Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff, ook echt helemaal niet zien aankomen. 1 van de weinige lichtpuntjes in de scene. Ik hoop echt dat hij op classic feesten, zoals een Theracords classics feest nog zal draaien. Zo zonde dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aan zien komen? Hoe dan? Buiten dat het voor de meste HT’ers een zeer interessante naam is, wordt hij natuurlijk maar heel minimaal geboekt. Dat is tenslotte toch waar je het voor doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat Hardtraxx het leven was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook zo, voor Fothermucker bijvoorbeeld xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Niet aan zien komen? Hoe dan? Buiten dat het voor de meste HT’ers een zeer interessante naam is, wordt hij natuurlijk maar heel minimaal geboekt. Dat is tenslotte toch waar je het voor doet.


Omdat hij de laatste tijd toch wel redelijk vlot tracks uitbracht. Ik snap z'n keuze ook wel hoor, daar niet van. Maar ik ben er echt van geschrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.


Hij zei het zelf, hardstyle evolueert en hij wil de kant die hardstyle nu op gaat niet volgen. Hij wil bij die oude sound blijven, maar dat brengt je vandaag de dag niet veel verder. Wat zo jammer is, verdorie. Hij gaat nu verder met techno produceren. Hij staat misschien nog open voor gigs op classic feesten, maar daar had hij nog niet over nagedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een slecht nieuws. Eén van mijn favoriete DJ/Producers. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
iRon schreef:
Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.


Hij zei het zelf, hardstyle evolueert en hij wil de kant die hardstyle nu op gaat niet volgen. Hij wil bij die oude sound blijven, maar dat brengt je vandaag de dag niet veel verder. Wat zo jammer is, verdorie. Hij gaat nu verder met techno produceren. Hij staat misschien nog open voor gigs op classic feesten, maar daar had hij nog niet over nagedacht.


Hij vertelde ook iets over het mixen van techno en hoe de huidige hardstyle daarintegen in elkaar zit waarbij zijn voorkeur naar techno zou gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooi verwoord Jonas. De Q&A komt waarschijnlijk later nog online op andere kanalen.
Zojuist heb ik dit bericht geplaatst op mijn facebook:

Citaat:
Psyched, I will kill you... Literally! Because this will be my LAST hardstyle release.

What if Psyched isn't so Psyched anymore? What if everything is evolving but I'm not. What if your heart goes somewhere else? Then it's time to move on to the next chapter!

After almost a decade of hardstyle as The I's and Psyched I've lost my passion in this kind of music. I've played at massive gigs like LoudFest, Defqon 1, Ground Zero, Decibel and had a bunch of awesome Theracords label nights. Over all the years I've released 32 hardstyle tracks and done plenty of guestmixes. So for everyone who was somehow involved in anyway, a big thank you!!!

But of course an even bigger thanks to Dj Thera, Bram and everyone else at Theracords, Theracords Classics and Theracords LABS. Thanks for believing in me! ♥

I've got 2 cool gigs left so it would be nice if we meet one last time!
30-06 Veldtrip Festival, Zwolle
07-07 @Vechtival Outdoor 2018, Dalfsen

Minus 25 will be my new project (more info later). DJ-ing was always a big love from me and I've discovered new ways with other genres. I found new love in techno and started producing more and more again so "Music will always be produced from the heart"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, maar logisch als ik zo de redenen lees. Blij dat ik je setjes op o.a. Loudfest, Q-Base en vrij recent nog Origins heb meegemaakt. Zowel qua mix werk als qua de out-of-the-box platenkeuze was het tof :) Een verlies voor de scene als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde! Als je ergens stond keek ik altijd wel uit naar je sets. Naast de Solutio & The I's setjes is die van Q-base 2016 in het bijzonder me altijd wel bijgebleven. Heel veel succes en hoop je nog wel eens te zien op een classics feestje ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow dit zag ik inderdaad niet aankomen ook gezien de laatste platen die (hier) positief onthaald werden ...
Hopelijk kunnen we nog eens een setje van je meepakken !
Veel succes alvast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat jammer zeg! Psyched op Loudfest was een van de dikste sets die ik live heb meegemaakt denk ik, om nog maar te zwijgen van dat mixwerk. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Compleet geïmproviseerd en onvoorbereid ga ik elke twee weken op maandagmiddag live op mijn Youtube channel om iedereen te updaten met de nieuwste Dj Thera en Theracords muziekjes, hierbij de tweede aflevering van afgelopen maandag met daarin ook 2 nieuwe T.C.C. tracks :)



Volgende live sessie is 7 mei om 17u
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet en mooi idee om zo open te zijn.

Maar moest toch beetje denken aan Ruben de puben van Draadstaal in het begin. KAK! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vet en mooi idee om zo open te zijn.

Maar moest toch beetje denken aan Ruben de puben van Draadstaal in het begin. KAK! :x

:lol: :lol: :lol: Nou dan is er in ieder geval ook wat te lachen, wat ik ook helemaal prima vind hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezelf laten kennen als label
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Jezelf laten kennen als label

:lol:

Alles serieus nemen, nee dat is leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel leuk :P. Zoiets moet je toch ook niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik nam het dus totaal niet serieus maar iemand had er <<<<secretly NO troll>>>>> bijgezet. WAT IS HET NOU PIETER behalve godsgruwelijk pijnlijk eitherway.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Citaat:
Jezelf laten kennen als label

:lol:

Alles serieus nemen, nee dat is leuk :lol:

Ik neem memes heel serieus ja!!! :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Nou ik nam het dus totaal niet serieus maar iemand had er <<<<secretly NO troll>>>>> bijgezet. WAT IS HET NOU PIETER behalve godsgruwelijk pijnlijk eitherway.

Maar er staat secretly :woot: :woot: :woot: !! Hou het dan ook geheim !1!1!!!!1!!een! :woot: :woot:
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen