Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

GPF
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
GPF
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Retaliation, Primeshock en Reloaded als relatief nieuwe namen.
Degos & Re-Done, Dj Thera en Prefix & Density als namen die toch al een tijd meegaan maar niet de spots krijgen die ze imo wel al lang verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Degos & Re-Done vind ik wel meevallen qua ondergewaardeerd. Staan overal en op best prima tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rebourne.

Niet dat die dramatisch weinig boekingen/views/likes/fanbase en alles heeft, maar vind z'n muziek <- vs. -> boekingen nou ook niet evenredig. Wat een muziek maakt deze man. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kong schreef:
JeroenB93 schreef:
Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Kong schreef:
JeroenB93 schreef:
Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!


Volgens mij is er echt geen markt meer voor dromerige hardstyle tegenwoordig.. Helaas. 't is of dat 'rawphoric' PN/MYST/SZP straatje, of het echt rauwe spul. Zelfs artiesten die eerst volledig euphoric maken gaan nu vaak een tandje harder van tijd tot tijd. Ken niemand die nu zou zeggen 'Ik zou echt naar een Faizar set gaan!!', dat is nu gewoon niet hype blijkbaar.

Edit: Nou bedoel ik dan wel de NL markt, maarja daar moeten ze het uiteindelijk toch wel (vooral) van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner

Zie maar weinig boekingen voorbij komen :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
TSFH schreef:
Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!


Volgens mij is er echt geen markt meer voor dromerige hardstyle tegenwoordig.. Helaas. 't is of dat 'rawphoric' PN/MYST/SZP straatje, of het echt rauwe spul. Zelfs artiesten die eerst volledig euphoric maken gaan nu vaak een tandje harder van tijd tot tijd. Ken niemand die nu zou zeggen 'Ik zou echt naar een Faizar set gaan!!', dat is nu gewoon niet hype blijkbaar.


Weet ik, maar dan is die nog wel ondergewaardeerd. Ligt trouwens niet alleen aan zijn stijl hoor, maar ook gewoon doordat die bij fusion zit. Fusion is sowieso alles aan t verkloten op het moment. Je hoort echt niks meer van dat label of van de artiesten dusja, is ook gewoon slechte marketing. Een faizar zou prima kunnen staan bij een euphoria stage ofzo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen