Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 08:44 
 
Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:
Robz schreef:
Blademasterz - in the end
SMD - just like you
i kissed a girl remix

Weg met die handjes klap mee zing breezer muziek

dan vind je B2BW zeker ook nix!


Klopt, het enige nummer dat ik kan waarderen blijft toch nog de oude top van Zany ( qua top 40 muziek )

Nothing else matters :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
2 er van zijn alvast geen releases dus die vind ik niet mee tellen. En volgens mij vind je de platen alleen maar slecht omdat er bekende vocals in worden gebruikt en kijk je nog niet eens naar de rest van het nummer.

Ik ook niet, als het nummer begint met I kissed a girl and I liked it, zet ik m af en spoel ik niet vooruit. Jammer dan, had hij dat maar niet moeten gebruiken voor zijn track. Als ik popmuziek wil zet ik wel de radio aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een beetje top 40 op sich wel kunnen, maar niet alleen maar. Dat is ook het gigantisch KUTTE aan de set van The Prophet Vs. Zany op Qlimax 2007. Ik heb in 5 kwartier 6 keer mijn handjes omhoog moeten doen.. Alsof het op een smartlappenfestival gebeurde.. Daar ben ik op tegen. Maar kijk naar mijn yearmix, zit ook gewoon Take On My Bootleg in (Aha - Take On Me). Ik draai in de meeste mixen Home (Rank 1 - Such Is Life en vele anderen).

Maar stel je hoort geen top 40 sample, maar bijvoorbeeld een andere. Kijk bijvoorbeeld eens naar de vocal van Show Me Love (House). Word ook om de havenklap geremixt en dergelijke.

En Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Remix) dan? Is ook in principe het remixen van een bekende plaat..

Ik vind het met 2 maten meten. Het belangrijkste vind ik het evenwicht tussen de platen. Er moet niet te veel van dat soort platen gedraaid worden, maar je mag best wel hier en daar een "reparatieplaatje" draaien.

(Reparatieplaatje = plaatje om iedereen weer de dansvloer op te jagen, dan proberen met andere tracks erop te houden, een floorfiller dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 12:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er bestaat een verschil tussen remixen van een overspeeld nummer en een normaal nummer.
Ik heb helemaal niks met top40. Maar mijn zusje luistert dag in dag uit TMF en die popradio zenders.
Dan hoor je 100x op een dag dezelfde muziek voorbij komen, vooral I Kissed A Girl.
Als ze een zoveelste remix maken of voor de zoveelste keer dezelfde vocals gebruiken van een house nummer,
zet ik de plaat net zo goed af. Laat ze eerst maar een creatief worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn inderdaad veel remixes gemaakt op I Kissed A Girl, daar leent die plaat zich ook voor. De vocals zijn nogal catchy, melodie is goed te doen enzovoort.
Dat er een hardstyle-remix van werd gemaakt, kon je op wachten. Net zoals bij apologize (Typisch zo'n nummer waarvan je zegt: hier komt een remix van).
In tegenstelling tot die remix, 384.000 en vele andere bekende tracks is WEL goed over deze track nagedacht. Tuurlijk is het simpel om zo'n track te maken, maar zolang het goed gebeurd is daar toch niets mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 13:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is er zo goed gebeurt aan deze remix dan?
De track buiten de vocals om is gewoon average.
En de vocals maken het er niet beter op.
Kortom zonder de vocals had ik dit nummer een 6 of 7/10 gegeven.
Met de vocals een 4 oid.
ik zie een nummer als geheel, dus als ik de climax wil luisteren moet ik eerst door die kutvocal heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die climax prima om op los te gaan! Hij knalt in ieder geval wel lekker hard. Misschien dat het jou stijl niet is, kan best, maar ik vind het in ieder geval leuk om op los te gaan. Als remix zit hij degelijk in elkaar en hij word ook niet gereleased, dus hij zal niet al te lang en niet al te vaak te horen zijn. Eigenlijk prima dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoboy - Oh my god!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat veel mense die track noemen.. Snap niet zo goed waarom! Vind hem zelf wel fijn namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 17:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

omdat hij geen happy melody bevat met pitched kicks denk ik :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk.. Ik vind er nog prima wat vrolijks inzitten.. Je verhaal van vrolijke boel valt allemaal wel mee. Ander staat bijvoorbeeld Voice Of Conscience niet zo hoog in de verkopen en dergelijke, is ook geen vrolijke plaat.
En als je naar de mixjes luistert van San Miquel weet je ook dat hij ook niet alleen maar vrolijke plaatjes heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet ook kwijt dat ik Oh my god best lekkere plaat vindt!

EDIT: Meeste werk van TBY trouwens wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 02:45 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet dat mensen Oh My God hier kunnen schrijven..Ik vind het gewoon een erg fijne plaat..
+ Het is tenminste weereens wat anders..

Ik kan begrijpen dat het misschien niet je stijl is..
Maar slechtste track van het jaar? Komop zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2008 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen heeft zijn mening, zo ook over de slechtste track van het jaar...
Als ik kijk naar de producties van TBY, dan is Oh my god! voor mij gewoon een heel heel stuk minder...
En zeker niet mijn stijl nee...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen