Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ja, dat is hem. :D En het Iteliaans lijkt op het latijns, dus zover zat ik er niet vanaf. :D

Dat is waar ja :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2009 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Jahoor, Koen weer met een vraag. :$

Weer een Track request. :P

Een vrouw zingt iets met "Singing in your eyes", en iets over "Ocean" ofzo iets. Daarna komt er met een fade-in een melodie, die steeds harder word( duh met een fade-in) en steeds sneller gaat. Weet iemand dit nummer? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2009 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zatox - So High toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deepack - Down Low?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

Allebei niet. :$ Het wordt de laatste tijd wel vaker gedraaid op FearFM Harder Stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je al geprobeerd om de tekst te googlen? Dat je dus de tekst probeert op te schrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rephex & abw - nuclear (rephexes radioactiv mix) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn vraag:

warom er bijna of geen reacties geplaats worden als een onbekende dj of beginnende dj een set post
en zodra er een set van een bekend iemand online komt te staan alles word volgepraat met reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
mijn vraag:

warom er bijna of geen reacties geplaats worden als een onbekende dj of beginnende dj een set post
en zodra er een set van een bekend iemand online komt te staan alles word volgepraat met reacties


Ga je liever naar een bekende dj bijv Zany of een onbekende dj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
mijn vraag:

warom er bijna of geen reacties geplaats worden als een onbekende dj of beginnende dj een set post
en zodra er een set van een bekend iemand online komt te staan alles word volgepraat met reacties

Tja, naamspotten is wat velen doen.. Waarom ga jij naar een groot feest? Niet alleen voor de hoeveelheid mensen? Waarom worden mensen gek van DefQon en minder van een kleiner feestje? Juist.. Naam. Iedereen kickt toch op de grotere namen, onbewust of niet. Ik zelf heb er ook een 1.5 jaar over gedaan om echt een beetje mensen te vinden die ook mijn sets leuk vonden en ze standaard gingen downloaden etc. Het enige wat je er tegen kan doen is met regelmaat een goed setje neer te zetten, dan komen de fans vanzelf :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Anim0l schreef:
mijn vraag:

warom er bijna of geen reacties geplaats worden als een onbekende dj of beginnende dj een set post
en zodra er een set van een bekend iemand online komt te staan alles word volgepraat met reacties

Tja, naamspotten is wat velen doen.. Waarom ga jij naar een groot feest? Niet alleen voor de hoeveelheid mensen? Waarom worden mensen gek van DefQon en minder van een kleiner feestje? Juist.. Naam. Iedereen kickt toch op de grotere namen, onbewust of niet. Ik zelf heb er ook een 1.5 jaar over gedaan om echt een beetje mensen te vinden die ook mijn sets leuk vonden en ze standaard gingen downloaden etc. Het enige wat je er tegen kan doen is met regelmaat een goed setje neer te zetten, dan komen de fans vanzelf :).



dat hoop je dan
en k ga meestal naar een feest voor de sfeer en de muziek zelf
en niet voor de dj's aangesien die ze alleen maar aan elkaar draaie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowieso vind ik dat iedereen de laatste tijd setjes online zet. Iedereen is tegenwoordig dj omdat hij zelf wat kan met een illegaal gedownloade versie van Virtual DJ. Heb inmiddels ook een setje online gezet maar die is gewoon gemaakt met hardware en legale traktor pro.

Misschien moeten hier wat meer regels over het livesets online zetten :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zouden we regels neer moeten zetten? Ik denk persoonlijk dat iedereen een kans verdient. Iedereen die het leuk vind om een mix in elkaar te zetten en die online te zetten moet dat kunnen vind ik. En ook al klinkt het ene setje beter dan de andere, nog steeds moet dat kunnen. Ik wil niet voor rechtertje spelen en oordelen of een mix erop mag. Als iets niet goed is aan de mix kom je daar middels de comments wel achter neem ik aan. Eens of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom zouden we regels neer moeten zetten? Ik denk persoonlijk dat iedereen een kans verdient. Iedereen die het leuk vind om een mix in elkaar te zetten en die online te zetten moet dat kunnen vind ik. En ook al klinkt het ene setje beter dan de andere, nog steeds moet dat kunnen. Ik wil niet voor rechtertje spelen en oordelen of een mix erop mag. Als iets niet goed is aan de mix kom je daar middels de comments wel achter neem ik aan. Eens of niet?



maar dan moeten die comments wel komen
en dat krijg je niet als mensen je niet kenne

en daar doel k op dat mensen minder snel naar onbekende setjes kijke terwijl die setjes miss wel minstens zo goed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Zowieso vind ik dat iedereen de laatste tijd setjes online zet. Iedereen is tegenwoordig dj omdat hij zelf wat kan met een illegaal gedownloade versie van Virtual DJ. Heb inmiddels ook een setje online gezet maar die is gewoon gemaakt met hardware en legale traktor pro.

Misschien moeten hier wat meer regels over het livesets online zetten :) ?



mensen die bekend wille worden met setjes die ze op pc gemaakt hebbe mogen zich geen dj's noemen vin k

zelf draai k ze altijd gewoon met de draaitafels en cd spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind wel dat je echt een onderscheid moet maken in digitale DJ's,

- je hebt gewoon de mensen die virtual dj gebruiken met de muis en proberen een beetje na te bootsen wat je met CD/Vinyl doet.

- Je hebt ook mensen die het tot een kunst gemaakt hebben. Zij halen alles eruit wat erin zit. Dingen als loops, 4 decks, effecten, cue juggling etc ... Kijk eens op deze site: http://www.djtechtools.com/ dan kom je er meer over te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ik vind wel dat je echt een onderscheid moet maken in digitale DJ's,

- je hebt gewoon de mensen die virtual dj gebruiken met de muis en proberen een beetje na te bootsen wat je met CD/Vinyl doet.

- Je hebt ook mensen die het tot een kunst gemaakt hebben. Zij halen alles eruit wat erin zit. Dingen als loops, 4 decks, effecten, cue juggling etc ... Kijk eens op deze site: http://www.djtechtools.com/ dan kom je er meer over te weten.



ja maar tog blijft t id t zelfde
mixen op je pc
een dj mixt met draaitafels en cd's wat moeilijker is en naar mijn id ook veel leuker dan een paar keer klikken op je muis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk! Ik snap dat ook echt wel.. Maar je kan toch lastig gaan verbieden dat mensen die gewoon een mix maken voor eigen plezier hier niet mogen posten? Dat vind ik echt onzin. En tuurlijk heb je altijd PC-DJ's en die zul je alleen maar vaker tegen gaan komen.. Maar als de hobby uit de hand loopt koopt men vanzelf een CD speler en gaan ze aan de gang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ja tuurlijk! Ik snap dat ook echt wel.. Maar je kan toch lastig gaan verbieden dat mensen die gewoon een mix maken voor eigen plezier hier niet mogen posten? Dat vind ik echt onzin. En tuurlijk heb je altijd PC-DJ's en die zul je alleen maar vaker tegen gaan komen.. Maar als de hobby uit de hand loopt koopt men vanzelf een CD speler en gaan ze aan de gang.



ik heb nergens gezegt dat je hun setjes moet verbiede
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
ja maar tog blijft t id t zelfde
mixen op je pc
een dj mixt met draaitafels en cd's wat moeilijker is en naar mijn id ook veel leuker dan een paar keer klikken op je muis

Sorry maar zo te horen heb je niet eens nageken wat ik bedoel. Die 2 zijn echt niet hetzelfde. Ik gebruik geen muis. Maargoed sommige mensen zijn pas overtuigd als ze hun favourite dj digtaal zien gaan. Zelfde verhaal bij CD's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
The Anim0l schreef:
ja maar tog blijft t id t zelfde
mixen op je pc
een dj mixt met draaitafels en cd's wat moeilijker is en naar mijn id ook veel leuker dan een paar keer klikken op je muis

Sorry maar zo te horen heb je niet eens nageken wat ik bedoel. Die 2 zijn echt niet hetzelfde. Ik gebruik geen muis. Maargoed sommige mensen zijn pas overtuigd als ze hun favourite dj digtaal zien gaan. Zelfde verhaal bij CD's ;)



ja maar je gebruikt je pc tog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja, so what? Leg mij eens uit waar het verschil in zit? Ik gebruik gewoon knopjes, rotaries, faders en joggs. Kan deze zelf naar mijn eigen smaak indelen. Mijn laptop raak ik niet aan. Digitaal heeft echt veeel meer voordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
ja, so what? Leg mij eens uit waar het verschil in zit? Ik gebruik gewoon knopjes, faders en joggs. Kan deze zelf naar mijn eigen smaak indelen. Mijn laptop raak ik niet aan.



nou volgens mij is er al een verschil bij t gebruik van een pc of geen pc
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan blijf jij lekker hangen met het idee dat alle digitale dj's kut zijn ;) Let vooral ook niet op de grote namen en merken die hard bezig zijn met de opkomst van al het digitaal :)

Overigens met al het geld dat ik er aan besteed heb, had ik ook 2 cd spelers met mengpaneel kunnen hebben dus ik heb het niet gedaan vanwege geldgebrek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we nou weer even lief doen.. Persoonlijke vetes aub even in een ander topic. Hier weer ontopic.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen