Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done toen inderdaad :love: . Dat was indd echt het moment waardoor ik destijds fan van tc werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qapital 2013 afsluiting, alles klopte gewoon.


https://m.youtube.com/watch?v=Cvu9tV48IqM

Was mn eerste feest, had nog nooit naar hardstyle oid geluisterd.

Vervolgens een van de beste nachten van mn leven gehad, geweldige sfeer, supervette muziek en show. Had nog nooit zoiets meegemaakt.

En toen kwam 4:20. Villain verwoordde gewoon precies hoe ik die avond ervaren had, en toen kwam Thera met butterfly vip.

Echt het perfecte nummer om de avond mee af te sluiten, dat pianostuk, die geniale opbouw en dan die epische melodie en geweldige kicks.

Elke keer weer kippenvel bij "this is how were going home!" :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Bijna allemaal dus :P Blue was wel echt vet ja, volgens mij met Zany, Ran-D, Bioweapon en Crypsis Live. Toen waren Strike en Nackt ook vrij nieuw :love:


Wat zo mooi was is dat blue echt al flink knalde op dat tijdstip, Bioweapon die ook gezellig meededen in dat tempo. Naar mijn mening had Blue toen gewoon omgewisseld moeten worden met Yellow. Of nja, Max Enforcer thuislaten voortaan, die verneukte die Yellow set best behoorlijk :P

Hier nog een persoonlijk hoogtepunt; Loudness 2011. 2e editie sinds het weer terug is, voor mij de 1e. Zalig feest gehad, toen raw nog relatief klein was en echt heel de zaal vol met liefhebbers stond. En dan als afsluiter Thera, mijn 1e Theracords set, waar ik daarvoor eigenlijk nog niet echt bekend was met dat label.
COMPLEET weggeblazen voor meer dan een uur, wanneer je dacht dat het niet harder kon, kon het dat dus wel (Done :drool: ). De opener Doggystyle deed de 7 uur kicks ervoor klinken als schattige scheetjes. Ga gelijk de re-run weer eens opzetten :D



Loudness 2011 ook toen Trespasser werd gedraaid, nja eigenlijk die hele afsluiter :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2016 13:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2016 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Iemand die hier bij was? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor mij geldt precies hetzelfde wat betreft Thera @ Loudness 2011, was gelijk verkocht toen. Vooral Goddamn vond ik echt helemaal geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exact hetzelfde hier. Was nog niet echt bekend met TC. Had de dag van Loudness een paar Thera plaatjes geluisterd, maar ik vond er maar weinig aan, maar toen ik ze hoorde op Loudness.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

(L) (L) Voel me vereerd om in dit topic genoemd te worden, dank jullie wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
(L) (L) Voel me vereerd om in dit topic genoemd te worden, dank jullie wel ^^

Nog ergens een TC classics set op de planning? :P
Op ITSOTC Thera Invites was het echt een geniale set, jammer dat het toen zo rustig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde en hoop dat er zeker wat TC classics feestjes/podia/acts komen want dan ben ik er zeker bij. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik hoorde en hoop dat er zeker wat TC classics feestjes/podia/acts komen want dan ben ik er zeker bij. :beer:


:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik was hier bij en dit geldt voor mij NU AL als nostalgisch moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, die set gaat bij mij in de boeken voor (één van) de beste sets ooit meegemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 22:12 
 
Hardtraxxer

Tof om te zien dat het topic weer nieuw leven heeft gekregen!
Hieronder nog een moment wat ik niet snel zal vergeten.
Het heeft eigenlijk geen uitleg nodig, kijk zelf maar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

B-Freqz openen Hardbass met Fatality. Die intro toen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
B-Freqz openen Hardbass met Fatality. Die intro toen :woot:


Jaaaaaa, die zal ik ook niet vergeten, wat ging dat lekker :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete z'n classics set op BP: Spoontech 5 years. De sfeer, de muziek, zoveel lachende en vrolijke mensen om me heen. Voor mij nu al nostalgisch.
EDIT: zit met kippenvel op m'n armen dat filmpje van Thera op Loudness 2011 te kijken. Wat een gigantische dreunen. En geweldig om te zien hoeveel die man van z'n muziek geniet! Hulde.

EDITEDIT: ik zie nu ook iets van Promo z'n Sensation Black 2004 set. Ik was destijds een ventje van 9 jaar (die dag 9 jaar oud geworden) en was speciaal voor die set opgebleven tot vroeg in de morgen. Heb toen met een cassette bandje een deel van die set opgenomen en die ligt nog steeds boven in m'n collectie. Kende nummers van toen via Kazaa en ID&T radio, want internet fora waren bij mij uiteraard nog niet bekend :P Heb tijdens CRAFT dit jaar eindelijk een Files set van Promo mee mogen maken, wat voor mij echt ultiem vet was. Ondanks het kut geluid stond ik onwijs te genieten van al die oude plaatjes. Ook Promo @ Sensation Black 2004 is daarom voor mij een nostalgisch moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Delete z'n classics set op BP: Spoontech 5 years. De sfeer, de muziek, zoveel lachende en vrolijke mensen om me heen. Voor mij nu al nostalgisch.


Wat was dit ongelooflijk vet, zelden dat een halfuurtje zo snel is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik was destijds een ventje van 9 jaar (die dag 9 jaar oud geworden) en was speciaal voor die set opgebleven tot vroeg in de morgen.


Haha, baasje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's op de vrijdag (is nu de zondag) van Defqon.1 2012. Manman wat een sfeer hing er op de purple ! Echt ook veel Hardtraxxers gespot, veel mensen die alvast richting main liepen voor de Gathering stonden ook echt versteld van hoe hard het los ging :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 22:57 
 
Hardtraxxer

Helaas ga ik nog niet zo lang mee als de meesten hier, maar legendarische momenten voor mij waren (allemaal vrij recentelijk) de Blackbox set van Ophidian in de Gold op Defqon.1 2015, en de Dj Thera vs. Geck-o classics set op The Funky #2 (zoals een paar reacties geleden benoemd). Ik weet nog dat Ophidian op de zondag draaide toen, ik al een dag keihard gaan erop had zitten en mijn kuiten echt voelden alsof er bij het kleinste beetje springen al dikke kramp in zou kunnen schieten, maar toch moest en zou ik losgaan bij die set. Dat moment dat Butterfly erin kwam was echt magisch :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Solutio & The I's op de vrijdag (is nu de zondag) van Defqon.1 2012. Manman wat een sfeer hing er op de purple ! Echt ook veel Hardtraxxers gespot, veel mensen die alvast richting main liepen voor de Gathering stonden ook echt versteld van hoe hard het los ging :worship:

Dat was inderdaad baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inqontrol 2010. Die sitdown om 06.30 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:01 
 

pim__ schreef:
Inqontrol 2010. Die sitdown om 06.30 ofzo.


Dit was geweldig :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen