Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet? :whistle:


Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde! Vond het wel vet en vooral wat te doen in de busreizen naar school. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet? :whistle:


Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.


Hardtraxx gaat lekker volgens mij ivm afgelopen jaren :thumbsup: Dat dat niet door de beheerder komt is zeker waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk ook inderdaad dat Hardtraxx best wel veranderd is kwa leden. Toen ik begon was het toch een stuk rustiger als nu en dan praat ik over een half jaar terug. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet? :whistle:


Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.

Even hierop inhaken, er is al meerdere keren aangekaart door de beheerders dat, vanwege het gebruikte systeem en vooral de modificaties die hierop zitten, het erg lastig is om er een app van te maken. Of een responsive website. Één van de twee was het volgens mij, maar denk dat het voor een aparte app ook echt lang zal duren voordat die 90% werkend/bugvrij is en dezelfde functionaliteiten heeft als de website (zeker wel 1-2 jaar), dus dat is een verspilling van tijd en vooral veel geld als het überhaupt mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet? :whistle:


Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.

Even hierop inhaken, er is al meerdere keren aangekaart door de beheerders dat, vanwege het gebruikte systeem en vooral de modificaties die hierop zitten, het erg lastig is om er een app van te maken. Of een responsive website. Één van de twee was het volgens mij, maar denk dat het voor een aparte app ook echt lang zal duren voordat die 90% werkend/bugvrij is en dezelfde functionaliteiten heeft als de website (zeker wel 1-2 jaar), dus dat is een verspilling van tijd en vooral veel geld als het überhaupt mogelijk is.



Geen idee of er sprake was van een app maar de website responsive maken gaat er niet komen wegens de oude code waar de website op draait. Het zou makkelijker zijn om vanaf 0 te beginnen dan alles aan te passen op de huidige site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$


In het verdomme niet te missen CV van onze schepper staat dat meneer goed is met websites maken, maar er nergens wordt vermeld dat hij ook apps bouwt.

€15,- zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Weet iemand waarom Sound Rush zo weinig van hun platen released? Die mannen hebben nog zoveel mooie platen liggen die klaar zijn volgens hun, maar ze releasen niks.

Zal wel een album worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er ergens betrouwbare informatie of data te vinden over Hardstyle of algemener de EDM branche?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is er ergens betrouwbare informatie of data te vinden over Hardstyle of algemener de EDM branche?


Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt. Normaal gesproken brengt Buma/Stemra ieder jaar wel een rapport uit over de Dance in Nederland en naar het buitenland toe, wordt meestal rond ADE gepresenteerd als ik me niet vergis. Verder heeft Mark van Bergen een boek geschreven over 25 jaar dance in Nederland waar wel wat informatie instaat en kun je in de rapporten van SFX/ID&Q best wat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee of Noisecontrollers - Furybox (Re-Edit) een release heeft gehad of weet iemand waar deze te krijgen is? Staat ook op de 10 Years Noisecontrollers cd als Noisecontrollers - Furybox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Sledgehammers bestaat uit?

Digital mindz zie ik, maar wie zijn die andere 2 kwibussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Sledgehammers bestaat uit?

Digital mindz zie ik, maar wie zijn die andere 2 kwibussen


http://www.hardnews.nl/digital-mindz-ri ... gehammers/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Tarec :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:49 
 
Hardtraxxer

Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?


Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met die intro's van 25 seconde kun je tegenwoordig net zo goed een full luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik luister echt nooit meer fulls, op spotify is het zelfs zo dat ik original lekker oversla. Luister veel muziek in de auto dus is een intro skippen lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Linus schreef:
Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?


Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.


Persoonlijk draai gebruik ik nog zat radio edits in mijn mixes die in een full soms een element hebben die te lang word doorgetrokken om een mooie overgang te maken. Ik vind het prima dat een radio edit bij een original mix in het pakket zit. Verder kun je bij download portals vaak ook gewoon kiezen wat je in je download pakket wilt hebben. Met of zonder radio edit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest

Ik dacht serieus dat het die was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tarec, de man waar ik in een ver verleden nog een logo voor heb gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Paling schreef:
Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest

Ik dacht serieus dat het die was

Ik zal je vast helpen, die gaat in zijn leven verder niks bereiken, dus hoef je nooit meer te denken dat hij het was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom vond ik het al zo vreemd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben waarschijnlijk niet de eerste die het vraagt maar wat doet Tatanka naast het produceren van muziek? Hij brengt sporadisch wel eens een track uit en staat zo nu en dan wel eens ergens te draaien maar dat is ook niet echt vaak. Iemand die dit weet?
Vorige  1 ... 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen