Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Hee allemaal! Ik heb na Noisecontrollers - Yellow Minute (zie dat andere topic: algemeen/kinetische-typografie-noisecontrollers-t1727.html) meer typografieën gemaakt bij hardstyle nummers. Het is helaas niet mogelijk om de hoge kwaliteitsversie op youtube te zetten want die is groter dan 1 gig. Ik heb nog een typografie van Oh My god gemaakt (klein gedeelte van de vocal) en eentje van The Moon van Wildstylez. Die van Oh My god staat nog niet op youtube. Hieronder staat die van the Moon. Zoals gezegd is het dus niet de HQ versie. Tis jammer maar helaas...
Ik ben nu bezig met Unite (Deepack Remix) van DJ Coone te versterken met beeld. Het duurt nog wel even voordat ik die af heb aangezien de lengte van de lyrics haha. Die van Oh My god zal ik ook nog op youtube zetten in HQ (die is maar 800mb), als dat gebeurt is krijgen jullie daarvan melding :)

Wildstylez - The Moon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry ik heb mooier gezien...Ik vind de effectjes niet zo mooi en vind alles niet zo 'soepel' verlopen... Vond je vorige beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De kleuren combinatie vind ik niet helemaal goed, en ook de animaties niet super. Werk er nog even aan en dan is ie perfect! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nice xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat je echt wat met de kleuren en de woordne kan fixen: the MOON (ik voel een maan:P) does SHINE (zet je maan aan) on! bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:46 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt voor jullie tips!

Ja ik kreeg al commentaar dat ik wat meer mocht experimenteren met kleur en lettertypes. Ik zal daar met de nieuwe beter opletten enzo. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MIsschien is het ook een idee om ook een bewegende of een egale achtergrond te hebben, want nu beweegt je typgrofie, terwijl je achtergrond statisch is, dat viel mij teminste op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn 2 die ik echt goed vind:


:love:


Deze typografieën vertellen al een heel verhaal opzich. Dit is niet alleen maar simpele teksten, ze beelden echt iets uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez - The Moon
Wat een vocals :worship: :worship: :worship:

Vond die vorige typo van NC ook beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

vond je vorige ook mooier.
moet nou in de komende paar weken voor school ook zoiets gaan maken, ik hoop dat ik ook een hardstyle nummer mag pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van NC was inderdaad iets beter, misschien dat je deze een beetje te snel afgerond hebt (als je hem uberhaupt afgerond hebt). Ik zou in iedergeval al iets meer met de achtegrond doen en de tekst vanuit meer richtingen laten zien. ;)

Met wat voor een programma maak je zoiets als dit eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Die van NC was inderdaad iets beter, misschien dat je deze een beetje te snel afgerond hebt (als je hem uberhaupt afgerond hebt).

Met wat voor een programma maak je zoiets als dit eigenlijk?


Adobe After Effects!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is niet slecht, maar beetje "saai" met al dat grijs ;).

_dp_ schreef:
Dit zijn 2 die ik echt goed vind:

Deze typografieën vertellen al een heel verhaal opzich. Dit is niet alleen maar simpele teksten, ze beelden echt iets uit!


Wow shit die 2e is ziek vet, jammer dat het maar een paar korte zijn. Vind die 2e vet, dat het lijkt alsof er een auto wergrijdt :D.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen