Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of HardHard
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?










Ze zijn over het algemeen niet heel goed ook...

Leonidas schreef:
RTM93 schreef:
Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?

Shiverz


Tja, High Voltage is gewoon een HS alias, dus die telt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, maar High Voltage was toen al jaren niet meer in 'gebruik' + dat high voltage vroeger met Endymion was
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden jullie N-Vitral & Delete - New World Order niet onder hardstyle scharen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Jup, maar High Voltage was toen al jaren niet meer in 'gebruik' + dat high voltage vroeger met Endymion was


2 jaar ervoor was er nog een HV release :P en het klopt dat HV vanaf toen door Nosferatu solo werd gebruikt, maar het was natuurlijk altijd al wel een HS alias.

Chroman schreef:
Zouden jullie N-Vitral & Delete - New World Order niet onder hardstyle scharen?


Ik wel, maar had geen zin 2x zelfde artiest te plaatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?



Ze zijn over het algemeen niet heel goed ook...

Leonidas schreef:
RTM93 schreef:
Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?

Shiverz


Tja, High Voltage is gewoon een HS alias, dus die telt niet :P

Ik was drum machine even vergeten ja, maar de rest is inderdaad niet al te best en ook waarschijnlijk de reden dat ik er niet zo snel op kwam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of sound & N-Vitral - Who you're fucking with kan je ook bij rekenen, wat imo wel een geslaagde plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



blijft gruwelijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand toevallig inside information over de datum van Defqon? Ivm boeken van huisje
22,23 & 24 meest voor de hand liggend maar als iemand dit kan bevestiging met een betrouwbare bron zou top zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:29 
 
Hardtraxxer

Ik zit de laatste tijd met enkele hele fijne tracks in mijn hoofd, welke ik continue op repeat heb staan. Het is een beetje in de euforische richting met een heerlijke drive. Mooiste voorbeeld vind ik Low E vs Alter Egosz - Kartong.
Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk wat voor een gevoel een track jou geeft (smaak) maar ik vroeg mij af of mensen mijn lijstje aankunnen vullen met het zelfde soort. Een paar tracks die ik in mijn lijstje heb tot nu toe;
- Geck-e - Soul Train
- A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
- Jeckell & Hyde - Back In Time
- Jones & B-Front - Volumez (Old Version)
Hoop dat er een mooi lijstje tot stand komt en dat deze misschien later door iemand gemixt kan worden.

wist niet of hier plaatsen of in DJ's Corner, maar hier zien wss meer mensen het xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ivan Carsten - Amazing combination
Blackburn - It's you
D-Block & S-Te-Fan - War Cuz I'm Hard (2010 edit)

Zulke dingen die je zoekt? Denkt dat zo iets heel erg persoonlijke smaak is eigenlijk. Das echt zo'n gevoel dat je bij bepaalde platen krijgt, maar is voor iedereen natuurlijk verschillend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag een hardstyle mix op YouTube gezet, maar hij werd gelijk geblokkeerd vanwege twee nummers die in de mix zaten. Namelijk The New Shit (Bass Chaserz Remix) en DBSTF - Above Average. De rest van de nummers zijn ook herkend door YouTube maar daar staat gewoon "Monetized by copyright owner" bij. Mijn vorige mix staat ook nog steeds zonder problemen online terwijl alle nummers ook herkend zijn.

Is er een reden waarom ik The New Shit (Bass Chaserz Remix) en DBSTF - Above Average niet in mijn mix mag hebben? De tracks zijn namelijk gewoon full gereleased en ik verdien geen geld met de video's. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Weetje zeker dat Above Average al gereleased is? Ik had het laatst wel met Undercover. Kreeg een copyright claim van A&A Music, dit terwijl de video inmiddels al meer dan een maand online stond en 70K views had. Had vervolgens een claim ingediend met commentaar dat de track allang een full had gekregen en met de vraag waarom mijn video offline was gehaald. Een dag later had A&A de claim ingetrokken en stond de video weer online. Je zou dat kunnen proberen voor The New Shit, maar volgens mij is Above Average nog niet full gereleased.


Above Average is hier gewoon als full te krijgen volgens mij, tenminste de full die ik heb duurt ook 4:00 dus dan lijkt het me dat dit dezelfde is. Ik zal ook wel even proberen een claim in te dienen. Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dat claimen van alles wat los en vast zit is de reden waarom ik ook al tijden geen hardstyle gerelateerde video's upload naar mijn kanaal. Ze slaan hier echt veel te ver in door. Vooral uploads in matige kwaliteit op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wete iemand waarom Alpha Twins - Contact geupload is op het Youtube kanaal van The Prophet?

https://www.youtube.com/watch?v=YR7X2i8bP4A
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waneer zou er wat meer bekend worden over "Get wack join the pack" :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:20 
 
Hardtraxx Elite

Stinson schreef:
Waneer zou er wat meer bekend worden over "Get wack join the pack" :/


Na Qlimax wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens Qlimax denk ik net als Ran-D vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 15:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Above Average is hier gewoon als full te krijgen volgens mij, tenminste de full die ik heb duurt ook 4:00 dus dan lijkt het me dat dit dezelfde is. Ik zal ook wel even proberen een claim in te dienen. Thanks :thumbup:

Beetje late reactie, maar dit is gewoon de radio edit. Full release moet nog komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom Wasted Penguinz nog steeds vrijwel geen enkele track van hun laatste album hebben gereleased? :lol:

Misschien zien ze zelf nu in dat ze een beetje op sterven na dood zijn en dat het allemaal niet zo heel veel zin meer heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom Wasted Penguinz nog steeds vrijwel geen enkele track van hun laatste album hebben gereleased? :lol:

Ja pff wacht nog steeds op de full van deze:

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een onwaarschijnlijk slechte muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat een onwaarschijnlijk slechte muziek :lol:


Flikker op. Dit is hemels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Waneer zou er wat meer bekend worden over "Get wack join the pack" :/

Enige wat bekend is, is dat Frequencerz zelf min of meer bevestigd heeft dat het rondom hun draait. (Wat eigenlijk ook weer non-nieuws is, want dat het om Frequencerz ging was wel vrij obvious.)

https://www.instagram.com/p/BbUceaFjpfM ... requencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een onwaarschijnlijk slechte muziek :lol:


Dit

Kan zelfs van da Tweekaz meer nummers opnoemen die ik kan waarderen van die gasten :P
Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen