Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is zo leuk aan een sitdown? Ik was ook erbij maar ik vind er nooit wat aan... haalt het tempo uit een set, zorgt voor een dood moment, vaak snappen de meeste niet wanneer ze op moeten springen en het is altijd geforceerd (heb een hekel aan het woord, maar hier vind ik het 100% van toepassing) en daarnaast is het een achterhaald iets wat al een miljoen keer gedaan is.

Als het publiek uit zichzelf gekke dingen gaat doen, dat is kippenvel, dat is nostalgisch.. vind het dus jammer dat van het hele feest vol met nostalgische momenten/sets, precies dit hier gekozen wordt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
pim__ schreef:
Inqontrol 2010. Die sitdown om 06.30 ofzo.


Dit was geweldig :worship:


Tijdens Noisecontrollers, laatste half uurtje hardcore en volgens mij die was die sitdown tijdens Tha Playah - Walking The Line :love: Ik zal dit moment nooit vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Wat is zo leuk aan een sitdown?


Volgens mij was op InQontrol 2010 de eerste (grote) sitdown op een hardstyle feest gehouden, vandaar dat het wel een nostalgisch moment is denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Brainweavers schreef:
Wat is zo leuk aan een sitdown?


Volgens mij was op InQontrol 2010 de eerste (grote) sitdown op een hardstyle feest gehouden, vandaar dat het wel een nostalgisch moment is denk ik.


Eens. Zie NC docu voor toelichting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Brainweavers schreef:
Wat is zo leuk aan een sitdown?


Volgens mij was op InQontrol 2010 de eerste (grote) sitdown op een hardstyle feest gehouden, vandaar dat het wel een nostalgisch moment is denk ik.


inderdaad. En zo laat in de nacht nog zo een sfeer krijgen.
Buiten dat was het mijn eerste grote hardstyle feest dus het was sowieso eentje die ik wel blijf onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Qontrol is eigenlijk 1 groot nostalgisch moment, ik vind het nog steeds zonde dat ze daar mee gestopt waren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InQontrol ja wauw dat was echt een episch feest, zelfs de weg kwijt raken zonder ook maar 1 snuifje of mg drugs te hebben gebruikt. En Crypsis met zn afsluiting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke zaal was :worship: early hardcore :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 00:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Solutio & The I's op de vrijdag (is nu de zondag) van Defqon.1 2012. Manman wat een sfeer hing er op de purple ! Echt ook veel Hardtraxxers gespot, veel mensen die alvast richting main liepen voor de Gathering stonden ook echt versteld van hoe hard het los ging :worship:


Zeer vet moment was het vooral dat het daarvoor echt gigantish regende en de hele area zowat leeg was! Daarna weer vol gelukkig! :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen