Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elektronicafabrikant Stanton heeft een draagbare, aanraakgevoelige midi-controller in de vorm van een tweekanaals dj-mixer uitgebracht. De mixer werkt volgens het bedrijf naadloos samen met zijn SC System 3-serie van dj-producten.

De SCS.3m kan via usb op een computer aangesloten worden en zo als mengpaneel dienst doen in combinatie met mix-programma's als Traktor of MixVibes. Dj's kunnen de aanraakgevoelige sliders gebruiken om de equalizer te regelen, effecten toe te voegen en overgangen te maken. De multitouch-crossfader kan de gebruiker bovendien met meerdere vingers bedienen om verschillende parameters tegelijkertijd aan te passen. De knoppen zijn programmeerbaar en leds tonen aan welke functie ze op een bepaald moment hebben. In totaal zijn er 17 knoppen, 11 sliders en 2 niveaumeters aanwezig en de controller kan zijn stroom via usb betrekken.

Stanton levert de SCS.3m samen met de Native Instruments Traktor LE-mixtool, maar het apparaat kan ook met andere programma's overweg. De mixer kan zelfstandig gebruikt worden maar ook naadloos geintegreerd worden in een setup met Stantons 'Da Scratch' SCS.3d-controllers, de midi-gestuurde aanraakgevoelige decks die het bedrijf al eerder op de markt bracht. In mei komt de Stanton SCS.3m-mixer beschikbaar voor 250 dollar.

Afbeelding
Afbeelding

Bron: tweakers.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 19:34 
 
Donateur

Ziet er allemaal heel mooi uit ^^ Zou het wel degelijk werken ? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bliep Bliep. Alien invasion from mars.

Daar doet me dit apparaatje aan denken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onderste plaatje lijkt net pac-man xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Onderste plaatje lijkt net pac-man xD

Haha ja echt he. Volgens mij is het wel leuk speelgoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het voor thuis best leuk kan werken.. Voor mij zou het alleen niets zijn, ik ben wel iemand die dat even ergens tegenaan stoot, en dat is niet echt voordelig met een touch-screen iets..

Verder vraag ik me ook af of het op een feestje zou werken. Met allerlei drankjes en dergelijke.. Als dat er even opvalt ben je als DJ wel mooi gezien.

Het initiatief is wel heel erg vet!
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen