Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 16:47 
 
Hardtraxx Newbie

Beste harder styles liefhebber,

Bezoek je wel eens een (hard)dancefeest? Voor mijn onderzoek aan de Universiteit Antwerpen onderzoek ik de beleving van bezoekers op dancefeesten (inclusief alle substijlen die daartoe behoren). Hiervoor heb ik jouw mening nodig: wat vind jij belangrijk op zo'n feest? En wat vind je minder belangrijk?

Onder de ingevulde enquetes verloot ik 2 zaterdagtickets voor Sunrise Festival 2016 (ter waarde van 2 x € 40,-).

Dit is de link naar de enquête: https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/ ... 7aZVS9DrYF

Help jij de dancemuziek scene mee vooruit? Alvast heel erg bedankt voor je hulp! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik mis bij veel vragen de optie: geen mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ingevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal 'm als ik eind van de middag thuis kom voor je invullen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.


die 5 minuten vielen ook wel mee, stond een balkje onderin
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
The Skribbler schreef:
Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.


die 5 minuten vielen ook wel mee, stond een balkje onderin

Niet gelezen. En misschien ben ik vandaag capt. Slow. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ingevuld! Vragen over het verband tussen religie en dance festivals wel beetje apart :P. Wel leuk dat je de optie krijgt om de antwoorden te zien! best benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:11 
 

The Skribbler schreef:
Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt.

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.

Zelfde hierzo :$

Miste bij sommigen vragen wel die optie 'n.v.t' of zoals eerder al genoemd 'geen mening'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
ingevuld
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen