Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag: Wanneer komt een track op spotify? Is dit de releasedate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De betekenis van ‘release’ is over de afgelopen jaren wat veranderd en opgerekt. Hier op het forum wordt met release veelal de (downloadbare) full bedoeld, anderen (DJ’s) hebben het vaak over de release van plaat x hebben als ze bedoelen dat hij vanaf dan te luisteren valt.

Vaak komt een track eerst (in radio edit) op Spotify en volgt de full jaren later.. heeft met exclusiviteit te maken. Jammer voor de hobbyist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand een idee waar ik in Rotterdam een CD/platenwinkel kan vinden waar hardstyle CD's verkocht worden ?
Het gaat dan vooral om CD's uit de early en classic periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

GB47 schreef:
Heeft er iemand een idee waar ik in Rotterdam een CD/platenwinkel kan vinden waar hardstyle CD's verkocht worden ?
Het gaat dan vooral om CD's uit de early en classic periode.


De kans is veel groter dat je die online vind, via www.discogs.com bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:lol:

In 1 pagina hardtraxx.com uitgespeeld. Heel nice, bedankt!


ergste is dat het nog waar is ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi, vraagje: Ik probeer DJ Thera - Uninvited (Alanis Morissette Bootleg) in te mixen in mijn mix programma, in mijn media afspeel programma klinkt het allemaal zuiver en prima maar zodra ik hem in mijn mix programma doe geeft hij aan dat ik ver in het rood aan het draaien ben terwijl ik niks met het volume heb gedaan of dergelijke. Gebruik dit programma al jaren en heb hier nog nooit last van gehad. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hoi, vraagje: Ik probeer DJ Thera - Uninvited (Alanis Morissette Bootleg) in te mixen in mijn mix programma, in mijn media afspeel programma klinkt het allemaal zuiver en prima maar zodra ik hem in mijn mix programma doe geeft hij aan dat ik ver in het rood aan het draaien ben terwijl ik niks met het volume heb gedaan of dergelijke. Gebruik dit programma al jaren en heb hier nog nooit last van gehad. Iemand een idee?

Alleen dat probleem bij die plaat? Zo ja. Download 'm eens opnieuw en kijk eens wat hij dan doen.
http://www.lololyrics.com/free-7414
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou helpen als je ook zegt welk mix programma je gebruikt :P
Bij vdj, even je autogain instellingen resetten of je track even opnieuw laten analyseren (analyze bpm).

Natuurlijk is het wel makkelijk op te lossen door je gain terug te draaien zoals normale draaitafels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het zou helpen als je ook zegt welk mix programma je gebruikt :P
Bij vdj, even je autogain instellingen resetten of je track even opnieuw laten analyseren (analyze bpm).

Natuurlijk is het wel makkelijk op te lossen door je gain terug te draaien zoals normale draaitafels :)

Ja, nee daar schaam ik me voor :P Het is Mixmeister. Maar dit heb ik ook al gedaan, het opnieuw downloaden en scannen enzulks maar dat biedt geen uitkomst. Kan het gewoon de slechte mastering zijn van de track? Hij was wel free...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maat van me heeft gezien dat je op hardstyle.com het album van Vazard kan kopen? Ik dacht enkel zaterdag pas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Maat van me heeft gezien dat je op hardstyle.com het album van Vazard kan kopen? Ik dacht enkel zaterdag pas?

Pre-order inderdaad. Direct gedaan want ik kan zaterdag niet aanwezig zijn. Zouden wel maar een beperkt aantal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 07:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag dit dumpert filmpje voorbij komen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/7397471 ... azy_e.html

De vocal op 1:38 is ook gebruikt in een hardstyle track en ik kan het niet trekken dat ik niet weet welke track dit was.
Wie o wie helpt mij ? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis - The Main MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dank u! Daar was ik nooit meer op gekomen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Memorabele momenten topic zet me aan het denken, in 2010 was er een 10 Years of Q-Dance (Feestfabriek). Reuzenrad in de ArenA, in elke zijkant van het stadion een volwaardige oude Qlimax/Defqon stage.

Zou er in 2020 een 20 years of Q-Dance Feestfabriek komen, en zo ja, wat zouden ze moeten doen om die uit 2010 te overklassen. (de dag daarna een WK finale spelen met NL elftal zie ik niet zo snel gebeuren, maar dat hielp ook al mee aan de euforie toen :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Memorabele momenten topic zet me aan het denken, in 2010 was er een 10 Years of Q-Dance (Feestfabriek). Reuzenrad in de ArenA, in elke zijkant van het stadion een volwaardige oude Qlimax/Defqon stage.

Zou er in 2020 een 20 years of Q-Dance Feestfabriek komen, en zo ja, wat zouden ze moeten doen om die uit 2010 te overklassen. (de dag daarna een WK finale spelen met NL elftal zie ik niet zo snel gebeuren, maar dat hielp ook al mee aan de euforie toen :lol: )

Het dak open en een katapult attractie plaatsen ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Enige spijt die ik achteraf heb gehad is dat ik niet in die tunnel of terror ben geweest en op de stage heb gestaan. Die beelden van die Morphsuit dude bij Base Alert - Zoo krijg ik nooit meer van m'n netvlies
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Enige spijt die ik achteraf heb gehad is dat ik niet in die tunnel of terror ben geweest en op de stage heb gestaan. Die beelden van die Morphsuit dude bij Base Alert - Zoo krijg ik nooit meer van m'n netvlies


Haha ik weet gewoon PRECIES wat je bedoelt, legendarisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Mooi ook. Zo ziek vaak gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass moet je niet horen, die moet je voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Waar mijn boxen voorheen op mijn bureau stonden heb ik ze nu op oorhoogte hangen. Ik hoor nu wel echt letterlijk elke fx in tracks, wat wel weer tof is want ik hoor elementen in tracks die mij normaal gesproken nooit duidelijk zijn opgevallen. Maar ik heb wel het gevoel dat de baslijnen compleet weg zijn of zo. Tracks klinken erg vlak nu en het geluid is bij hardstyle tracks soms ietwat irriterend.

Iemand hier ervaring mee (gehad)? Of zal dit een kwestie zijn van wennen?

Ja dat heb ik ook. Ik zit ietwat dichtbij mijn speakers maar staan ook op oor hoogte.
De echte dreunbass merk je niets van. Maar als ik dan op mijn bed lig en de muziek staat aan dan lig ik dus lager dan de speakers en aan de zijkant (90 graden) van de speakers. En dan merk je wel weer dat er toch aanzienlijk laag aanwezig is.

Ik heb verder niet zoveel verstand van geluid en geluidsgolven maar ik heb wel het zelfde 'probleem'.
voor mij persoonlijk was het wel even wennen maar het raakt gewend uiteindelijk.

Ik zit er aan te denken om een kleine subwoofer te kopen voor mijn monitoren maar weet eigenlijk ook niet zo goed welke en of het mogelijk is de mijne er mee te verbinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Google resonantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Google resonantie


Z'n Dj naam is gvd Resonate
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Google resonantie

Opgelost, topic kan op slot :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Spobbertiet schreef:
Google resonantie


Z'n Dj naam is gvd Resonate


:lol:
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen