Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de geinteresseerde;

Zoals eerder vermeld in deze topic, heeft Infirium een guestmix gedaan voor The Fallen Podcast! Vanaf 1:28:20 start de guestmix van Infirium, mocht je geinteresseerd zijn in de rest, zie LSDB voor de complete TL :)

The Fallen Podcast episode 009 (Guestmixes by Demotion, Chaotic Spirit en Infirium)


LSDB: https://lsdb.nl/set/182758/the-fallen-d ... 9-18-08-16

TRACKLIST

Infirium (30min.)

1. Pep ’N Up - Time & Space (Warp Brothers Remix)
2. Sound Rush - Cyborg (Pro Mix)
3. Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Original Mix)
4. Francesco Zeta And Steve Hill & Technikal - My House
5. D-Verze - Darkening Contrasts
6. CJ Dynamo - Feel The Drum (Percussive Mix)
7. Infirium & D-Verze Ft. Yuna-X - Disappeared
8. Infirium - The Impending
9. Freakshow - Alone I Lie
10. Hardstyle Mafia, Infirium & Yuna-X - Angel Spells
11. Vazard - Complete Destruction
12. Mind Dimension - Liberator
13. Main Concern - Game Over
14. Switch Technique - The Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een hele dikke set van Infirium, teringjantje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste plaat alleen al joh. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een topic dat inderdaad nog ontbrak. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia schreef:
Hey guys,
Sorry for the inactivity here lately. We took a short "break" on producing and on everything, but now we are back!
So we have finally reached 10 000 followers on this page, thank you all so much! ❤️_0_

Up next we are going to start planning the free release for you and finish couple of new tracks. We'll get back to you in no time

Dat verklaart in ieder geval waarom ze sinds Angel Spells begin dit jaar niks meer hebben uitgebracht, hoewel er toch geregeld nieuwe HSM en Freakshow tracks opduiken in hun sets. Lijkt mij dan toch dat het vooral om de afmix gaat en wellicht mids/outros die nog niet helemaal af zijn? Beetje vreemd in ieder geval. Hopelijk komt Total Disorder dan nu eens eindelijk.

Verder @ Infirium / D-Verze: Kunnen jullie niet een keer aan de designer van Spoontech's artwork voorleggen dat ie aan de slag gaat met Spoontech wallpapers? Ik ben al een tijdje op zoek naar eentje in goede kwaliteit voor m'n desktop. Suggesties (naast het Spoontech logo zelf): Punch Patrol en Raw Brigade? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk een topic waar ik al m'n spoontech-fanboyisme kwijt kan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 13:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Even tussendoor, hebben jullie de line-up voor We Are Hardstyle op 26 december al gezien? :) Hele hoop Spoontech namen :D

pim0412 schreef:
Verder @ Infirium / D-Verze: Kunnen jullie niet een keer aan de designer van Spoontech's artwork voorleggen dat ie aan de slag gaat met Spoontech wallpapers? Ik ben al een tijdje op zoek naar eentje in goede kwaliteit voor m'n desktop. Suggesties (naast het Spoontech logo zelf): Punch Patrol en Raw Brigade? :)


Ik kan niks beloven, maar ga het zeker meenemen voor je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met name door de Spoontech namen een leuke lineup, ticket aangeschaft :thumbsup:
Ben alleen erg benieuwd hoe ze de zalen gaan indelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Koen, tof! Zie je daar :)

Meer nieuws op de maandag ochtend, Genox heeft zojuist zijn remix van B-Front's Face The Truth online gezet om gratis te downloaden :)

Genox schreef:
Hello Rawstyle heads! Here is my remix of B-Front's "Face The Truth". How do you like this one?Download link in the description (includes also the anticlimax-only version)! ENJOY!
:) ‪#‎free‬ ‪#‎giveaway‬


--> gratis-tracks-hs/b-front-face-the-truth-genox-remix-t56519.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig. Fanboyen in het kwadraat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig! had graag vazard gezien, maar dat mag de pret zeker niet drukken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, staan inderdaad een hoop dikke namen! Maar ben bang dat zowat alle Spoontech namen in de 2e/3e zaal staan en dat zal we een klein kut zaaltje zijn met ondermaats geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hype :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Afbeelding

Hype :woot:

Dus toch! :yay:

Verbaast me wel dat er een track van Unkind op komt te staan (neem ik aan omdat ie ook z'n omslagfoto heeft veranderd op Facebook), ik had hem toch eerder bij de Raw Brigade verwacht (of misschien eveneens een track op die release).
Heel benieuwd van welke artiesten we nog meer tracks mogen verwachten, en of we er al tracks van kennen. Misschien ook Septyme als 'guest artist'? Ik hoop in ieder geval op een nieuwe Vazard & Delete collab, of een nieuwe collab van Vazard, Delete en Main Concern, of is dat ijdele hoop? :innocent: Verder zou een nieuwe D-Verze & Infirium collab ook erg vet zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu voor solo tracks zouden kiezen. Wellicht Main Concern - X als afsluitende plaat van het album, tenzij ze hebben besloten om alleen 'End of Days' releases uit te brengen dit jaar.

Tot zover mijn speculaties. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag Mrotek ook reageren, maar dat lijkt me ook meer iets voor de Raw Brigade. Al hoeft 1 reactie ook niets te zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension 18/5 schreef:
Shit is getting real here!!! Are you ready for some new material?
Afbeelding

Citaat:
Mind Dimension - Warfare / What (SPOON094)


Evolved als afsluitende plaat van Punch Patrol of Raw Brigade confirmed? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Koen schreef:
Afbeelding

Hype :woot:

Dus toch! :yay:

Verbaast me wel dat er een track van Unkind op komt te staan (neem ik aan omdat ie ook z'n omslagfoto heeft veranderd op Facebook), ik had hem toch eerder bij de Raw Brigade verwacht (of misschien eveneens een track op die release).
Heel benieuwd van welke artiesten we nog meer tracks mogen verwachten, en of we er al tracks van kennen. Misschien ook Septyme als 'guest artist'? Ik hoop in ieder geval op een nieuwe Vazard & Delete collab, of een nieuwe collab van Vazard, Delete en Main Concern, of is dat ijdele hoop? :innocent: Verder zou een nieuwe D-Verze & Infirium collab ook erg vet zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu voor solo tracks zouden kiezen. Wellicht Main Concern - X als afsluitende plaat van het album, tenzij ze hebben besloten om alleen 'End of Days' releases uit te brengen dit jaar.

Tot zover mijn speculaties. :cool:


zou het heel vet vinden als er platen van septyme op komen. dear questions en telepathic chemistry vind ik echt ontzettend vet. misschien kunnnen we dan ook wel een plaat van vyral hierop verwachten. kijk er iniedergeval erg naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan? Dacht dat t gewoon alleen namen waren voor albums en nu weer nieuwe namen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 15:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan?


In 2014/2015 zijn die twee mini albums opgezet rondom de twee verschillende sounds binnen Spoontech. Op The Punch Patrol vond je vooral tracks met punchy- en gated kicks in de stijl van bijvoorbeeld Vazard en Delete, terwijl je op The Raw Brigade tracks met de wat meer moderne raw kicks kon vinden in de stijl van bijvoorbeeld Radiance, Genox en Prime Suspects. Er zat dus wel een duidelijk idee achter de namen van die mini albums :)

Tussen alle speculaties door is SPOON094 ook nog aangekondigd trouwens, Mind Dimension komt met twee nieuwe tracks genaamd Warfare en What :) Meer info hiero --> hardstyle-releases/mind-dimension-warfare-what-spoon094-t56593.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension is een mooie vervanging voor het gapende gat dat Main Concern achter gaat laten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Spanning Tree schreef:
Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan?


In 2014/2015 zijn die twee mini albums opgezet rondom de twee verschillende sounds binnen Spoontech. Op The Punch Patrol vond je vooral tracks met punchy- en gated kicks in de stijl van bijvoorbeeld Vazard en Delete, terwijl je op The Raw Brigade tracks met de wat meer moderne raw kicks kon vinden in de stijl van bijvoorbeeld Radiance, Genox en Prime Suspects. Er zat dus wel een duidelijk idee achter de namen van die mini albums :)

Tussen alle speculaties door is SPOON094 ook nog aangekondigd trouwens, Mind Dimension komt met twee nieuwe tracks genaamd Warfare en What :) Meer info hiero --> hardstyle-releases/mind-dimension-warfare-what-spoon094-t56593.html

Ah oke, nooit op gelet maar nu je het zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou inderdaad erg vet zijn als een van Septyme z'n platen hier op zou komen :drool: Vind dat stijltje zo vet!
Ben in ieder geval erg benieuwd :D
Oja, super vet dat Delete een Theracords/Spoontech classic set gaat doen op TC Classics. Zou sowieso al heen gaan maar dit maakt het nog een stuk vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mind Dimension is een mooie vervanging voor het gapende gat dat Main Concern achter gaat laten :thumbsup:

Ja dit vind ik ook. Aangename en gelijkmatige sound. Klinkt prima allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog vijf dagen! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen