http://forum.hardtraxx.com/algemeen/stel-je-vraag-t821-13025.html
Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 532  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-08-2017, 20:53 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Wie of wat is Askricky?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-08-2017, 21:21 

Donateur

Maatje van de Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-08-2017, 22:49 

Hardtraxx Newbie

Uit het wist je dat topic:

Mysterion schreef:
Leonidas schreef:
Wie of wat is Askricky?

AskRicky beter bekend als Ricky van Soest, is een van de beste vrienden van Niels/Frequencerz. Hij komt dus veel backstage bij allerlei festivals. Het concept van AskRicky is dat je via social media vragen kunt stellen (aan een DJ etc.), en Ricky gaat proberen die vraag te beantwoorden door de betreffende persoon te interviewen. Hier wordt vervolgens een vlog van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-08-2017, 08:40 

Hardtraxxer

Zal Voodoo People (Ran-D Bootleg) ooit nog een freelease krijgen? :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-08-2017, 12:23 

Hardtraxxer

Scrollde net weer door men collectie heen waar ik de parels van Exit Mind tegen kwam. Na Qapital 2015 toen hij niet kon komen i.v.m. omstandigheden niks meer van hem vernomen.. Iemand hier die weet wat hij nu doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-08-2017, 12:37 

Hardtraxx Veteran

Appl3juic3 schreef:
Scrollde net weer door men collectie heen waar ik de parels van Exit Mind tegen kwam. Na Qapital 2015 toen hij niet kon komen i.v.m. omstandigheden niks meer van hem vernomen.. Iemand hier die weet wat hij nu doet?

search.php?keywords=wat+is+er+gebeurd+met+exit+mind&terms=all&submit=Zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-08-2017, 13:08 

Hardtraxx Veteran

Appl3juic3 schreef:

Kan de quote zo snel even niet vinden. Maar kan me herinneren dat Exit Mind zijn motivatie en interesse langzamerhand verloor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-08-2017, 13:27 

Hardtraxx Veteran

Dat is dan heel raar, want van het ene op het andere moment was hij gewoon pleite.

Is niet iets dat langzaamaan gegaan is vgm :P er moet we IETS gebeurd zijn, want hij ging niet optreden op Qapital ivm "familie omstandigheden" en sinds Exit Mind gone is, wordt Deetox zo gepusht door Q.

Ook bijzonder dat Exit Mind toen inenkeer op alle podia stond...

(was zelf ok groot fan overigens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 10:13 

Hardtraxxer

Is er een specifieke naam voor een, hmm, hoe beschrijf ik dat.. een 'uit de maat' kick? Vaak een andere toon tussendoor. Voornamelijk gebruikt in raw tracks.

@3:18 & 3:34

@1:58

Goede voorbeelden van tracks met veel van zulke elementen? Vraag van m'n vriendin, ze noemt het 'belly kicks' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 12:38 

Hardtraxx Veteran

in Zombie is het een gepitchte kickroll, in gods zitten er "FX kicks" tussendoor,

Weet niet of dat is wat je bedoelt, maar in toneshifterz track's zitten er best veel. Deze bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 13:05 

Hardtraxxer

Hah, dat komt er inderdaad dicht bij in de buurt - al moet ik wel zeggen dat het meer op de achtergrond is.

Ik denk dat er geen specifieke naam voor is dan.. Toffe track trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 19:26 

Hardtraxxer

Dat zijn kicks waarvan de punch ook van omhoog zijn gepitched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 21:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hier ooit een hele mooie term voorbij zien komen die ik er nog steeds voor gebruik.

Opgefokte kicks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2017, 07:42 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Zal Voodoo People (Ran-D Bootleg) ooit nog een freelease krijgen? :slow: :slow:

Als je serieus bent? Ja.. Komt als free release, net als G4H - Lions, Ran-D & D-Sturb - Back To Life en G4H - Military.

Suicidal superstar met Phuture Noize komt op het album, met een eigen video clip ergens eind september.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-08-2017, 08:26 

Hardtraxx Elite

Hoe kut is de epic in tilburg? Binnenkort heb je daar b-front en PN, maar volgens mij wordt het vet druk, en heb al veel slechte reacties gehoord over de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-08-2017, 18:54 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Hoe kut is de epic in tilburg? Binnenkort heb je daar b-front en PN, maar volgens mij wordt het vet druk, en heb al veel slechte reacties gehoord over de locatie.

Geluid is niet al te best, qua warmte valt het wel mee en als je een goed plekje gevonden hebt is het als het druk is nog best goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 11:11 

Hardtraxx Elite

Komt er nog een Noisecontrollers album dit jaar of niet? Hij heeft namelijk best aantal ungereleasede platen klaarliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 11:21 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Komt er nog een Noisecontrollers album dit jaar of niet? Hij heeft namelijk best aantal ungereleasede platen klaarliggen.

Spirit of Hardstyle album ipv Noisecontrollers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 11:22 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

In de livestream van de aankondiging van SOH vertelde hij dat hij geen solo album zou uitbrengen dit jaar, maar een SOH album met de andere artiesten.
Al is over dit laatste ook nog niets bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-09-2017, 09:23 

Hardtraxxer

Is Noisecontrollers - Space ooit als full gereleased? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-09-2017, 09:57 

Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Is Noisecontrollers - Space ooit als full gereleased? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden

Echt letterlijk 3 seconde werk >.<

https://www.beatport.com/track/space-or ... ix/3489800
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-09-2017, 10:17 

Donateur

ErikZ schreef:
Appelsapman schreef:
Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden

Echt letterlijk 3 seconden werk >.<

So close!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-09-2017, 10:20 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Appelsapman schreef:

Echt letterlijk 3 seconden werk >.<

https://www.beatport.com/track/space-or ... ix/3489800

Hmm had zelf op Hardstyle.com en Discogs gekeken maar kon daar niks vinden, anyway thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2017, 22:49 

Hardtraxxer

Is er iemand die nog hardstyle cd's heeft die hij niet meer beluistert en wil verkopen? Ik heb nu een auto maar eigenlijk niks om in mijn auto te luisteren. Mijn smaak binnen de hardstyle is vrij breed dus zeg maar wat je eventueel te bieden hebt dan reageer ik wel als ik geïnteresseerd ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 08:13 

Hardtraxx Addict

Ik zou als ik jou was gewoon een nieuwe radio kopen waar je een USB stick in kan doen. Scheelt je uiteindelijk geld en je kunt er veel meer nummers op zetten. Een radio hoef je tegenwoordig ook helemaal niet meer zo duur te kopen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 532  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen