Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat karakteristieken van de plaat? Stijl? Mogelijke artiest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat niet die eigen plaat van hem die op iets hoger BPM geproduceerd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#BadNews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Iemand die weet of de Malukah vocal edit van Dragonborn ooit released is en zo ja waar kan ik die vinden?

Google werkt niet echt mee :P


Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet vrijgegeven. Blijft alsnog van heady volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Chroman schreef:
Nuracore schreef:
Wie is die LXCPR nou eigenlijk. Ik zie hem alleen in collabs namelijk. Waar komt hij plots vandaan ?

Lex Cooper, gewoon een vocalist


aah zo spreek je dat dus uit! Zo kwamen we er ook op Defqon achter dat je GLDY LX uitspreek als goldy lex. Ik snap die namen echt niet hoor :lol:

Ik denk omdat ze de namen niet willen koppelen aan Hardstyle en daarom gebruiken ze gewoon een alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Komt er nog een Defqon.1 EP? De afgelopen jaren was er een paar weken na het festival de bekende eindshow EP beschikbaar.

Waarschijnlijk niet, maar aanstaande vrijdag komt Sound Rush & Villain - One wel als losse release uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Weet iemand misschien nog met welke (industrial hc) plaat Mind Dimension ook alweer afsloot afgelopen Defqon? Ligt op het puntje van m’n tong, maar ik kom er echt niet op.

Om hier even op terug te komen, dit was Igneon System & The Clamps - Demons (Detest remix) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:52 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Oke ik bedoel dit niet haterig maar ik ben oprecht benieuwd: waar komt het succes van Sefa vandaan? Ik heb nooit van frenchcore gehouden maar ik heb een beetje materiaal van hem geluisterd en ik vind het persoonlijk niet bepaald baanbrekend. Zie ik iets over het hoofd of zo? Zijn zijn producties vet goed of wat? Nogmaals: ik bedoel dit niet haterig, ik gun die gast het allemaal. Maar wat is zijn succesformule?


Dr. Peacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen bijzondere/originele muziek maar wel gewoon leuk en pakkend (vind ik). Ook op de manier hoe hij met social media omgaat zal wel een rol spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Toegankelijke en vrolijke frenchcore denk ik. Ik vind het ook heel nice moet ik toegeven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie is Pablo Discobar?

Ken alleen Pablo Discobar Soundsystem en die draaien house/techno, maar Pablo Discobar ziet er uit als een verkleed iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Toegankelijke en vrolijke frenchcore denk ik. Ik vind het ook heel nice moet ik toegeven :$

Precies dit. Het is gewoon ontzettend toegankelijk, maar toch lekker tempo erin. Ik ben zelf totaal geen liefhebber van hardcore. Dr Peacock & Sefa vind ik gewoon echt heerlijk energiek en ik meld me tussen de kudde schapen wanneer ze moeten draaien op een festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Wie is Pablo Discobar?

Ken alleen Pablo Discobar Soundsystem en die draaien house/techno, maar Pablo Discobar ziet er uit als een verkleed iemand.



Heeft op Hard Island ook een set gedraaid toen er een Dirty Workz hosting was, één van de avonden. Het is overduidelijk een verkleed iemand. Ik heb mij toen ook hele tijd afgevraagd wie het was. xd Ik ben er nog altijd niet uit. Dus als iemand het weet :D


Edit: Zelf beetje aan het zoeken. Er heeft vandaag ook nog iemand dezelfde vraag gesteld op reddit (jij zelf misschien? :P ). En daar zegt iemand dat het The Z. is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Toegankelijke en vrolijke frenchcore denk ik. Ik vind het ook heel nice moet ik toegeven :$


Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Jopsterz schreef:
Wie is Pablo Discobar?

Ken alleen Pablo Discobar Soundsystem en die draaien house/techno, maar Pablo Discobar ziet er uit als een verkleed iemand.



Heeft op Hard Island ook een set gedraaid toen er een Dirty Workz hosting was, één van de avonden. Het is overduidelijk een verkleed iemand. Ik heb mij toen ook hele tijd afgevraagd wie het was. xd Ik ben er nog altijd niet uit. Dus als iemand het weet :D


Edit: Zelf beetje aan het zoeken. Er heeft vandaag ook nog iemand dezelfde vraag gesteld op reddit (jij zelf misschien? :P ). En daar zegt iemand dat het The Z. is.


Het is The Z. ja. Doet wat dingen achter de schermen in de scene vandaar dat ie daar terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het is The Z. ja. Doet wat dingen achter de schermen in de scene vandaar dat ie daar terecht komt.

Ah, da’s die kerel die zich hier maar druk blijft maken over wat Hardtraxx van Mandy vindt. Geen wonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Idd zeg, da's die mafklapper die hier eens in de zoveel tijd de wijsneus uit komt hangen tegenover het plebs. Zal wel extreem goed zijn die act, maar ja dat begrijpen wij toch niet.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft toch ook gewoon gelijk? De gemiddelde Hardtraxxer heeft een denkwijze en visie mbt de scene die volledig is gepasseerd door de muziek industrie. En dan niet per sé mbt Mandy, maar in het algemeen.

The Z. schreef:
Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah. Ik vind het allemaal maar wat kort door de bocht marketing gezwam tbh. Net of er niet een hele hoop door je strot geduwd wordt waar je helemaal niet op zit te wachten. En om dan als tegenargument te claimen dat je niet naar een act hoeft te gaan raakt m.i. vaak kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die mensen vergeten dat andere acts/hypes ook effect hebben op namen die jij leuk vindt.
Kijk maar naar de hardcore scene atm.

"Ga dan naar dingen die jij leuk vindt", is zo'n "Als je het niks vindt, maak het zelf dan beter" opmerking, om het punt heen draaien en zelf geen tegenargument hebben.

Maar als de dingen die jij leuk vindt verdwijnen door het andere, dat het wel of niet vervangt, dan heb je alle recht om hier je mening over te geven of tegen in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat; en bovendien wil ik het liefst gewoon genieten van een mainstage defqon met zo min mogelijk Warface en DJ Mandy en dat soort gehannes. Vooral als je er 90€ voor mag betalen.. dat wil men in de orga ook nog wel eens vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:50 
 
Hardtraxxer

Heeft er iemand een fatsoenlijke link/programma om setjes vanaf Mixcloud te downloaden naar MP3? In het liveset topic wordt zelden meer een downloadlink geplaatst, maar vind dat zelf toch best makkelijk. Via internet alleen nog maar hele omslachtige sites gevonden die niet werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via Google kom je toch een heel end?
Vorige  1 ... 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen