Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

'Artiest X draaide op feest Y mijn nieuwe plaat Z, nu mag ik ook wel mijn track hier plaatsen dus'.

Magnetron schreef:
Zelfde als Sub Sonik, toentertijd ook gesloten. Als we vd regels af gaan wijken dan wil iedereen hier straks een uitzondering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Waarom staat er op Spotify achter Push That Feeling “Special Thanks to Charlotte”?

Is volgens mij de vriendin/vrouw van een van de Alpha Twins die de vocals ingesproken heeft. Volgens mij was het zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
'Artiest X draaide op feest Y mijn nieuwe plaat Z, nu mag ik ook wel mijn track hier plaatsen dus'.

Magnetron schreef:
Zelfde als Sub Sonik, toentertijd ook gesloten. Als we vd regels af gaan wijken dan wil iedereen hier straks een uitzondering :)


Tuurlijk snap ik jullie ook wel enigszins, je moet ook 1 lijn hebben, maar als ik mod was geweest had ik er denk ik niks op uit gedaan als er geen commentaar op was gekomen ofzo. Misschien maar beter dat ik geen mod ben dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Magnetron schreef:
'Artiest X draaide op feest Y mijn nieuwe plaat Z, nu mag ik ook wel mijn track hier plaatsen dus'.

Magnetron schreef:
Zelfde als Sub Sonik, toentertijd ook gesloten. Als we vd regels af gaan wijken dan wil iedereen hier straks een uitzondering :)


Tuurlijk snap ik jullie ook wel enigszins, je moet ook 1 lijn hebben, maar als ik mod was geweest had ik er denk ik niks op uit gedaan als er geen commentaar op was gekomen ofzo. Misschien maar beter dat ik geen mod ben dan :)


Is dit een open sollicitatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
Tuurlijk snap ik jullie ook wel enigszins, je moet ook 1 lijn hebben, maar als ik mod was geweest had ik er denk ik niks op uit gedaan als er geen commentaar op was gekomen ofzo. Misschien maar beter dat ik geen mod ben dan :)


Is dit een open sollicitatie?


Open sollicitatie voor de wannabe geert wilders award denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet er niet aan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom is alleen de i in REBiRTH festival niet als hoofdletter geschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Waarom is alleen de i in REBiRTH festival niet als hoofdletter geschreven?


Staat wel tof en keer wat anders dan alleen maar hoofdletters zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
'Artiest X draaide op feest Y mijn nieuwe plaat Z, nu mag ik ook wel mijn track hier plaatsen dus'.

Magnetron schreef:
Zelfde als Sub Sonik, toentertijd ook gesloten. Als we vd regels af gaan wijken dan wil iedereen hier straks een uitzondering :)

Gewoon naar het producers corner bonjouren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben Alpha Twins die oude kneiters van hun ook laten producen, of hebben ze die gewoon zelf gemaakt? Aangezien ze de laatste jaren zelf niet producen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hebben Alpha Twins die oude kneiters van hun ook laten producen, of hebben ze die gewoon zelf gemaakt? Aangezien ze de laatste jaren zelf niet producen...

Ik kan me een post van The Skribbler herinneren waarin hij zegt dat hij aan Alpha Twins gevraagd had waarom ze nooit hun eigen oude platen draaien. Als reactie kreeg hij "Ja die vinden we eigenlijk niet zo vet". Maak er van wat je wil maar dit hint imo wel in de richting dat ze die niet zelf gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 01:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wildstylez was Seizure en aangezien zij toen al collabs maakten (Seizure en A2) ben ik er eigenlijk maar vanuit gegaan dat Wildstylez ook in die tijd alles al maakte voor Alpha Twins, maar correct me if i'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wildstylez was Seizure en aangezien zij toen al collabs maakten (Seizure en A2) ben ik er eigenlijk maar vanuit gegaan dat Wildstylez ook in die tijd alles al maakte voor Alpha Twins, maar correct me if i'm wrong.


Dan heeft Wildstylez verdorie toch harde platen gemaakt zeg. Die oude gated kicks van Alpha Twins vind ik een van de betere ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 15:57 
 
Hardtraxxer

Toen maakte Wildstylez samen met iemand, onder de naam Seizure inderdaad de platen. Het Qlimax anthem van 2006 van Alpha Twins is echter gemaakt door JDX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan is het toch ongelooflijk dat ze tot legends worden gerekend. Maar goed, kan je over blijven doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Dan is het toch ongelooflijk dat ze tot legends worden gerekend. Maar goed, kan je over blijven doorgaan.


JDX, Wildstylez, Noisecontrollers hebben meerendeels de ghost producing van Alpha2 gedaan.
Wie het nu is weet ik niet. in 2014 heeft NC het voor het laatst gedaan geloof ik met de remix van Gangsters don't dance. Ik gok dat het nu Adaro is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force nog een tijdje en nu overduidelijk Jack of Sound (of de artiest waarmee ze een "collab" maken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan je als artiest zijnde dan nog geld verdienen? want het lijkt me dat het ghostproducen best wel wat kost
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jonas schreef:
Dan is het toch ongelooflijk dat ze tot legends worden gerekend. Maar goed, kan je over blijven doorgaan.


JDX, Wildstylez, Noisecontrollers hebben meerendeels de ghost producing van Alpha2 gedaan.
Wie het nu is weet ik niet. in 2014 heeft NC het voor het laatst gedaan geloof ik met de remix van Gangsters don't dance. Ik gok dat het nu Adaro is ofzo.


Noisecontrollers had gewoon een collab met A2, net als het Decibel anthem. Hij was niet hun GHOSTproducer. Niet veel ghost aan als zijn naam in de tracktitel staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Jonas schreef:
Dan is het toch ongelooflijk dat ze tot legends worden gerekend. Maar goed, kan je over blijven doorgaan.


JDX, Wildstylez, Noisecontrollers hebben meerendeels de ghost producing van Alpha2 gedaan.
Wie het nu is weet ik niet. in 2014 heeft NC het voor het laatst gedaan geloof ik met de remix van Gangsters don't dance. Ik gok dat het nu Adaro is ofzo.


Noisecontrollers had gewoon een collab met A2, net als het Decibel anthem. Hij was niet hun GHOSTproducer. Niet veel ghost aan als zijn naam in de tracktitel staat.


In eerdere solo platen van alpha2 hoor je ook gewoon NC invloeden hoor bijdehand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Jonas schreef:
Dan is het toch ongelooflijk dat ze tot legends worden gerekend. Maar goed, kan je over blijven doorgaan.


JDX, Wildstylez, Noisecontrollers hebben meerendeels de ghost producing van Alpha2 gedaan.
Wie het nu is weet ik niet. in 2014 heeft NC het voor het laatst gedaan geloof ik met de remix van Gangsters don't dance. Ik gok dat het nu Adaro is ofzo.


Noisecontrollers had gewoon een collab met A2, net als het Decibel anthem. Hij was niet hun GHOSTproducer. Niet veel ghost aan als zijn naam in de tracktitel staat.

Jack Of Sound had ook 2 collabs met Alpha2, maar die heeft overduidelijk (een aantal van de) recente A2 solotracks geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap de fun daar niet van eh, ze worden ook amper geboekt en hoe betalen ze dat dan? En lijkt mij voor de artiest die meewerkt ook niet leuk als iemand anders met de eer gaat strijken terwijl jij je t lazeres hebt gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

In eerdere solo platen van alpha2 hoor je ook gewoon NC invloeden hoor bijdehand.


Noem ze maar dan want je roept gewoon dom iets zonder zelf te kijken, jouw gehoor is echt geen bepalende bron.

Tot en met het Rebirth Anthem, From The Rain en Leave It All Behind was het gewoon Wildstylez. Vanaf die releases had je Craving For The Beat, Moonraker en de Gangsters Don't Dance remix. Allemaal COLLABS met NC. Plus denk je nou echt dat NC die voor zichzelf al enorm lang in de studio zat ook nog tijd heeft om te ghost-producen voor A2?

Daarna had je Betrayal en Senses e.d. wat gewoon E-Force was en later JoS

@Pim, dat van JoS klopt wel. Maar NC heeft alleen die 3 collabs gedaan. Voor die 3 was het Wildstylez, na die 3 E-Force en daarna inderdaad JoS. Je bent geen GHOSTproducer als de naam gewoon in de tracktitel staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wellicht zitten ze er zelf gewoon bij in de studio en leveren zij veel creatieve input maar hebben zij niet de kennis om ideeën op (spreekwoordelijk) papier te krijgen en helpen andere artiesten daar bij? Wie zal het zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van :lol:
Vorige  1 ... 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen