Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen


Wie zegt er dat hij persee een illegale download site zoekt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen


Wie zegt er dat hij persee een illegale download site zoekt dan?

Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.

Dus je ript audio zonder toestemming van Mixcloud of artiest.
Dat is nog steeds niet legaal.

Het kan natuurlijk zijn dat hij hier niet van af weet en zich afvraagt of er legale sites zijn of tools die in partnerschap met mixcloud dit toelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goldenstyle schreef:
Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen


Wie zegt er dat hij persee een illegale download site zoekt dan?

Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.

Dus je ript audio zonder toestemming van Mixcloud of artiest.
Dat is nog steeds niet legaal.

Het kan natuurlijk zijn dat hij hier niet van af weet en zich afvraagt of er legale sites zijn of tools die in partnerschap met mixcloud dit toelaten.


Zoals ULTIMO al zei, via google valt er altijd wel wat te vinden. Maar geen idee voor de rest hoe of wat mixcloud werkt. Gebruik het niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen

Fijn dat jij meteen die aanname doet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen

Fijn dat jij meteen die aanname doet :thumbup:


Hey joh schijnheilige!!

We herhalen:
Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:18 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Svennn schreef:
Broken Balance schreef:
Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen

Fijn dat jij meteen die aanname doet :thumbup:


Hey joh schijnheilige!!

We herhalen:
Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.

Klopt, ik ken alle regels wat betreft Mixcloud ook als een volleerd jurist uit mn hoofd! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Klopt, ik ken alle regels wat betreft Mixcloud ook als een volleerd jurist uit mn hoofd! :yawn:


Dat hoeft ook niet, maar dat zei Nuracore hiervoor ook al :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft wel een handje van dingen roepen die letterlijk een miniscuul stukje voor hem al worden uitgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt ook ouderwets het setje afspelen en dan opnemen op een cassettebandje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Je kunt ook ouderwets het setje afspelen en dan opnemen op een cassettebandje..


Bootleggen heet dat :list: #oldskool
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hoe heet de plaat die tegenwoordig facking vaak wordt gedraaid en waar de melodie van Zombie Nation - Kernkraft inzit? Het is niet de Technoboy remix. Het is volgens mij een vrij recente plaat/remix.


Deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een link nog nooit aangepast om een video/set te embedden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 12:52 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hier meer vanaf?

https://www.facebook.com/commerce/products/2276536622371575/

Ran-d verkoopt een album via zijn facebookpagina. Is dit een foutje of heb ik wat gemist? Google weet, op een paar aankondigingen uit 2017 na, van niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 15:49 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Linus schreef:
Weet iemand hier meer vanaf?

https://www.facebook.com/commerce/products/2276536622371575/

Ran-d verkoopt een album via zijn facebookpagina. Is dit een foutje of heb ik wat gemist? Google weet, op een paar aankondigingen uit 2017 na, van niets.


Ik denk dat ze dat alvast klaar hebben gezet op zijn Facebook, en misschien per ongeluk op openbaar gezet? Dat hij met een album komt is idd bekend, maar een officiële bekendmaking mist vooralsnog.


Zoiets vermoedde ik al, maar toch vreemd. Zoals je zelf al zegt: er is niets meer dan een onofficiele aankondiging (2017), maar verder helemaal nog niks. Je zou toch verwachten dat dit reacties op zou leveren, waarna alles snel gecorrigeerd wordt, maar vooralsnog slechts 1 like en weinig reuring. Je wordt ook netjes ge-redirect naar de betaalpagina. Ben benieuwd wat er gebeurt als je daadwerkelijk bestelt.

edit: "Based on your location or products in your cart, there are no payment methods available."

Daadwerkelijk bestellen lijkt dus (nog) niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben (al) door de Q&A van Phuture Noize heen en nu lijkt het dat er geen vervolg ronde komt. Mods klopt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Ik ben (al) door de Q&A van Phuture Noize heen en nu lijkt het dat er geen vervolg ronde komt. Mods klopt dit?


Hij is net wat meer dan een uurtje klaar man xd Hold your horses
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zal wel hierop doelen

Citaat:
Thanks voor deze Q&A guys. Ik hoop dat jullie de antwoorden tof vinden. Ik heb alles eerlijk beantwoord en ik hoop dat ik daarmee niemand kwets haha. In ieder geval, ik zie jullie vast wel weer een keer op een event en tot latah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hij zal wel hierop doelen

Citaat:
Thanks voor deze Q&A guys. Ik hoop dat jullie de antwoorden tof vinden. Ik heb alles eerlijk beantwoord en ik hoop dat ik daarmee niemand kwets haha. In ieder geval, ik zie jullie vast wel weer een keer op een event en tot latah!


Daar doelde ik inderdaad op ;) Maar het is weer aan de gang zie ik :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er mensen bekend met de Appic-app? Ik heb het net geinstalleerd, twijfel of ik het wil gebruiken en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat anderen er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:24 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Zijn er mensen bekend met de Appic-app? Ik heb het net geinstalleerd, twijfel of ik het wil gebruiken en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat anderen er van vinden.

Heb hem paar weken terug ook geïnstalleerd, gingen met vriendengroep proberen tickets voor een evenement te winnen.
Ik gebruik de app daarnaast alleen tijdens een feest met de timetable functie. Vind die heel prettig werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met geregistreerde tickets op naam, kun je die gewoon via TS verkopen aan andere mensen zonder het risico dat die mensen niet binnenkomen omdat de naam niet gelijk is aan de naam op het ID?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 15:18 
 
Hardtraxx Newbie

BloodyB schreef:
Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?


Dit is volgens mij niet per se het doel van organisaties. Om die ticketfraude tegen te gaan zijn er toch afspraken tussen organisaties en TS om nieuwe tickets te verstrekken? Volgens mij is het plaatsen van die namen op het ticket niets meer dan een marketing-tool..

Doordat je nu een account moet aanmaken bij de organisatie hebben zij een veel beter beeld van hun doelgroep. Daar kunnen ze vervolgens hun marketingstrategie op aanpassen en je bovendien direct per email benaderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en net als met dat Qdance member gebeuren hou je de kaarten ook meer onder de liefhebbers en wordt het voor handelaren lastiger om grote partijen kaarten op te kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 15:30 
 
Hardtraxx Newbie

Dante P schreef:
BloodyB schreef:
Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?


Dit is volgens mij niet per se het doel van organisaties. Om die ticketfraude tegen te gaan zijn er toch afspraken tussen organisaties en TS om nieuwe tickets te verstrekken? Volgens mij is het plaatsen van die namen op het ticket niets meer dan een marketing-tool..

Doordat je nu een account moet aanmaken bij de organisatie hebben zij een veel beter beeld van hun doelgroep. Daar kunnen ze vervolgens hun marketingstrategie op aanpassen en je bovendien direct per email benaderen.


Exact. En daarom hoef kan je dus nog steeds prima de tickets doorverkopen :)
Vorige  1 ... 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen