Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die previews pff, wat gaat dit een prachtig album worden! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=NxuKsAjO6UE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endless Path in HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:45 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Endless Path in HQ :thumbsup:


Zo dan, die knalt er effe op.

Dreams of Memories is ook een heerlijk nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd doe mij Dreams or Memories vooral maar, wat een dikke plaat met die trance melodie/atmosphere. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 20:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Om 20:00 gaan we weer live! Zorg dat je erbij bent, want er gaan leuke dingen voorbij komen! :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat Reaching The Shores eindelijk uit komt <3 Meesterwerk als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heel vet dat Reaching The Shores eindelijk uit komt <3 Meesterwerk als je het mij vraagt.

Eens. Altijd groot fan van de producties van Infirium. Dat epische eromheen vind ik geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 06:55 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste :love:

Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste :love:

Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.

Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste :love:

Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.

Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’

Het is vooral flauw van Q. Qapital is altijd in het eerste weekend van April gehouden. Dit feest was al eerder bekend dan Qapital. En dan plannen ze het op 31ste. Maar ik zie Q er wel voor aan dat ze geen weet hadden van dit feest of deze datum want Spoontech heeft ze nog nooit geïnteresseerd.

Helaas zal het wel een vervelende samenloop van omstandigheden worden. Ik gok dat het kleine zaaltje wel weer gebruikt gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja als je alle voorgaande jaren bekijkt zie je dat Q Qapital elk jaar 1 datum eerder zet. Blijft natuurlijk eerste weekend van april elke keer maar dit kon je verwachten als Bass Protocol zijnde. Had het dan gewoon zaterdag 24 maart of 14 april gepland. Dan had je sws geen probleem gehad

Maar 328 mensen die gaan is toch wel een mooi aantal op Facebook of zie ik dat verkeerd. Nooit op de locatie geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste :love:

Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.

Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’

Het is vooral flauw van Q. Qapital is altijd in het eerste weekend van April gehouden. Dit feest was al eerder bekend dan Qapital. En dan plannen ze het op 31ste. Maar ik zie Q er wel voor aan dat ze geen weet hadden van dit feest of deze datum want Spoontech heeft ze nog nooit geïnteresseerd.

Helaas zal het wel een vervelende samenloop van omstandigheden worden. Ik gok dat het kleine zaaltje wel weer gebruikt gaat worden.


Ik vraag mij af in hoeverre Q een neuk geeft om zo'n kleine venue met zo'n relatief klein feest. Q-dance heeft gewoon een groot marktaandeel en meer macht dan wij eigenlijk denken. Bijna alle Q feesten verkopen vrijwel altijd wel uit en ze zijn natuurlijk ook gekoppeld aan bepaalde boekings agencies (Wishlist bijvoorbeeld). Hierdoor krijg je als kleine organisatie gewoon minder kans om bepaalde dj's te boeken want Q kijkt gewoon welk weekend voor hun het meest rendabel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gun ze van harte een goede opkomst maar met zijn allen opgepropt staan in een vol gestouwde discotheek vind ik ook niet alles. Wat mij betreft niet heel erg als de verkoop een klein beetje tegen valt. Zoveel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qapital een week later is ook geen optie, want dan botst dat weer met Rebirth... En ik denk dat rebirth een grotere concurrent is dan een klein feestje in rodenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk je echt dat Q-Dance Qapital later heeft ingepland dan dit feest? Er zal voor Bass Protocol geen geschiktere datum geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nooit zoveel naar Infirium geluisterd om eerlijk te zijn, maar wat een lekkere platen heeft hij zeg. Echt een episch sfeertje. Doet me een beetje denken aan mijn Two Steps From Hell periode :loving:

Edit: Zo dan Ocean Machine :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Denk je echt dat Q-Dance Qapital later heeft ingepland dan dit feest? Er zal voor Bass Protocol geen geschiktere datum geweest zijn.

Ik snap ook wel dat de datum voor de volgende editie allang bekend was voor de editie van Qapital 2017. Maar mijn hart klopt nu eenmaal sneller voor een spoontech feest dan Qapital. Dus ik vind het gewoon jammer dat ze tegelijk vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Concern hype?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevallig tussen al die Defqon posts door, dit opeens. Comeback op Defqon? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het wel extreem vroeg vinden voor een comeback. Ze zijn nog maar een jaar gestopt... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Toevallig tussen al die Defqon posts door, dit opeens. Comeback op Defqon? :drool:


0-0-0+1 = 1
Defqon 1
Main Concern op Defqon 1 confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het feest van Vazard zouden verrassingen zijn, wie weet gaat het daar over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Op het feest van Vazard zouden verrassingen zijn, wie weet gaat het daar over?

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Desley DD schreef:
Op het feest van Vazard zouden verrassingen zijn, wie weet gaat het daar over?

:whistle:


Ja heb dit verhaal ook gehoord. Zou wel de kers op de taart zijn hoor.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen