Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha Hardtraxx,

Hier op het forum typen we ons suf in discussies, feesten en onze mening van de nieuwste tracks. Voor een nieuw project wil ik een andere weg inslaan: niet typen, maar spreken. In podcastformaat wil ik de laatste hardstyle releases reviewen samen met anderen. Hiervoor ben ik op zoek naar een aantal reviewers die graag hun mening willen geven op regelmatige basis.

Ben jij:
- Actief en op de hoogte in de hardstyle scene?
- Bereid om op regelmatige basis je mening te geven?

Dan zoek ik jou!

- Volledige vrijheid in het geven van je mening
- Kost weinig tijd
- Gebruiksvriendelijk

Overig:
De podcast zal Nederlandstalig zijn, mocht er interesse zijn in een engelstalige zal dit later in overweging genomen worden.

Voor meer informatie kan je me een PM sturen.
Lijkt jou dit leuk? Stuur even een berichtje.

Groet,
Leonidas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft het een serieuze insteek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heeft het een serieuze insteek?

Zeker! Later wil ik ook meer doen met artiesten interviews (al verschillende hebben aangegeven dit te zien zitten) en andere rubrieken, maar ik wil eerst graag de podcast opstarten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja lijkt me tof! En weet dat enkele HT'ers altijd kunnen genieten van mijn stem, met name in de vroege ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
En weet dat enkele HT'ers altijd kunnen genieten van mijn stem, met name in de vroege ochtend.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MeneerEend schreef:
En weet dat enkele HT'ers altijd kunnen genieten van mijn stem, met name in de vroege ochtend.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
yannickvk schreef:
MeneerEend schreef:
En weet dat enkele HT'ers altijd kunnen genieten van mijn stem, met name in de vroege ochtend.


:loving:

Doen we ook een ' geile goede morgen ' stem ?

Ot: Lijkt me leuk, maar hoe wil je dit doen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties, jullie krijgen vandaag pm met verdere uitleg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PM's zijn verstuurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ja lijkt me tof! En weet dat enkele HT'ers altijd kunnen genieten van mijn stem, met name in de vroege ochtend.

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Heel tof idee man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet concept! Ik kijk al uit naar de eerste episode :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://itunes.apple.com/us/podcast/har ... 1259865943

Episode #2 net online gezet, 4 mensen hebben hun mening gegeven over Keltek Bassmode en Neroz - Pinsir. Dat kan alleen nog maar meer worden. De podcast heeft nu zo'n 20-30 luisteraars gekregen tot nu toe.

Morgen episode 3 met Geck-o's track Nightmare Trip Story, Krowdexx remix van #RFG en Skyron - India op X-Bone records.

n.b. ik probeer nu vooral het idee uit te voeren ipv te wachten tot de perfecte episode. Liever super amateuristisch en het laten groeien dan te perfectionistisch zijn en niets doen. Met de tijd wordt het vast beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kans op andere hosting dan iTunes? :innocent:
hier ben ik overigens ook wel geïnteresseerd in
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een beetje magertjes. De hele track laten horen en dan 1 zinnetje commentaar geven, of mis ik nu iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het niet véél leuker om er een soort radioshow van te maken? een podcast van een uur, maar dan met slap geouwehoer over hardstyle (naturlijk wel met enige inhoud). Dan heb je ook 100x meer mogelijkheden, en als je daadwerkelijk een gesprek kan voeren (ipv 1 persoon die commentaar geeft) is het ook veel leuker om te luisteren en leuker om te vertellen.

Is maar een suggestie he, maar als ik zou iets zou uitvoeren, zou het op deze manier zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
https://itunes.apple.com/us/podcast/hardstyle-talks/id1259865943

Episode #2 net online gezet, 4 mensen hebben hun mening gegeven over Keltek Bassmode en Neroz - Pinsir. Dat kan alleen nog maar meer worden. De podcast heeft nu zo'n 20-30 luisteraars gekregen tot nu toe.

Morgen episode 3 met Geck-o's track Nightmare Trip Story, Krowdexx remix van #RFG en Skyron - India op X-Bone records.

n.b. ik probeer nu vooral het idee uit te voeren ipv te wachten tot de perfecte episode. Liever super amateuristisch en het laten groeien dan te perfectionistisch zijn en niets doen. Met de tijd wordt het vast beter.


Ho dat ging snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Is het niet véél leuker om er een soort radioshow van te maken? een podcast van een uur, maar dan met slap geouwehoer over hardstyle (naturlijk wel met enige inhoud). Dan heb je ook 100x meer mogelijkheden, en als je daadwerkelijk een gesprek kan voeren (ipv 1 persoon die commentaar geeft) is het ook veel leuker om te luisteren en leuker om te vertellen.

Is maar een suggestie he, maar als ik zou iets zou uitvoeren, zou het op deze manier zijn.


Lijkt me ook leuk. Bijvoorbeeld nieuwtjes bespreken, zoals een nieuw label of een aankondiging van een album. Feesten waar je geweest bent bespreken en daar tussendoor nieuwe releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MeneerEend schreef:
Is het niet véél leuker om er een soort radioshow van te maken? een podcast van een uur, maar dan met slap geouwehoer over hardstyle (naturlijk wel met enige inhoud). Dan heb je ook 100x meer mogelijkheden, en als je daadwerkelijk een gesprek kan voeren (ipv 1 persoon die commentaar geeft) is het ook veel leuker om te luisteren en leuker om te vertellen.

Is maar een suggestie he, maar als ik zou iets zou uitvoeren, zou het op deze manier zijn.


Lijkt me ook leuk. Bijvoorbeeld nieuwtjes bespreken, zoals een nieuw label of een aankondiging van een album. Feesten waar je geweest bent bespreken en daar tussendoor nieuwe releases.

BuzzLightyear komt dan bespreken hoe het poepen ging. :cool:

Maar inderdaad zijn er nog veel mogelijkheden om het ook over een langere tijd interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht oorspronkelijk ook dat dit het idee was. Dat je echt een radio-achtige podcast krijgt. Wat zie jij hierin Leon, of blijf je bij Anchor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 13:51 
 
Hardtraxxer

Vet idee, lijkt me leuk om eraan mee te werken (in de nu originele vorm en in de variant van MeneerEend)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor alle reacties mensen! Ik blijf zeker nog bij Anchor, MeneerEend omdat ze audio opnemen en reageren heel gemakkelijk is.

Ik ga vandaag even goed verder kijken naar jullie ideeën en PM's. Ook komt ie binnenkort op Soundcloud, naast iTunes en Google Play Music.

p.s. voor episode zoek ik inbellers voor een van de releases van gisteren: geck-o - nightmare trip story, fanatics - #rfg (Krowdexx remix) en Skyron - India. Call in op Anchor.fm/hardstyle en geef je mening voordat ik hem online zet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vind het maar een beetje magertjes. De hele track laten horen en dan 1 zinnetje commentaar geven, of mis ik nu iets?
Thanks voor je reactie! Het is inderdaad nog magertjes omdat ik echt net begonnen ben haha. Ik weet niet welke episode je hebt geluisterd? Episode 2 heeft meer commentaar en interactie dan episode 1 ;)

MeneerEend schreef:
Is het niet véél leuker om er een soort radioshow van te maken? een podcast van een uur, maar dan met slap geouwehoer over hardstyle (naturlijk wel met enige inhoud). Dan heb je ook 100x meer mogelijkheden, en als je daadwerkelijk een gesprek kan voeren (ipv 1 persoon die commentaar geeft) is het ook veel leuker om te luisteren en leuker om te vertellen.

Is maar een suggestie he, maar als ik zou iets zou uitvoeren, zou het op deze manier zijn.

Thanks voor je reactie man! Ik houd nu nog even het aan de hand van releases. Ik heb al van twee best grote artiesten erg positieve reacties gehad namelijk. En vooral omdat het mij handvatten geeft om ergens over te praten in plaats van dat het telkens van onderwerp verspringt. Ik zal je verder even een PM sturen.
sonnebloem']Ho dat ging snel[/quote]
^^ ^^
[quote="Chroman schreef:
Lijkt me ook leuk. Bijvoorbeeld nieuwtjes bespreken, zoals een nieuw label of een aankondiging van een album. Feesten waar je geweest bent bespreken en daar tussendoor nieuwe releases.
Thanks man. Ik ga er zeker naar kijken!
exterkate schreef:
Dit zou ik 100% zeker gaan volgen. Lijkt me erg vet!

Thanks voor je comment, ik ga m'n best doen.
Thommy schreef:
BuzzLightyear komt dan bespreken hoe het poepen ging. :cool:

:lol: :lol:
Sjaakie P schreef:
Vet idee, lijkt me leuk om eraan mee te werken (in de nu originele vorm en in de variant van MeneerEend)

Thanks, ik stuur je een PM!

Ik gebruik voor het recorden trouwens de app Anchor een soort snapchat voor audio. Het toffe aan Anchor is de 'call in' optie. Call gerust in op mijn station (Anchor.fm/hardstyle) via de Anchor app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor alle feedback tot nu toe. Ik heb best wat feedback gekregen en heb de volgende zaken in de podcast verwerkt:

- Nieuwtjes (vanaf episode 6)
- Outside the Box track of the Day (vanaf episode 5)
- Aankondigingen. Adaro en Jack of sound deden dat maandag bij Disruption (vanaf episode 5)
- Releases recap: Nuracore wil elke week een mixje maken met de releases van de week
- Episode is nu in het Engels, omdat dit uiteindelijk toch een groter publiek zal aanspreken
- Er komen interviews aan, ben hiervoor nog druk bezig
- Voor het album van High Voltage wil ik graag een uitgebreide episode maken met mensen die hun het album willen reviewen.
- Sowieso zoek ik nog naar meer interactie haha. Ik host de podcast via de App Anchor en met de call in functie kun je heel makkelijk even snel iets recorden, je mening geven/vraag stellen, hoi zeggen weet ik veel wat.

Verder houd ik nog vast aan het dagelijks releases concept als leidraad. Qua luisteraars zit het een beetje tussen de 20-70 in, nog geen peil op te trekken.

Disclaimer: ik ben nog heel erg zoekende en probeer vooral veel op te nemen en te leren en groeien dus het kan zijn dat je het nog helemaal niet interessant vind allemaal.

Feedback is nog erg welkom :) dankjullie wel voor de reacties en PM's tot nu toe.

Anyway hier de linkjes:
Anchor: http://www.Anchor.fm/hardstyle (live)
iTunes: http://www.itunes.apple.com/us/podcast/ ... 1259865943 (een dag later)
Stitcher: https://www.stitcher.com/s?fid=144501&refid=stpr (een dag later)

Leon
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen