Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 16:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hey Hardtraxx'ers,

Om jullie even lekker te maken: de komende tijd gaan er een hoop toffe dingen gebeuren bij Spoontech! Helaas kunnen we nog niet alles delen, maar om jullie op de hoogte te houden leek het ons een goed idee om een Spoontech Topic te openen. In dit topic kunnen zowel jullie als wij nieuwtjes delen over het label. Twee van onze Nederlandse artiesten (Infirium en D-Verze) zullen het topic regelmatig checken, meelezen, waar mogelijk vragen beantwoorden en misschien zelfs wel wat liefde delen ;). Hopelijk vinden jullie het ook een tof idee :)

Voor de mensen die minder bekend zijn met het label, Spoontech is een Australisch hardstyle label wat in 2010 opgericht is door Vazard en Delete. De muziek die uitgebracht wordt op Spoontech focust zich vooral op de rauwe en meer klassieke sub-genres van hardstyle. Naast dat we muziek uitbrengen, hebben we een maandelijkse podcast genaamd Spoontech & Friends en proberen we af en toe een feestje te geven. Meer informatie kun je vinden via onze social media kanalen, die te vinden zijn via spoontechrecords.com en onze muziek kun je hier checken via Spotify. Ook zijn hiero een hoop gratis tracks te vinden die de afgelopen jaren verschenen zijn.

Je kunt onze artiesten hier vinden:

Om maar eens af te trappen, wie hopen jullie dat de nieuwe aanwinst is? :) Andere vragen? We zijn benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk idee voor een topic dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in Spoontech feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:12 
 

waar staat Dark Pact? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
waar staat Dark Pact? :P

Je loopt een paar jaar achter. :')
Inb4 "geestelijk" opmerking van iemand.

Zin in 10 december. Wordt een mooi fiske.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:38 
 

O is die weg dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zin in Spoontech feest :loving:

Dit. Hopelijk een goed vervolg op het geniale feest in 2015. :D
Citaat:
Om maar eens af te trappen, wie hopen jullie dat de nieuwe aanwinst is? :)

Ik denk Vyral :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
O is die weg dan? xd


Is ondertussen al veranderd van label en ook daar weg en bij zijn agency weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Infirium momenteel de meest interessante producer in de scene is voor mij. Argovia vind ik een van, of misschien wel dé beste track van de laatste 2 jaar. Then Before Once More is een meer dan degelijke opvolger.
Een van de weinige artiesten die nog echt 'een geheel' van een track weet te maken, en aan alle aspecten aandacht besteedt. Daarnaast ook redelijk unieke sounds, alles tot in de details afgewerkt en zeer sfeervol. Dan neem ik het voor lief dat hij relatief weinig releaset (sterker nog, het is waarschijnlijk juist dat perfectionistische wat het bijzonder maakt) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Lennard95 schreef:
Zin in Spoontech feest :loving:

Dit. Hopelijk een goed vervolg op het geniale feest in 2015. :D
Citaat:
Om maar eens af te trappen, wie hopen jullie dat de nieuwe aanwinst is? :)

Ik denk Vyral :$


unkind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed plan om hier een topic voor te maken inderdaad! Iets als dit of het Theracords topic kan ook alleen maar succesvol zijn als de artiesten van dat label actief erop reageren, dus tof dat jullie dat willen doen. :)

Darycka schreef:
Om jullie even lekker te maken: de komende tijd gaan er een hoop toffe dingen gebeuren bij Spoontech! Helaas kunnen we nog niet alles delen

Ik gok/hoop op een Punch Patrol & Raw Brigade pt. 2! Er ligt inmiddels al zoveel op de plank (hier nog maar weer eens een linkje :P) dat je haast zou zeggen dat het wel móet gebeuren. Met o.a Vyral en The Wicked als 'guest artists', net zoals op de eerdere delen, en misschien ook wel een track van Septyme! Als het dit niet blijkt te zijn, dan hoop ik toch echt dat dit weer eens in de toekomst gaat gebeuren. The Punch Patrol was werkelijk waar fenomenaal.
Daarnaast iets wat me erg vet zou lijken; de introductie van Spoontech ambassadors! :loving:

In ieder geval erg benieuwd naar wat het gaat zijn. :) Verder denk ik overigens ook dat Unkind inderdaad de nieuwe aanwinst van Spoontech is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 15:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Er ligt inmiddels al zoveel op de plank (hier nog maar weer eens een linkje :P)


Had 't lijstje gezien en snap je punt! Alleen niet alles wat er tussen staat is persé af of gepland voor Spoontech. Zo hebben we van Supernatural bijvoorbeeld snel een testversie afgemaakt zodat Blackout hem op Fatality kon draaien, maar moeten we de track nog een keertje samen afronden. Releases zullen komen tho :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals m'n vriendin altijd zegt ;

Je hebt hardstyle, Raw hardstyle en Spoontech.

En ook dit verdient een eigen topic.
Ook zeker leuk dat spoontech artiesten hun best willen doen om hier moeite in te steken.

Komt dan van mijn kant de eerste vraag, Vazard zit bij de meeste hardtraxxers hoog, hebben jullie onderling met spoontechnicians contact en is bijv Vazard op de hoogte dat er zo positief over zijn sets en producties gesproken wordt. Ik kan me voorstellen dat hij daar in Australië niet alles mee krijgt ook omdat hij waarschijnlijk geen Nederlands kan lezen. Of zit ik er nu volledig naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:

Je hebt hardstyle, Raw hardstyle en bepaalde artiesten op Spoontech.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 01:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hey Hardtraxx!
Ik dacht ik zal me even snel voorstellen, voordat ik begin met posten/vragen beantwoorden: Ik ben Gijs, 19 jaar, en ik maak muziek onder de naam 'Infirium'
Mochten jullie nog meer vragen voor mij hebben, vraag er dan gerust op los. :)

Bouke schreef:
Ik denk dat Infirium momenteel de meest interessante producer in de scene is voor mij. Argovia vind ik een van, of misschien wel dé beste track van de laatste 2 jaar. Then Before Once More is een meer dan degelijke opvolger.
Een van de weinige artiesten die nog echt 'een geheel' van een track weet te maken, en aan alle aspecten aandacht besteedt. Daarnaast ook redelijk unieke sounds, alles tot in de details afgewerkt en zeer sfeervol. Dan neem ik het voor lief dat hij relatief weinig releaset (sterker nog, het is waarschijnlijk juist dat perfectionistische wat het bijzonder maakt) :D

Wow, dat is wel een heel groot compliment haha. Tof om te lezen dat je mijn muziek zo interessant vind! :D
Ik release over het algemeen nog relatief weinig ja, ik ben iets te perfectionistisch in die zin haha. Ik draai ook m'n eigen productie vaak nog niet, totdat ze echt voorbij een bepaald stadium zijn, en ik zelf ook tevreden ben over de kwaliteit, en het geheel (wat vaak niet heel snel is xd ). Wel naarmate ik meer ervaring op doe merk ik, dat ik sneller de ''standaard'' kan bereiken, die ik in m'n hoofd heb. En ik merk dat ik de laatste maanden ook steeds meer ideetjes aan het schetsen ben, die ik wil uitwerken tot volledige tracks. Dus langzaam zullen er ook meer nieuwe tracks gaan komen! :)

RTM93 schreef:
Komt dan van mijn kant de eerste vraag, Vazard zit bij de meeste hardtraxxers hoog, hebben jullie onderling met spoontechnicians contact en is bijv Vazard op de hoogte dat er zo positief over zijn sets en producties gesproken wordt. Ik kan me voorstellen dat hij daar in Australië niet alles mee krijgt ook omdat hij waarschijnlijk geen Nederlands kan lezen. Of zit ik er nu volledig naast.

Wij hebben onderling uiteraard contact met elkaar. Vazard kan idd geen Nederlands lezen, en leest hier dus ook niet mee (Zover ik weet haha). Ik heb zelf weleens gezegd dat mensen hier heel positief waren over 1 van z'n releases, zover ik me kan herinneren. En hij zal vast wel van andere mensen weleens wat gehoord hebben ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 10:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Waarschijnlijk niet echt te bezoeken voor de meesten hier, maar het eerstvolgende Spoontech feest is al op 25 november in Sydney! Naast dat Vazard en Delete hier zullen draaien, zal Infirium overvliegen voor zijn debuut Down Under! Klein wist je datje op de vroege woensdagmorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#WJD Infirium een guestmix krijgt in The Fallen Podcast :D Linkje hier: https://www.facebook.com/groups/Spoonte ... 1516106464

Altijd interessante lijstjes, met industrial hardcore/(hard)trance en hardstyle, dus ik ben weer benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 19:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
#WJD Infirium een guestmix krijgt in The Fallen Podcast :D Linkje hier: https://www.facebook.com/groups/Spoonte ... 1516106464

Altijd interessante lijstjes, met industrial hardcore/(hard)trance en hardstyle, dus ik ben weer benieuwd.

Klopt helemaal! Deze Donderdag online, lekker voor Decibel :)
https://www.facebook.com/InfiriumArtist ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwe signing: Unkind ( https://www.facebook.com/UnkindRAW/?fref=ts )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, vond die track samen met Malice die Vazard op Defqon draaide best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes, goed geraden door een aantal van jullie dus! Hierbij ook nog even het officiële bericht :)

@spoontechrecords schreef:
Many of you guessed right, please welcome the latest Spoontechnician to the family.....it's Unkind!
Malcolm aka Unkind will be bringing that new age aggressive Italian raw that you know and love.

Stay locked on the Spoontech and Unkind Facebook page as we will be dropping previews for his first release today!

Be sure to drop a like over at the Unkind page to keep up to date.


Previews van z'n eerste release komen later vandaag en das een dikke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Eerste preview staat online! :)
hardstyle-releases/unkind-insolence-stfu-spoon093-t56467.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Die kick ligt heerlijk in het spoontech straatje! Vette track en als die zo verder gaat dan zeker een goede aanwinst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Insolence ook zeker vet. STFU heb ik veel minder mee.
1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen