Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Misschien rekent hij Musicbox 2.0 ook mee als collab?

Waarom dat in vredesnaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In een post van wat ie had gedraaid op Fatality, heeft ie z'n vrouw(?) erbij genoemd in de titel (Vazard & Rachzilla - Musicbox 2.0). Zou het niet gek vinden als ie het dus als een collab rekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Let's speculaas... Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Special Live Act die op Retaliate staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
The wicked heeft die foto ook gedeeld :huh:

Raw Brigade pt. II?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
ion_elgreco schreef:
The wicked heeft die foto ook gedeeld :huh:

Raw Brigade pt. II?

Dit dacht ik ook al, of weer een zelfde soort compilatie maar dan met een andere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
pim0412 schreef:
ion_elgreco schreef:
The wicked heeft die foto ook gedeeld :huh:

Raw Brigade pt. II?

Dit dacht ik ook al, of weer een zelfde soort compilatie maar dan met een andere naam.

Ik denk toch dat laatste inderdaad, aangezien volgens mij vrijwel iedere artiest van Spoontech (behalve Prime Suspects voor zover ik ‘t heb gezien) het bericht heeft gedeeld, dus ook artiesten die niet de typische kicks produceren die op The Raw Brigade te vinden zijn. Al staat er wel ‘02’ boven in de artwork.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 00/02 bovenin moet ook wel iets betekenen zou je zeggen. Maar ik kan er ook maar niet opkomen wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans op 2e Raw Brigade, als je discogs kijkt
https://www.discogs.com/label/206046-Sp ... rds?page=2

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ze dan om de beurt gereleased worden? Lijkt me niet per se een logische reden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkt dat ie bedoelt dat er elk jaar zo'n release is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou zomaar kunnen kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7248006461

Nog steeds in spanning dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk nog steeds een nieuwe live act
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als 3 the hard way Hardbass af kan sluiten, dan zou een live act van Spoontech dit ook kunnen (toch b2s :list: :surrender: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

#spoontechnicians
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview

http://www.hardnews.nl/interview-label- ... the-label/

We’ve seen some teasers of what looks like a new Spoontech project on your social channels lately, can you give us some information what that is about?
“Well, it’s an exciting new project that’s been involving the whole label. We talked about a collective in the previous question and this project has really put that to a test. All the artists were given a mission to collaborate with another Spoontechnician, which most of them had never worked with before. Then they were given 3 keywords that should represent the track as well as the overall theme of the whole concept, then the experimentation began. We think it’s important to challenge our artists creative minds and also get them to work with artists that’s not in their top of mind to work with. Apart from the artists we also worked closely with our amazing designer, “ReeceDesign”, to create the graphics for the whole project. All in all it’s been a huge collaboration between everyone in the Spoontech collective and we can’t wait to hear what everyone else thinks of it!”

Do you have any other plans for the future? (Involving artists, releases, albums, festivals etc.)
“We are moving fast towards the end of 2017 but before that we will have a few heavy releases, alongside the mini album mentioned above. We also have two artists releasing albums in the near future! In terms of events we will work with some Dutch organizers this winter where you can find most of our artists!
What we have in store for 2018 we cannot tell you just yet, but we have a feeling it will make up for the recent quietness.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm nog een artiest met een album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hmm nog een artiest met een album...


Vyral misschien? Heeft echt donders veel platen klaar liggen. Anders zou ik zeggen Mind Dimension of D-verze.

Kijk wel echt ontzettend uit naar de winter dan. Ik hoop echt op wat hostings of festivals etc. Zouden ze wel verdienen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Heel benieuwd naar de collabs. Het gaat blijkbaar ook om artiesten buiten Spoontech, gezien The Wicked ‘m ook heeft gedeeld, dus tevens benieuwd naar wie er buiten het label bij betrokken zijn.

Ik snap trouwens niet helemaal dat Hard News het heeft over ‘radio silence’/‘door een stil dal gaan’ van het label. Misschien dat dit binnen het label anders ervaren werd, maar Spoontech heeft bij mijn weten nooit echt een strak/consistent releaseschema gehad, en de afgelopen paar jaar hebben ze er toch zeker 6 artiesten bij gekregen. Warface en Delete zijn sowieso al een tijdje weg bij Spoontech, en de enige echte grote afwezige is eigenlijk Main Concern. Ik heb in ieder geval niet de indruk gehad dat het veel stiller rondom Spoontech was dan normaal, op een missende Bass Protocol editie dit jaar na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik snap trouwens niet helemaal dat Hard News het heeft over ‘radio silence’/‘door een stil dal gaan’ van het label. Misschien dat dit binnen het label anders ervaren werd, maar Spoontech heeft bij mijn weten nooit echt een strak/consistent releaseschema gehad, en de afgelopen paar jaar hebben ze er toch zeker 6 artiesten bij gekregen. Warface en Delete zijn sowieso al een tijdje weg bij Spoontech, en de enige echte grote afwezige is eigenlijk Main Concern. Ik heb in ieder geval niet de indruk gehad dat het veel stiller rondom Spoontech was dan normaal, op een missende Bass Protocol editie dit jaar na dan.


Precies wat ik dacht ik ja. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
pim0412 schreef:
Ik snap trouwens niet helemaal dat Hard News het heeft over ‘radio silence’/‘door een stil dal gaan’ van het label. Misschien dat dit binnen het label anders ervaren werd, maar Spoontech heeft bij mijn weten nooit echt een strak/consistent releaseschema gehad, en de afgelopen paar jaar hebben ze er toch zeker 6 artiesten bij gekregen. Warface en Delete zijn sowieso al een tijdje weg bij Spoontech, en de enige echte grote afwezige is eigenlijk Main Concern. Ik heb in ieder geval niet de indruk gehad dat het veel stiller rondom Spoontech was dan normaal, op een missende Bass Protocol editie dit jaar na dan.


Precies wat ik dacht ik ja. :yes:

Het artikel was natuurlijk weer eens van hoogstaande kwaliteit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom vond ik dit zo mooi om te lezen

Citaat:
Oh wow…that job interview anxiety just hit us haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Digital Abuse nou met een album zou komen.. :$
Eerst maar eens zien wat ze bij The Fallen podcast gaan doen dan maar
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen