Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ground Zero? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Raven schreef:
Caine ligt sws al onder een vergrootglas hier, eens met Davey. Minder mauwen.

Sowieso dit.

Maar zullen we t anders gewoon weer over TC muziek hebben? :innocent: Willen we meer of minder Theracords Classic releases? :cool:


Meer reversed bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Top dat zit ook in mn anthem die niet voor Ground Zero is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlimax anthem confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Redman schreef:
Waarom trouwens geen T.C.C. of oud-TC-artiest op Ground Zero en wel allerlei andere artiesten? Hoe veel vrijheid hebben jullie eigenlijk bij een hosting?

Omdat we hier eens wat meer willen focussen op het huidige TC :) Genoeg variatie nog steeds hoor ;)

Wat hebben bijv. Malice, GPF, Ncrypta en Jack of Sound te maken met het huidige TC dan? Zijn zij van het niveau dat / in de stijl die Theracords nastreeft? Ik dacht dat Theracords namelijk altijd juist een ambitieus, kwalitatief, vernieuwend en divers karakter had. Precies de termen waar ik niet aan denk bij de non-TC-artiesten op jullie hosting.

Sorry voor de kritische houding, maar ik begrijp hier even de logica wat minder.

DjThera schreef:
Top dat zit ook in mn anthem die niet voor Ground Zero is

Vroeger Was Alles Beter gig + anthem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een Theracords vs Gearbox hosting

En een nieuw anthem voor een classics feest? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het is een Theracords vs Gearbox hosting

En een nieuw anthem voor een classics feest? :lol:

Oh, dat was me nog niet opgevallen. Puzzelstukjes vallen nu op hun plek. >.<

Ja, kan prima. Nieuwe T.C.C.'s en bepaalde nieuwe Donkey Rollers worden toch ook (volledig terecht) in classicssets gedraaid omdat ze qua sound perfect passen? Beetje narrow-minded van je om dat meteen als onmogelijk te zien. Classicsconcept is nogal aan vernieuwing toe om het leuk te houden dus zou het alleen maar toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Ja, kan prima. Nieuwe T.C.C.'s en bepaalde nieuwe Donkey Rollers worden toch ook (volledig terecht) in classicssets gedraaid omdat ze qua sound perfect passen? Beetje narrow-minded van je om dat meteen als onmogelijk te zien. Classicsconcept is nogal aan vernieuwing toe om het leuk te houden dus zou het alleen maar toejuichen.


Maar dat het aan vernieuwing toe is betekent toch niet dat er meer nieuwe nummers in "classic stijl" gedraaid/gemaakt moeten worden. Wat dacht je van die 4352341 ietwat onbekendere classics die je vrijwel nooit hoort. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die moeten ook zeker nog gedraaid worden hoor, dat ben ik met je eens. :thumbup: Vind ook zeker niet dat nieuwe platen de classicssets moeten domineren maar wellicht draagt een ruimere 'classics catalogus' eraan bij dat artiesten niet telkens dezelfde sets draaien (DBSTF, J&W, ...).

Moraal van het verhaal is dat 2017-platen in classicssets geen noodzakelijk kwaad zijn. Tenzij Brennan Heart het doet want dat slaat nergens op. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze discussie was laatst ook al gaande in het Defqon topic. Ik denk persoonlijk dat als je zulke platen toe gaat staan, het gewoon erg lastig grenzen trekken wordt. Nu zijn het dan nog enkele tracks (bv What We Are), maar wellicht dat in de toekomst het het gehalte "nieuwe tracks in een classic jasje" alleen maar toeneemt. Hier zit ik persoonlijk niet op te wachten omdat, zoals eerder vermeld, dit de kans op platen die je al weinig hoort alleen maar verkleint. Het draaien van nieuwe platen op classic stages is imo niet de manier om de sets "vernieuwend" te houden.

Hier nog een stukje uit het Defqon topic waar ik het over had:

yannickvk schreef:
Anthor schreef:
Ik heb nog wel een dingetje. Zat in het Theracords toppa te kijken en iemand deed een suggestie voor T.C.C, volgens mij de nieuwe plaat van Thera en Invector. Deze zou de oude sound hebben en dus passen in een classic set.

Komt ie:
Hoe denken we over hedendaagse platen met classic sound in een classic set? Zoals die plaat van Dozer ( - Magenta ), werd volgens mij ook op Rebirth gedraaid.


Ik vind dat zulke platen er lekker buitengehouden moeten worden. Als het aangegeven tijdperk bv 2006 - 2011 is, waarom dan nummers uit 2017 draaien? Of een nummer een classic gevoel heeft/geeft is toch voor iedereen anders? Ik denk dat dat erg lastig grenzen stellen wordt. Ik vind bv Back To The roots , of Dying Light hele leuke platen, maar daar kom ik niet voor naar een classic stage. Zo wordt de kans op vergeten parels en minder bekende nummers alleen maar kleiner.

Tuurlijk ben ik super blij als ik bij Donkey Rollers What We Are ga horen, maar denk dat het op lange termijn de sets niet ten goede zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfffff dit ging niet volgens plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je weer vdk yannick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ben je weer vdk yannick?


x fucking d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een Miwer-muis kan ik ook nog wel Hardtraxx Veteran worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Met een Miwer-muis kan ik ook nog wel Hardtraxx Veteran worden :cry:


Ik ben gewoon een spamsletje x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het is een Theracords vs Gearbox hosting

Het was een Theracords vs Gearbox hosting. Dat is niet meer het geval.

Zie hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk persoonlijk dat GZ zelf hier ook een aardige vinger in de pap heeft, hoor. Ik ben niet heel bekend met de grootte van de fanbase van de huidige TC artiesten, maar ik denk dat je op Thera en Caine na eigenlijk weinig echte publiekstrekkers hebt (uiteraard niet bedoeld ten nadele van de andere artiesten!). Dit terwijl bijvoorbeeld een Malice en Ncrypta een stuk populairder lijken als ik bijvoorbeeld RSU mag geloven (wat inmiddels wel een behoorlijke graadmeter is). Neem daarbij de exclusiviteitsclausules in contracten dat artiesten die op Decibel en/of Q-Base staan niet op Ground Zero mogen draaien (onder hetzelfde alias) en dan zijn artiesten als Jack of Sound één van de weinige publiekstrekkers die nog over zijn om te boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner hadden ze ook nog kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Frontliner hadden ze ook nog kunnen doen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Meer natuurlijk! En weer een TC Classics editie in Eindhoven ofzo :clap:

Doe het anders nog verder naar het zuiden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja graag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ja graag. :D

Woonplaats: Landgraaf


pffffffff was sarcasme maat...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ben altijd minimaal 1 uur onderweg voor een feestje, en meestal wel langer. Gun me ook eens dat plezier. xd
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen