Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2008 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een paar dingen uit het interview met showtek wat Q-dance vandaag heeft geplaatst op hun site.
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zien als mieren wat ik nou doe.. Maar toch wil ik het even melden.

Hopelijk wordt Hardstyle nog breder gedragen zoals het ’t geval is met Trance! Dan kan de markt ook veel groter worden.

Message to the partypeople:
Koop een shirtje op
http://www.hardstyleshop.com


Als ik dat interview denk lees ik gewoon weer van Wouter en Sjoerd, diep respect voor jullie wat jullie gedaan hebben de afgelopen jaren. Maar het word nu toch wel erg, als of het alleen nog maar om het geld draait en de populariteit van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus, het moet niet breder worden dan trance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Effe serieus, t draait egt om geld voor die mensen e ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, te zien aan ''Dan kan de markt ook veel groter worden.''

Niet het genre dat breder wordt, nee de markt, godverdomme zeg. Ze doen niet eens moeite om het te verhullen.

De markt waar in ze hun producten kwijt kunnen, merchandising, cd'tjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achjaa.. ik vind het gewoon zo raar he, waarom doet showtek het, dat snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om hun baan zeker te stellen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Achjah zullen zien hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2008 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als ik zo na hun nummers luister krijg ik eerder het gevoel dat ze echt voor de muziek leven enzo. Ofjaa dat willen ze duidelijk maken en dan zeggen ze zo iets in een interview..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, je merkt aan Showtek's nummers dat ze leven voor muziek?? Gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar dat het niet zo is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zucht, ik heb geen zin om commerciele rot hardstyle te luisteren op slamfm.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 17:28 
 
Hardtraxxer

Wat een zielige reacties hier, Q-Dance is vast ook niet commerciel he?
Binnen een paar uur Qlimax uitverkocht vanwege de vele hardstyle fans?
Nee vanwege veel meeloop gedrag want als de melodie hardstyle ( nu style ) weg gaat blijft er nog weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 18:33 
 
Hardtraxxer

Robz schreef:
Wat een zielige reacties hier

Deze reactie behoort ook zeer zeker in die categorie...

Mja het is ook wel zo, Hardstyle is al tijden commercieel en Q-Dance zeker ook!
Q-Dance zet echt wel dikke feesten neer, maar die doen het natuurlijk ook niet voor de gezelligheid!
En dat Hardstyle steeds commerciëler lijkt te worden ligt ook niet alleen aan Showtek, maar die 2 gaan er toch ook zeker niet tegenin!
Heb persoonlijk ook echt een hekel aan Showtek en waar ze op dit moment mee bezig zijn..Hardstyle moet niet groter worden, het is naar mijn idee al te groot geworden!
Qlimax deruit binnen 4 uur en dan zie je daar vervolgens de heldft van het publiek stilstaan, wat een rotzooi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de echte hardstyle fans moeten genieten van de live setjes die achteraf vrij gegoven worden.. Terwijl juist die mee lopers dat moeten doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2008 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Wat een zielige reacties hier, Q-Dance is vast ook niet commerciel he?
Binnen een paar uur Qlimax uitverkocht vanwege de vele hardstyle fans?
Nee vanwege veel meeloop gedrag want als de melodie hardstyle ( nu style ) weg gaat blijft er nog weinig over.


Tuurlijk is Q-dance commercieel, het is een bedrijf.. :yawn:
Showtek is een artiest, daar zit ten eerste al een groot verschil. Bijvoorbeeld het aantal lonen dat Q-dance betaalt in vergelijking tot Showtek? En vergeet dan ook niet dat er nog een bedrijf achter zit; ID-T

Natuurlijk is er veel meeloop gedrag, maar dat is er nou eenmaal in de wereld. Op ieder feest is er mee-lopers. En geloof me; dat vind ik érg kut.

Maar je kan het uitverkopen van Qlimax niet wijten aan commercie, immers, als ze de kaarten 150 euro per stuk zouden maken, was er als nog genoeg vraag naar dit aanbod.

Ik heb af en toe ook m'n twijfels bij recentere hardstyle, maar je kan dit niet in verband brengen met het uitverkopen van Qlimax.

EDIT: Als je echt graag naar Qlimax wilt, zorg je dat je op tijd bent, want als je een beetje verstand hebt van hardstyle en haar feesten, dan weet je dat Qlimax heel snel uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
want als je een beetje verstand hebt van hardstyle en haar feesten


Zou je eigenlijk niet naar Qlimax gaan, want qua geluid is de Gelredome niet te pruimen. Het verkoopt puur om de naam Qlimax, anders zouden alle feesten van B2S ook prima uitverkopen, maar bijv Hard Bass is exact dezelfde locatie, meer en betere DJ's (Line-up werd veel beter ontvangen), 4 live acts, minder duur etc etc.

Als je ECHT goed wilt feesten moet je naar de HMH, Matrixx, Outland of de Maassilo zijn. Eventueel de 013 nog. De Gelredome is wat geluid betreft gewoon een kuttent.

Overigens wil ik niet zeggen dat Qlimax kut is. De setting is mooi, de lichteffecten geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 08:42 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Robz schreef:
Wat een zielige reacties hier, Q-Dance is vast ook niet commerciel he?
Binnen een paar uur Qlimax uitverkocht vanwege de vele hardstyle fans?
Nee vanwege veel meeloop gedrag want als de melodie hardstyle ( nu style ) weg gaat blijft er nog weinig over.


Tuurlijk is Q-dance commercieel, het is een bedrijf.. :yawn:
Showtek is een artiest, daar zit ten eerste al een groot verschil. Bijvoorbeeld het aantal lonen dat Q-dance betaalt in vergelijking tot Showtek? En vergeet dan ook niet dat er nog een bedrijf achter zit; ID-T

Natuurlijk is er veel meeloop gedrag, maar dat is er nou eenmaal in de wereld. Op ieder feest is er mee-lopers. En geloof me; dat vind ik érg kut.

Maar je kan het uitverkopen van Qlimax niet wijten aan commercie, immers, als ze de kaarten 150 euro per stuk zouden maken, was er als nog genoeg vraag naar dit aanbod.

Ik heb af en toe ook m'n twijfels bij recentere hardstyle, maar je kan dit niet in verband brengen met het uitverkopen van Qlimax.

EDIT: Als je echt graag naar Qlimax wilt, zorg je dat je op tijd bent, want als je een beetje verstand hebt van hardstyle en haar feesten, dan weet je dat Qlimax heel snel uitverkoopt.


LOL op tijd? Het is in 2/3 uur uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 11:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bij het bestellen van de kaartjes moeten ze gewoon een vraag stellen.
Bijvoorbeeld noem 6 nummers van zany. Moet voor een gemiddelde hardstylefan geen probleem zijn.
En om te voorkomen dat ze het op internet opzoeken, een tijdlimiet van 25 seconde ofzo
En dan telkens een andere vraag indien ze het opnieuw proberen.
:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan komt nu dus de vraag: Waarom? (Hey dit begint op debating te lijken zoals ik gehoopt had!)

Waarom zou een dagjesmens geen recht hebben op een kaartje? Waarom zou jij niet naar een housefeest mogen met je vrienden als je minder vaak house luistert? Waarom zou je niet naar een concert van bijvoorbeeld Queens Of The Stoneage mogen als je gewoon een keer een rock-concert wilt zien? Precies. Dat kun je gewoon niet doen.

Hoe zonde het ook soms is, dagjesmensen hebben net zoveel recht op een kaartje als een doorgewinterde fan. Nou is het wel zo dat doorgewinterde fans veel meer voor een kaartje zullen doen, daar zit hem het verschil in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou eerlijk gezegd fans van Queen voor laten gaan. Zij hebben wat met Queen, ik niet in bijzonder.
Als er dan nog kaarten over zijn (bij queen wss niet het geval) wil ik wel een kaartje halen.

De groep van echte fans is trouwens ook niet groot genoeg om een feest als qlimax of defqon te vullen.
Er zullen dus altijd kaarten overblijven voor de dagjes mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mol schreef:
want als je een beetje verstand hebt van hardstyle en haar feesten


Zou je eigenlijk niet naar Qlimax gaan, want qua geluid is de Gelredome niet te pruimen. Het verkoopt puur om de naam Qlimax, anders zouden alle feesten van B2S ook prima uitverkopen, maar bijv Hard Bass is exact dezelfde locatie, meer en betere DJ's (Line-up werd veel beter ontvangen), 4 live acts, minder duur etc etc.

Als je ECHT goed wilt feesten moet je naar de HMH, Matrixx, Outland of de Maassilo zijn. Eventueel de 013 nog. De Gelredome is wat geluid betreft gewoon een kuttent.

Overigens wil ik niet zeggen dat Qlimax kut is. De setting is mooi, de lichteffecten geniaal!


Ik wist ook voordat ik naar Qlimax ging dat het geluid niet te pruimen was, ook al vind ik het best te doen als je voor aan staat. Als nog wou ik toch graag Qlimax meegemaakt hebben, als liefhebber. b2s(hardbass) is veel minder bekend omdat ze minder aan marketing doen. Mij lijkt HardBass ook mooier, en 15 februari weet ik het zeker.

Over dat echt goed feesten, dat kon ik op Qlimax ook wel. HMH geniet natuurlijk m'n voorkeur, bij wie niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Wat een zielige reacties hier, Q-Dance is vast ook niet commerciel he?
Binnen een paar uur Qlimax uitverkocht vanwege de vele hardstyle fans?
Nee vanwege veel meeloop gedrag want als de melodie hardstyle ( nu style ) weg gaat blijft er nog weinig over.


Maar als ik een wannabee hardstyler zou zijn zou ik geen €60 euro gaan uitgeven omdat je graag meeloopt ofzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer dan je denkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken je de: Jumping Is Not A Crime shirts?? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 00:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ken je de: Jumping Is Not A Crime shirts?? ;)

:sick:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen