Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:46 
 
Artiest

Bovenstaande release is nu uit ^^

Citaat:
OUT NOW for streaming and download everywhere.
Pay €0 or more on our Bandcamp page: https://thefunkycat.bandcamp.com/album/ ... p-catid016
Add it to your playlist on Spotify: http://open.spotify.com/album/3fZbFTquEWO5uz8Mi3ukTX
Or check your other options via: http://thefunkycat.com/releases/CATID016


Hier de andere twee tracks:



Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 21:27 
 
Artiest

En ik gooi er ook nog even een filmpje tegenaan :innocent:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 20:38 
 
Artiest

Volgende week een Special Edition release, met 5 exclusieve edits van Geck-o tracks :)

De eerste is de VIP van Tripper, check het topic: hardtrance-releases/geck-o-special-edition-catid017-t60376.html

Citaat:
Tripper has a very special place in my heart for many reasons. It was the last track I made for QULT, the first track I released on The Funky Cat, and that crowdfunded video, oh my... that wonderful piece of cinematic art to go with it! :love:

Whenever I play it in my sets, it kicks up the crowd to give it their all. But I like to keep surprising ;) so I couldn't help doing some tweaks and twists, and pushing it even further over the top.

This Is The Key VIP, one of five exclusive edits featured on my "Special Edition" E.P.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus hoe veel muziek maak jij xd Wel benieuwd though, vind VIPs altijd wel tof voor de variatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette VIP edit van megadikke plaat :worship:

Waar komen die vocals op het einde vandaan als ik vragen mag? :$ Die pakten me ook al sinds de eerste keer dat ik ze hoorde :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 10:14 
 
Artiest

Redman schreef:
Vette VIP edit van megadikke plaat :worship:

Waar komen die vocals op het einde vandaan als ik vragen mag? :$ Die pakten me ook al sinds de eerste keer dat ik ze hoorde :love:

De vocal heb ik gesampled van tripgoeroe Terence McKenna. Oneindig veel materiaal van hem te vinden, hij is een fantastisch spreker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:12 
 
Hardtraxx Elite

Kan niet wachten tot 6 oktober, de eerste Funky Cat voor mij, sinds Defqon helemaal verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:39 
 
Artiest

Yes, leuk dat je erbij bent! We hebben een hele vette afsluiter gefixt voor de volgende editie :love:

Er wordt nog druk gewerkt aan het poster artwork, zodra dat af is gaan we live met thema & lineup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:09 
 
Artiest

Vanavond een speciale techno episode van The Funky Cat met How To Be Invisible @ Q-dance Radio :) inclusief wat unreleased spul!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Geck-o schreef:
Citaat:
Tripper has a very special place in my heart for many reasons. It was the last track I made for QULT, the first track I released on The Funky Cat..


QULT.. Was al fan van release nr. 1 en had ze allemaal. Sinds The Funky Cat begonnen is ook steevast fan sinds release nr. 1. Is weer is wat anders..

Misschien in de toekomst is een TFC party bijwonen aangezien de line-ups er altijd prima uit zien!!

Wat weerhoud je ervan om te komen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:18 
 
Artiest

De Special Edition EP is vanaf vandaag beschikbaar op Bandcamp. Zoals altijd bij ons kun je hem gratis downloaden, maar mooier is het natuurlijk nog als je een mooi bedrag invult om ons te steunen (L)
https://thefunkycat.bandcamp.com/album/ ... n-catid017

Check ook het topic :) hardtrance-releases/geck-o-special-edition-catid017-t60376.html

Op deze release staat ook een bijzondere Version 2 van mijn collab met Bold Action, "Le Chunky Fat" :bomb:
Het origineel heb ik een aantal keer in setjes gedraaid - de ekte zullen hem herkennen - maar nooit uitgebracht.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:07 
 
Artiest

Nu overal uit, voor alle linkjes zie het topic :D hardtrance-releases/geck-o-special-edition-catid017-t60376.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:08 
 
Artiest

We hebben een poster... en een lineup! :love: :bomb:
Voor een toelichting, zie de FB event page of het topic: feesten/the-funky-cat-6-06-10-2017-p60-amstelveen-t59836.html

Facebook event page: https://www.facebook.com/events/1362664940488227/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ziet er weer zeer interessant uit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 16:10 
 
Artiest

Radioshow #22 staat nu online! Inclusief de premiere van mijn nieuwe track "Something Different" :)

Check het topic: hardtrance/the-funky-cat-episode-22-hosted-by-geck-o-september-2017-t60653.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:11 
 
Artiest

Ennn de recording van mijn "Geck-o presents The Funky Cat" set @ Defqon.1 staat nu ook online :woot:

Check het topic voor de volledige tracklist: hardtrance/geck-o-presents-the-funky-cat-defqon-1-2017-white-sunday-t60707.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o & Twenty-five52 - Tangent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 21:11 
 
Hardtraxx Newbie

Is het artwork ook te krijgen zonder de tekst?

Het zou namelijk niet verkeerd staan als achtergrond of als poster :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 21:17 
 
Artiest

hinmars schreef:
Is het artwork ook te krijgen zonder de tekst?

Het zou namelijk niet verkeerd staan als achtergrond of als poster :D

De tekst is onderdeel van de poster, die elke bezoeker ook gratis mee kan nemen na afloop van het feest :)

Voor een achtergrond kan ik wellicht wel iets regelen op passende resolutie. Stuur maar even een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
hinmars schreef:
Is het artwork ook te krijgen zonder de tekst?

Het zou namelijk niet verkeerd staan als achtergrond of als poster :D

De tekst is onderdeel van de poster, die elke bezoeker ook gratis mee kan nemen na afloop van het feest :)

Voor een achtergrond kan ik wellicht wel iets regelen op passende resolutie. Stuur maar even een PM.


Het is ook zo'n goede man ons Rik.

Is er nooit de ambitie voor een iets grotere editie met meer zalen? Bijvoorbeeld waarbij er een zaal is met house/techno e.d. en een zaal met hardere dingen zoals hardstyle, early hardstyle, drum & bass e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

BB niet ten nadele van Rik en het concept maar zover ik weet verkopen deze edities al niet uit.

Een grotere locatie zijn hogere kosten, ja meer stijlen is ook meer mensen maar persoonlijk vind ik dat de hele charme van TFC dan totaal vervalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
BB niet ten nadele van Rik en het concept maar zover ik weet verkopen deze edities al niet uit.

Een grotere locatie zijn hogere kosten, ja meer stijlen is ook meer mensen maar persoonlijk vind ik dat de hele charme van TFC dan totaal vervalt


+ het is gewoon stikgezellig om met zn allen in dezelfde zaal te staan. En nu ben je verplicht naar nieuwe muziek te luisteren, in plaats van dat je weer zou vluchten naar een andere zaal omdat je beter bekent ben met dat genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
En nu ben je verplicht naar nieuwe muziek te luisteren, in plaats van dat je weer zou vluchten naar een andere zaal omdat je beter bekent ben met dat genre


Nu kan je ook de zaal uitvluchten en in de chill ruimte lekker gaan tekenen ofzo.. Dus dat maakt het verschil niet. :P Maar alles in 1 zaal heeft gewoon zo z'n charme en geeft een soort saamhorigheidsgevoel, dat je verpest als er een tweede zaal bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik bedoelde dan ook als ambitie, dus wanneer het groeit. Kan ook een klein festivalletje worden.

En wat Northern zegt, wanneer een artiest of stijl mij niet ligt ga ik ook wat anders doen. Ik geef het best een kans maar als ik er niks mee kan, dan doe ik wat anders, dan liever naar een 2e zaal/stage.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen