Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ultraterrorloudsound hier gewoon een leuk woordgrapje maakte omdat ze van 100 naar 1 gaan (aftellen/afbouwen) in plaats van 1 naar 100 ("optellen"/opbouwen). In dat geval zijn jullie hier degenen die er voor vallen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik denk dat ultraterrorloudsound hier gewoon een leuk woordgrapje maakte omdat ze van 100 naar 1 gaan (aftellen/afbouwen) in plaats van 1 naar 100 ("optellen"/opbouwen). In dat geval zijn jullie hier degenen die er voor vallen. :huh:

Dit dus.

RTM93 schreef:
Ik heb sowieso wel vaker het idee dat het per persoon verschilt hoe men ergens op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind vooral What We Are heel laag staan. Maar gok dat Donkey Rollers niet bekend genoeg is bij het gros van het huidige publiek.

Ach misschien ook wel fijn ook. Zonde als die plaat overplayed zou worden. Probeer hem zelf al niet te vaak te luisteren, zodat ie kippenvel blijft geven :D Is echt de parel van 2018 met als enige minpunt de lengte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Is echt de parel van 2018 met als enige minpunt de lengte.

:yes: Onbetwiste TOTY voor mij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 11:34 
 
Hardtraxxer

Zie ik dit nu goed.. Geen enkele Psyko Punkz track ondanks zijn album :huh:
Niet altijd mijn ding maar volgens mij is zijn fanbase toch groot genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Zie ik dit nu goed.. Geen enkele Psyko Punkz track ondanks zijn album :huh:
Niet altijd mijn ding maar volgens mij is zijn fanbase toch groot genoeg.


Beetje gevalletje ondergesneeuwd door zoveel andere onwijs goeie tracks. Maar geen een track is wel wazig ja. Heeft toch wel wat semi leuke plaatjes uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance top 100 is natuurlijk gewoon een populariteit dingetje. Welk nummer hoor je het vaaks, is het gebruikt in een eindshow en is het iemand bij gebleven. Waneer is het nummer uitgekomen? recent uitgebrachte nummers zoals America vinden mensen nu helemaal vet en met bijvoorbeeld the project zijn veel mensen nu wel klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Q-dance top 100 is natuurlijk gewoon een populariteit dingetje. Welk nummer hoor je het vaaks, is het gebruikt in een eindshow en is het iemand bij gebleven. Waneer is het nummer uitgekomen? recent uitgebrachte nummers zoals America vinden mensen nu helemaal vet en met bijvoorbeeld the project zijn veel mensen nu wel klaar mee.


Des te knapper dat de paradox na meer dan een jaar nog op 5 staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paradox had gewoon op 1 of 2 gestaan als er minder tijd tussen zat denk ik. Blijft gewoon de plaat van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Paradox had gewoon op 1 of 2 gestaan als er minder tijd tussen zat denk ik. Blijft gewoon de plaat van het jaar


Klopt!

- Nummer is meezingbaar (check)
- Nummer word veel gedraaid (check)
- Nummer was anthem (check)
- Nummer is veel gedraaid (check)
- Nummer is gebruikt in eindshow (check)
- Artiest van nummer heeft veel podium gehad (dubbel check)
- Artiest heeft grote fanbase (dubbel check)

Alleen omdat hij niet meer recent is geen top of mind positie bij mensen meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
RoyAPO schreef:
Paradox had gewoon op 1 of 2 gestaan als er minder tijd tussen zat denk ik. Blijft gewoon de plaat van het jaar


Klopt!

- Nummer is meezingbaar (check)
- Nummer word veel gedraaid (check)
- Nummer was anthem (check)
- Nummer is veel gedraaid (check)
- Nummer is gebruikt in eindshow (check)
- Artiest van nummer heeft veel podium gehad (dubbel check)
- Artiest heeft grote fanbase (dubbel check)

Alleen omdat hij niet meer recent is geen top of mind positie bij mensen meer.

:huh: Echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
RoyAPO schreef:
Paradox had gewoon op 1 of 2 gestaan als er minder tijd tussen zat denk ik. Blijft gewoon de plaat van het jaar


Klopt!

- Nummer is meezingbaar (check) Er zit geen zang in en dit hebben zo veel nummers, meezingbaar is meer als Zombie

- Nummer word veel gedraaid (check) Werd* nu vooral nog door de mensen zelf in vorm van een edit.

- Nummer was anthem (check) Niet

- Nummer is veel gedraaid (check) Zei je al

- Nummer is gebruikt in eindshow (check) Klopt, wel dat van een schijtfeest, maar goed, niet een noemenswaardige end show.

- Artiest van nummer heeft veel podium gehad (dubbel check) Niet om deze plaat

- Artiest heeft grote fanbase (dubbel check) Hadden ze al.

Alleen omdat hij niet meer recent is geen top of mind positie bij mensen meer.


Ik blijf The Paradox echt een totaal niet bijzonder nummer vinden met niet al te beste kicks en snap ook niet dat deze zoveel lof kreeg tegenover een Dark Moon of Shallow Water. De voornaamste rede dat deze plaat veel stemmen was dat hij goed in de smaak viel vlak voor de jaarwisseling waardoor hij net meetelde en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@nuracore in de war met deepest waves

@Broken Balance helemaal mee eens ik heb ook Dark Moon gestemd ipv the paradox helaas denk de massa anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.


Nu snap ik het niet meer. Produceert Mandy dan voor Phuture Noize of B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.


Nu snap ik het niet meer. Produceert Mandy dan voor Phuture Noize of B-Front?



Man-D is de vrouwelijke kant van Ran-D > Roughstate > Ghost natuurlijk weer B-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.

:lol:


Wil je die circlejerk op PN en B-Front hier dan ontkennen?

En dan maken ze samen een plaat, dan hyped iedereen het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jij kan het wel niet een bijzonder nummer vinden maar als je het objectief bekijkt, is The Paradox gewoon de plaat van het jaar geweest (vind ik) want:

- De plaat is ontiegelijk vaak gedraaid
- De plaat zorgde altijd voor een lekkere sfeer bij het publiek
- 1.3 M spotify streams
- Zo’n beetje iedereen vindt het volgens mij wel een lekkere plaat. Jij bent een van de weinigen die dat niet vindt
- De plaat is toch wel iets unieks wat mij betreft met die opbouw naar de mid intro en de mid intro zelf. Het is echt iets vernieuwends geweest wat mij betreft. Daarom is dit ook zeker een plaat die hoog staat op het lijstje van ‘modern classics’

Daarnaast is ie ook door minder populaire dj’s gemaakt dan de rest van de top 5 wat voor minder stemmen zorgt.

En Dark Moon kon vorig jaar op gestemd worden. The Paradox niet en daarom telde hij dit jaar mee natuurlijk. Je kan aan de plek op de lijst wel zien wat voor een impact deze plaat op de scene heeft gehad doordat ie na een jaar nog steeds zo goed gesupport wordt

The Enigma is anders niet zo gehyped he BB
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
en omdat de 2 meest populaire artiesten hier op hardtraxx de eerste keer een plaat samen maakte, dat geeft de plaat natuurlijk ook status.

:lol:


Wil je die circlejerk op PN en B-Front hier dan ontkennen?

En dan maken ze samen een plaat, dan hyped iedereen het.


Alsof hardtraxx dan ook maar een beetje invloed heeft op iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:

Alsof hardtraxx dan ook maar een beetje invloed heeft op iets


Dit gaat over het feit dat The Paradox de HT TOTY was :yawn: Niet de Q-Dance top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het persoonlijk best wel een domper toen Zombie op #2 kwam. Live bij Freaqshow kon je ook wel merken dat er een bepaalde verbazing was ofzo. Ik moest zelf ook ff denken van 'wtf welk nummer staat er dan op 1'.

Heb zelf niks met Destiny, dus dat was wel jammer. Was in mijn ogen veel mooier geweest om iedereen mee te horen schreeuwen op Zombie zo tegen 00:00 aan.

Wat me misschien wel meer verbaasde was Renegades op 3. Voor m'n gevoel komt die track alweer uit 2015 >.<

Voor mij was het iig Zombie, met daarachter Paradox. Destiny en Luminosity zijn beide leuke tracks, maar productietechnisch niet heel speciaal ofzo, meer een stukje nostalgie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De definitieve terugkeer van Headhunterz plus Destiny in de Defqon eindshow is instant nummer 1. Gravity van ANDY SVGE is natuurlijk een retegoed nummer maar als die niet in de Defqon eindshow zat was die ook niet op nummer 1 geëindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Wat me misschien wel meer verbaasde was Renegades op 3. Voor m'n gevoel komt die track alweer uit 2015 >.<


Hahahha, dit dacht ik ook oprecht toen ik de lijst zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
STVK schreef:
Wat me misschien wel meer verbaasde was Renegades op 3. Voor m'n gevoel komt die track alweer uit 2015 >.<


Hahahha, dit dacht ik ook oprecht toen ik de lijst zag.


Het is allemaal de schuld van de Chilenen!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen