Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dit topic nu niet gesloten worden? Het doel van dit topic is behaald namelijk het mensen vinden die bekend zijn met zijn muziek. Alles wat nu word gepost is een beetje overbodig en bovendien irritant aangezien er elke keer 'new' achter Algemeen staat en blijkt het weer dit topic te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 01:05 
 
Artiest

MelvinFR schreef:
Kan dit topic nu niet gesloten worden? Het doel van dit topic is behaald namelijk het mensen vinden die bekend zijn met zijn muziek. Alles wat nu word gepost is een beetje overbodig en bovendien irritant aangezien er elke keer 'new' achter Algemeen staat en blijkt het weer dit topic te zijn.

hmmm ik denk dat die mix van vrijdag wel sterk gerelateerd is aan dit onderwerp, maar idd ik zal de titel eens aanpassen. ik kan begrijpen dat zo'n lange wel erg opvalt, terwijl dat niet meer zo hoeft nee :)

-edit-
titel aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 08:03 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zo'n gast met een hentai avatar kan je toch onmogelijk serieus nemen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Joey schreef:
Zo'n gast met een hentai avatar kan je toch onmogelijk serieus nemen. :lol:


Als je dit al hentai durft te noemen :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel de 'Pithune Getz Drunk Mix' neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 09:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi Peter! Leuk dat je weet eens oude herinneringen komt ophalen! We hadden samen echt een doldwaze tijd vroeger <3 xd :$
Ik was altijd zo gek op jouw harde beats, vooral onder je artiestennaam Zephy, poeh wat was dat lekkerrr!!! Jammer dat je niks meer deed je met je alias Xenothor, ik fantaseerde toen altijd dat je een grote God met tentakels was :love:
Sws al jouw alliasen waren fantastisch! Een kleine greep uit de collectie:
Nightfly, NFY, Tremic, ClubQutje, Sick Mindz, Shadown Interaction, Mass Vibrant, Tensphoria en waarschijnlijk nog veel meer!!
Ik ken maar weinig mensen met zoveel kwaliteit en ambitie, daarom konden wij het zo goed vinden vroeger (L)

Het doet me daarom ook zeer pijn jouw met SharonVosjes te zien, ik snap niet waarom je mij dumpte voor haar...
Ik fantaseer nog elke dag over je en ik hoop dat we in de toekomst weer met elkaar kunnen praten!
Mijn lievelingsnummer van jou is natuurlijk Pithune - To Heaven, momenteel staat deze ingesteld op mijn deurbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 09:57 
 
Artiest

oke... ik weet niet wie der allemaal achter die fake accounts zit maar ik heb je gemeld aan de admins :/ het gaat mij te boven hoe iemand dat soort berichten uberhaupt grappig kan vinden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Topic vh jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat mij betreft sluiten ze alle andere topics van Hardtraxx, en blijft enkel deze open. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee over wie dit gaat, wat er aan de hand is of waarom dit aan de hand is. Maar ik ben geïntrigeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel te lang geleden dat ik zo gelachen heb op deze website :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:01 
 

HAHAHAHAHAHA ja echt zo grappig dit, ik ga kapot.

Lekker weer een topic vergallen voor iemand die er serieuze bedoelingen mee heeft. Wat zijn we weer leuk, not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SVB schreef:
HAHAHAHAHAHA ja echt zo grappig dit, ik ga kapot.

Lekker weer een topic vergallen voor iemand die er serieuze bedoelingen mee heeft. Wat zijn we weer leuk, not.


En dan dropt de dorpsgek nog even de kers op de taart. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een aantal berichten verwijderd op verzoek.
Dit topic heeft een serieuze bedoeling. Ga er dan ook met respect mee om en laat iemand in zijn waarde.
De naam van een andere persoon gebruiken om vervolgens een vertekend beeld te geven stellen wij ook niet op prijs.

Vanaf hier gaan we weer ontopic, mocht dit niet duidelijk genoeg zijn dan hoor ik dat graag in de vorm van een privebericht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je bent het topic vergeten te verplaatsen.

radio-radio-shows/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom kom ik altijd pas in een topic wanneer net alle reacties verwijdert zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miku schreef:
Hoi Peter! Leuk dat je weet eens oude herinneringen komt ophalen! We hadden samen echt een doldwaze tijd vroeger <3 xd :$
Ik was altijd zo gek op jouw harde beats, vooral onder je artiestennaam Zephy, poeh wat was dat lekkerrr!!! Jammer dat je niks meer deed je met je alias Xenothor, ik fantaseerde toen altijd dat je een grote God met tentakels was :love:
Sws al jouw alliasen waren fantastisch! Een kleine greep uit de collectie:
Nightfly, NFY, Tremic, ClubQutje, Sick Mindz, Shadown Interaction, Mass Vibrant, Tensphoria en waarschijnlijk nog veel meer!!
Ik ken maar weinig mensen met zoveel kwaliteit en ambitie, daarom konden wij het zo goed vinden vroeger (L)

Het doet me daarom ook zeer pijn jouw met SharonVosjes te zien, ik snap niet waarom je mij dumpte voor haar...
Ik fantaseer nog elke dag over je en ik hoop dat we in de toekomst weer met elkaar kunnen praten!
Mijn lievelingsnummer van jou is natuurlijk Pithune - To Heaven, momenteel staat deze ingesteld op mijn deurbel

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Las het al in De Telegraaf vanochtend en het is dus echt waar, Pithune is terug! Wanneer zal je eerstvolgende gig zijn? Misschien dat er nog een plekje vrij is achter de decks naast de Defqon Legends aankomend weekend. Zou verdiend zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
SVB schreef:
HAHAHAHAHAHA ja echt zo grappig dit, ik ga kapot.

Lekker weer een topic vergallen voor iemand die er serieuze bedoelingen mee heeft. Wat zijn we weer leuk, not.


En dan dropt de dorpsgek nog even de kers op de taart. :lol:

:worship:
TiMOTHYb schreef:
Je bent het topic vergeten te verplaatsen.

radio-radio-shows/


En dit natuurlijk. Vöt met de pröttel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 23:58 
 
Hardtraxxer

Kan iemand me bijpraten? Snap er heulemaal niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:
oke... ik weet niet wie der allemaal achter die fake accounts zit maar ik heb je gemeld aan de admins :/ het gaat mij te boven hoe iemand dat soort berichten uberhaupt grappig kan vinden. :x


Dat vind ik bijzonder flauw!

Eerst plaats je deze tekst:

Shadow Interaction schreef:
ps: ik weet dat dit hardtraxx is dus ik kan een shitstorm verwachten... doe geen moeite, ik reageer er niet op. ook niet als die via pm's verstuurt worden.


Reageer simpelweg niet, en laat de 'shitstorm' gewoon staan voor andere leden van dit forum. Waarom melden zodat het zal worden verwijderd?

Flauw! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 12:19 
 
Artiest

er is een verschil tussen trollen en misbruik maken van namen van mensen die mij dierbaar zijn. Ik sta niet stil actie daartegen te ondernemen via de admins. Ik hoef niet alles te pikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:
er is een verschil tussen trollen en misbruik maken van namen van mensen die mij dierbaar zijn. Ik sta niet stil actie daartegen te ondernemen via de admins. Ik hoef niet alles te pikken.


Laat gaan... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:
er is een verschil tussen trollen en misbruik maken van namen van mensen die mij dierbaar zijn. Ik sta niet stil actie daartegen te ondernemen via de admins. Ik hoef niet alles te pikken.

Je hebt het zelf publiekelijk beschikbaar gemaakt...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen