Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende

Welk cijfer geef jij : Catscan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 17%  17%  [ 2 ]
7 8%  8%  [ 1 ]
8 33%  33%  [ 4 ]
9 42%  42%  [ 5 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een verdiende 1. Grootste troep die de hardcore scene in jaren gezien heeft, en zijn naar mijn mening samen met Partyraiser de frontrunners geweest voor de verpaupering van de hardcore tot wat het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgen een 6 van mij. Vind meeste uptempo ronduit kut, maar DT weet zo nu en dan nog een plaatje uit te brengen wat me wel enigszins boeit. 2x setje van bijgewoond live, en moet zeggen dat ik het oprecht vet vond bij Intents Preparty vorig jaar. Recentere platen van ze boeien me helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geef ze toch een 6 , hun MOH Anthem is dan wel een ramp maar op hun album zaten er toch redelijk wat platen die ik vet vond maar dat waren dan ook vooral collabs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Een verdiende 1. Grootste troep die de hardcore scene in jaren gezien heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Een 7. Vooral hun oudere platen pakken me wel. Destiny, Drug & Alcohol Abuse, Disproving God remix. Vind het tegenwoordig meer naar Uptempo Raw neigen, zoals ik ook het Masters anthem best kut vind.


Het gaat nu weer bergafwaarts inderdaad. Vond toen ze net 'opkwamen' (voor mij dan) wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 4, en dan ben ik nog genereus. Vind hun huidige stijl echt niks. Enige plaat van hen die me pakte was This Is Your Moment, en dat is al even geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DT een 5,6 nu The Wishmaster
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DT een 5,6

Jammer van de nog schamele voldoende voor deze mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Raw Hardstyle op 27.500bpm. Ik geef een 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 09:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6. Zijn muziek is over het algemeen niet voor mij weggelegd, maar om daarom nou een dikke onvoldoende te geven is een beetje flauw. Buiten dat het mijn ding niet is zitten zijn tracks volgens mij wel goed in elkaar, dus vandaar alsnog maar dat zesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

10, favoriete Industrial artiest op het moment.

Die no-filter lompe overstuurde gated kicks van hem zijn echt achterlijk hard en live ook, de drive in zijn platen is ongekend goed. Heeft met No God (gelijk aan Die Hard) en The Well 2x mijn TOTY voor hardcore. Voor mij komt er dit jaar niks meer over The Well denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb te weinig verstand van Hardcore, maar van mij mogen Raw Hardstyle feesten wel afgesloten worden met een half uurtje DJIPE. Als je dan toch sneller wil afsluiten heb ik liever platen als Shadowcuts en No God, past er veel beter bij dan die blije Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Lastig om een cijfer te geven omdat ik weinig referentie heb. Djipe is de eerste en zo'n beetje de enige industrial act die ik luister, dus alles is vrij nieuw voor mij. Maar vind het wel echt geweldig. Resist A.D., No God, Shadowcuts zijn wel tracks waar ik laatste tijd weg van ben. Ondanks dat ik het vage muziek vind, vind ik het erg goed in elkaar steken for some reason.

Had spijt dat ik dit jaar op defqon zijn set niet heb bezocht. Staat toch nog wel op de bucket list.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

9, een van mn favoriete - zo niet de - namen in industrial hardcore. Ik ben zelf nog relatief nieuw in industrial (ben het pas dit jaar echt gaan luisteren en het genre gaan verkennen) maar DJIPE heeft met een vette sfeer en superbrute kicks mijn aandacht wel getrokken. Ik ken zn oudere werk niet, maar The Well en No God zijn mn twee favoriete industrial van dit jaar. Ik zou dit zelf graag ook een keer als afsluiter van een rawfeest zien, misschien is een DJIPE niet groot genoeg om een QAPITAL ofzo af te sluiten, maar bij een st8tement of de tweede zaal van Shockerz ipv GPF zou dit best passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djaipie, een 8. Vette tracks alleen hoeft het van mij niet zo heel snel (of heel traag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja, voor de gene die een 1, 2, e.d. want lol doet, regel is redenering verplicht bij dit soort cijfers, anders tel ik ze niet mee.

xx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de weinige (industrial) hardcore artiesten waarvan ik snel spul kan waarderen. Dingen als The Well en No God op een goed systeem, harder wordt het gewoon bijna niet :D Vooral die diepere kicks. Vandaar een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook een 9. Ik ken de beste man nog niet zo lang, maar ik ben fan.
In mijn ogen een echte industrial sound met gigantische kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nog niet zo lang Industrial aan het luisteren, maar wat ik tot nu toe van DJIPE heb gehoord klinkt echt dikke prima. Ik geef een 8.

Chroman schreef:
Heb te weinig verstand van Hardcore, maar van mij mogen Raw Hardstyle feesten wel afgesloten worden met een half uurtje DJIPE. Als je dan toch sneller wil afsluiten heb ik liever platen als Shadowcuts en No God, past er veel beter bij dan die blije Sefa.


Dit idd!!!! Naar mijn mening sluit Industrial ook veel beter aan bij Raw. Daarnaast vind ik Industrial ook het enige subgenre van Hardcore dat ik leuk vind. Vind Hardcore verder echt niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DJIPE met een 8 op nummer 10.

Nu Re-Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 21:43 
 
Hardtraxx Elite

Heeft wel een aantal vette pokkoes gemaakt in het verleden nu helaas bijna geen enkele plaat die me pakt. (7)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Recent mindere platen en in het begin vond ik hem ook maar matig, maar had in de periode 2003 - 2013 wel een groot deel aan vette platen.

7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 v/d dikste hardcore namen voor mij. Een 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Re-Style precies een 8, nu Castcan.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen