Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je meer vage maten wil, progressive metal. Ook enorm veel wissels naar 3, 5, 4 enz, vaak om de paar seconden. Wordt vaak ook niet aan maatsoorten gehouden, soms hebben instrumenten ook verschillende maatsoorten (drums 4 maats, gitaar 3 en zang op 7 oid.). Uiteindelijk komt het wel samen, kan het muzikale talent er achter in ieder geval enorm waarderen.



Of als je niet van screams houdt.





Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je meer vage maten wil


Nee dank je, heb al genoeg aan mijn vage kennissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
Als je meer vage maten wil


Nee dank je, heb al genoeg aan mijn vage kennissen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke goeiedag. Ik kan niet zo snel een topic vinden voor geluidssystemen, dus ik denk ik vraag het hier maar :innocent:
Ik heb sinds september mijn eerste controller gekocht, Hecules dj control air s met djay Pro als software en de Trust tytan 2.1 als speakers. Simpele dingen, ik weet het, maar ik ben er dik tevreden mee als beginner. Het probleem is alleen dat na een uur draaien m'n speakers ineens een enorme static sound maken en de muziek 5 keer langzamer wordt afgespeeld, super kut want je kan dan niets. Als ik de software afsluit en opnieuw opstart doen m'n speakers weer normaal en kan ik weer opnieuw beginnen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik lekker door kan draaien(letterlijk) of ligt het aan mijn (niet al te goede kwaliteit) software? :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kan verschillende oorzaken hebben, goedkope draaisoftware kan inderdaad de boosdoener zijn maar ook zeker de geluidskaart in je hercules, vaak zijn die niet van heel hoge kwaliteit en geeft dan issues
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drivers al geüpdate? Anders ander software uitproberen. Als je zegt dat je de software opnieuw opstart ligt daar je probleem denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt in ieder geval niet alsof je speakers het probleem zijn! Check inderdaad je software (drivers)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke top bedankt! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 23:51 
 
Hardtraxxer

Ik heb zojuist m'n Qlimax tickets gepersonaliseerd. In de mail staat dat dat uiterlijk voor 21-11-18 23:30 gedaan moet zijn. Wat gebeurt er als het personaliseren van tickets niet gebeurt? Krijg je dan de tickets toegestuurd zonder namen erop of worden ze geannuleerd? Kan dit nergens terug vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit Phuture Noize eigenlijk nog bij Dirty Workz,
Op youtube zendt Dirty Workz re-broadcasts uit van Coone, SZP en Tweekacore, maar niet van PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Zit Phuture Noize eigenlijk nog bij Dirty Workz,
Op youtube zendt Dirty Workz re-broadcasts uit van Coone, SZP en Tweekacore, maar niet van PN.


BMS en de nieuwe platen gaan in ieder geval via Q-Dance, laatste solowerk via DW was the aftershock. Verder wordt ie nergens meer genoeg, het lijkt zo idd alsof alles nu via Q gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 09:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk ook niet dat je die liveset zo snel online gaat zien door het aantal nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog een downloadlink van deze set?
hardstyle/the-magic-show-podcast-82-shockerz-artic-audiofreq-e-force-t25859.html?hilit=Magic#p945375
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:


https://we.tl/t-AyEx5AHZAR
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?


Qua Dutch Masterz zeker kijken naar de oude Slim Shore platen, natuurlijk dezelfde persoon (toen) dus vergelijkbare stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.


Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
broodjebeenham schreef:
Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.


Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.


Aangezien je het over uitdelen hebt denk ik dat je reclameposters bedoelt (die inderdaad ook echt supercool zijn) maar ik bedoelde eerder posters die ze in de Q shop verkochten zoals Afbeelding. Eeuwig zonde dat ze daar mee zijn gestopt, zeker aangezien 2016 echt supercoole artwork had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zulke posters kregen we bij Qlimax 2014 ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet nog wel dat ik die poster tijdens tha playah had gekocht, en dus die halve set met die poster in mn hand halfdronken stond te maaien. Een wonder dat ik die nog in een deel thuis heb gekregen. Volgens mij zijn posters een beetje vervangen door vlaggen, maar vind ik zelf toch een stuk minder vet :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx


DT begonnen op Megarave, zijn groot geworden bij Hardcore Blasters ofwel label van DJ D, Nitrogenetics en Hellsystem. Geen idee wie ze gepushed heeft (eerste twee zaten tegen die tijd volgens mij al niet meer op het label). Misschien boekingsagency, misschien MOH die opeens interesse toonden of Sound Becomes One idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imo zijn juist de platen van voor Sound Becomes One het meest interessant.
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen