond alles nog helemaal mooi, vooral deze hitjes (al vond ik Zany, Donkey Rollers & Deepack nog vetter). Kijk de DVD ook nog regelmatig:



Trouwens dat filmpje van Under Attack op DQ 2011 is ook echt awesome, ik weet nog dat ik daar helemaal los stond te gaan en Crypsis langs kwam met z'n camera. Heeft uiteindelijk zijn eigen aftermovie van Defqon gehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:



Ik denk, wat komt dit filmpje mij bekend voor, is ie door mij gemaakt :P Heel vet moment was dat ja!

Als we het dan toch over die editie van Hard Bass hebben, dit beeld zal nooit meer van mijn netvlies verdwijnen, 1 van de vetste feestmomenten persoonlijk. Die lichten waar je epilepsie van krijgt en dan die smerig harde edit :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 Megapixel JONGUH xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardbass 2011 ja, wat een machtig mooi feest was dat. Dat was mijn 4e grote feest.

Team rood, geel en blauw waren echt de beste teams die avond van wat ik me kon herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bijna allemaal dus :P Blue was wel echt vet ja, volgens mij met Zany, Ran-D, Bioweapon en Crypsis Live. Toen waren Strike en Nackt ook vrij nieuw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja in principe wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon kippevel na het zien van de meeste filmpjes :lol:

Het mooiste moment voor mij was toch dat Ivan Carsten & Stephanie met deze eindigden op Defqon 2009



Donkey Rollers Live op de main

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een van de meest gruwelijke momenten was denk ik Titan in de Purple op Defqon 2010. Dat geluid overtrof de main en vervolgens gooit ie Necropsy erop. Ongekend :surrender:

Edit: Een ander (recent) nostalgisch moment was: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 14:49 
 

Gaan we weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat Pounding Senses fimpje van Hard Bass, kan me herinneren dat ik die na dat feest echt zo ongelofelijk vaak aan heb gehad >.<

@Rawbin bij deze: dank daarvoor!! :lol:

@Pommer Feestfabriek filmpjes :love:

Als Beat Providers - Firebird langs komt :cry: (L)

Blijft een mooi topic dit, kan me niet vaak genoeg gebumpt worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bijna allemaal dus :P Blue was wel echt vet ja, volgens mij met Zany, Ran-D, Bioweapon en Crypsis Live. Toen waren Strike en Nackt ook vrij nieuw :love:


Wat zo mooi was is dat blue echt al flink knalde op dat tijdstip, Bioweapon die ook gezellig meededen in dat tempo. Naar mijn mening had Blue toen gewoon omgewisseld moeten worden met Yellow. Of nja, Max Enforcer thuislaten voortaan, die verneukte die Yellow set best behoorlijk :P

Hier nog een persoonlijk hoogtepunt; Loudness 2011. 2e editie sinds het weer terug is, voor mij de 1e. Zalig feest gehad, toen raw nog relatief klein was en echt heel de zaal vol met liefhebbers stond. En dan als afsluiter Thera, mijn 1e Theracords set, waar ik daarvoor eigenlijk nog niet echt bekend was met dat label.
COMPLEET weggeblazen voor meer dan een uur, wanneer je dacht dat het niet harder kon, kon het dat dus wel (Done :drool: ). De opener Doggystyle deed de 7 uur kicks ervoor klinken als schattige scheetjes. Ga gelijk de re-run weer eens opzetten :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastack schreef:


Kippenvel!! Was mijn beste Defqon dit. Bij het intro'tje van No time to waste (vanaf 0.01 sec) krijg ik weer helemaal dat festival gevoel!

Vanaf 09:45 :love: Wildstylez - 160 bpm :clap:


Ps: Hoe kan ik het filmpje uploaden ipv alleen de link?


Mijn eerste defqon.. Deze vergeet ik nooit meer, heerlijk weer (gewoon rood in het gezicht), één van de beste setjes van psyko punkz ooit in de blue.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Hier nog een persoonlijk hoogtepunt; Loudness 2011. 2e editie sinds het weer terug is, voor mij de 1e. Zalig feest gehad, toen raw nog relatief klein was en echt heel de zaal vol met liefhebbers stond. En dan als afsluiter Thera, mijn 1e Theracords set, waar ik daarvoor eigenlijk nog niet echt bekend was met dat label.
COMPLEET weggeblazen voor meer dan een uur, wanneer je dacht dat het niet harder kon, kon het dat dus wel (Done :drool: ). De opener Doggystyle deed de 7 uur kicks ervoor klinken als schattige scheetjes. Ga gelijk de re-run weer eens opzetten :D


Dit was zo bizar. Snapte geen kut van wat er gebeurde aangezien de meeste nummers mij niet bekend waren, maar het ging allemaal zo afschuwelijk hard.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen