Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
DonnyD schreef:
Het lijkt een project van Partyraiser aan de collabs en vs. op de line-up te zien..

Zij is ook de vrouw van ^^ als ik het goed heb begrepen


ze heeft ook een aardig paartje stootkussens hangen aan de foto's te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is je vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij tripped Yannick 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerdetopicsorryhoopdatjullienietbooszijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opjoukaniknietbooszijnlievie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie dat er helemaal geen forum is aangemaakt voor de Minus Is More labelnight van afgelopen zaterdag :huh: Nog iemand geweest van hier? Ben wel benieuwd hoe het was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:22 
 

Nuracore schreef:
Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?

our escape is als free weggegeven door S-dee alleen

https://soundcloud.com/sdeemedia/s-dee-our-escape

de rest geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:24 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?

Rest is uitgelekt, maar Atmozfears hoopte juist dat iemand m zou uitlekken zei hij in zijn stream chat volgens mij. Dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?

Rest is uitgelekt, maar Atmozfears hoopte juist dat iemand m zou uitlekken zei hij in zijn stream chat volgens mij. Dus :P


Klopt, omdat hij het niet mocht weggeven zei hij. Dus uitlekken was de enige manier waarop mensen zonder USB de tracks konden luisteren, en hij hoopte dat het uiteindelijk geleakt zou worden. Klinkt krom dat het niet mocht, tho?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand mij de link doorsturen met wat mee te nemen op een weekend festival? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Royvn_ schreef:
Kan iemand mij de link doorsturen met wat mee te nemen op een weekend festival? :)


https://hardtraxx.com/off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html


Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.

Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.

Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.


Maar toch worden zij geregeld geboekt... Heb hem nog letterlijk nooit op een line-up zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij zich nou eens normaal gedraagt op social media zal ook wel meewerken. Plus zijn platen zijn nog vele malen minder populair (in Nederland) dan Spoontech releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.

Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.


Maar toch worden zij geregeld geboekt... Heb hem nog letterlijk nooit op een line-up zien staan.

Je ziet ze nou niet echt op de grootste evenementen staan toch ? Op de festival tentjes na ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Dat is waar @Nura, maar dat hoeft ook niet imo, sommige van het label maken nu echt wel een groei door, en persoonlijk zie ik Mind Dimension en/of The Purge best een keer op de Red staan, bedoel als sommige andere er al staan... Desniettemin hoop ik toch dat Nutty T eens in Nederland staat, zal er ook vast mee te maken hebben dat ie niet bij een populair label zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 19:03 
 
Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?


Bedoelde inderdaad Team Red haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Jordy schreef:
Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?


Bedoelde inderdaad Team Red haha

Is de volgorde van kleur niet altijd anders op Hardbass? Kan dus ook team Yellow, Green of Blue
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 08:15 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.


post1653377.html#p1653377

Lees anders deze pagina even door, geeft de beste man zelf uitleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:28 
 
Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.


post1653377.html#p1653377

Lees anders deze pagina even door, geeft de beste man zelf uitleg.


Thanks. Duidelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:59 
 
Artiest

Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.


Yea i'll be honest I don't get it either 13 years running the label and a lot of my producer friends like Pila, Trilok & Thera are surprised I've never DJed there. If it happens, it happens because my stuff has been played at Loudness, Defqon.1, Bass Academy, Q-Dance Radio, Fresh FM and loads more in NL. A lot of promoters i've spoken to have said its a bit of a risk to book me because of the sound I produce though because its not mainstream enough.
Then again, it is a more underground rougher sound I produce so I can understand.

I've setup a new hashtag on my Facebook page #nuttyt2djNL hahahahaha
Vorige  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen