Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 00:48 
 
Donateur

DjThera schreef:
welke vind je nix en welke wel? ben wel benieuwd :)

het valt me op dat jullie nieuwere releases veel hoger van kwaliteit zijn,
ik vanaf mid 2009 bijna bij elk nummer fan geworden bij Theracords!
zelfs dat techstyle geval liedje vind ik nog wel lekker te luisteren!
Thresspassing, Punk!, The Hard Way allemaal kneiters vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 00:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks Frank :D Supergoed om te horen! Ja wij staan allemaal erg open voor kritiek en we zijn ook allemaal nog steeds aan t leren oa ook van elkaar. Ik denk dat t daardoor ook komt dat de tracks beter gaan klinken haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben niet fan van alle nummers, maar vind het idee wel super :)
Na het interview met Partyflock (geweldig interview :thumbup: ) dit label wat meer gaan volgen, laatste releases klinken goed :cool: )
Laatste Geck-o release was top, net zoals Birth of a Flame. Die van Chris One en de 2010 E.P. ook goed :)
De nieuwste Collaboration E.P. is heel verschillend, en dat is een goed iets vind ik :) Niet bang om nieuwe dingen te proberen, ik zal niet alles geweldig vinden wat gereleased wordt, maar dat hoeft ook niet :) Ga zo door!
Music produced from the heart :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
Ben niet fan van alle nummers, maar vind het idee wel super :)
Na het interview met Partyflock (geweldig interview :thumbup: ) dit label wat meer gaan volgen, laatste releases klinken goed :cool: )
Laatste Geck-o release was top, net zoals Birth of a Flame. Die van Chris One en de 2010 E.P. ook goed :)
De nieuwste Collaboration E.P. is heel verschillend, en dat is een goed iets vind ik :) Niet bang om nieuwe dingen te proberen, ik zal niet alles geweldig vinden wat gereleased wordt, maar dat hoeft ook niet :) Ga zo door!
Music produced from the heart :thumbup:

+1
Therarecords is gewoon vernieuwend, een frisse wind, is gedurfd en maakt superspul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
welke vind je nix en welke wel? ben wel benieuwd :)


Tja, sommige nummers zijn gewoon lekker hard, iets waar ik super hard op los kan gaan. Maar bij sommige nummers mis ik af en toe iets, maar dat zal zo zijn omdat ik veel mainstraim hardstyle luister :$ . Trespassing kan ik helemaal op los gaan, maar bijv. bij Dj Thera & Matt Restless - Here We Come blijf ik aan de kant staan denk ik :$ . Heb wel respect voor jouw visie op hardstyle, en dat alles wat ik op PF gelezen heb in dat interview en dat interview van dat filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
welke vind je nix en welke wel? ben wel benieuwd :)


Meer zoals Trespassing. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super om te horen! Thanks :D En ja het verschil tussen Trespassing en Here We Come is ook wel erg groot xd

Vind t overigens wel superleuk om ook zo divers te produceren en met feedback valt me erg op dat we op Trespassing meer positieve kritiek krijgen in NL en dat Here We Come het vooral in de UK erg goed doet :)

Oh Dakpan, Rik is dit weekend weer bij mij in de studio voor een nieuwe plaat :P haha En de rmx die ik nu net af heb voor Crypsis is ook niet heul zacht haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Trespassing eigenlijk net te hard. Ik ben sowieso niet heel erg fan van Industrial en andere Hardcore, dus dat kan meer zijn omdat het niet echt mijn straatje is. Aan de andere kant zal ik als ik hem live hoor wel losgaan denk ik zo ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Super om te horen! Thanks :D En ja het verschil tussen Trespassing en Here We Come is ook wel erg groot xd

Vind t overigens wel superleuk om ook zo divers te produceren en met feedback valt me erg op dat we op Trespassing meer positieve kritiek krijgen in NL en dat Here We Come het vooral in de UK erg goed doet :)

Oh Dakpan, Rik is dit weekend weer bij mij in de studio voor een nieuwe plaat :P haha En de rmx die ik nu net af heb voor Crypsis is ook niet heul zacht haha


Word het weer een Trespassing iets? Die track heeft iets. Industrial Hardstyle zou ik het bijna noemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist dingen als Trespassing mis ik in de huidige hardstyle. :thumbup: Effe wat anders met dat soort harde basslines. Van mainstream hebben we al meer dan genoeg. En daar tegenover staan bijv. dingen als die van Ultraform die ook vrij experimenteel zijn maar niet meteen erg hard. Juist dat soort dingen heeft de scene op dit moment niet maar wel nodig voor een nieuwe weg. Industrial Hardstyle is inderdaad een goede term voor dat soort shit.

Het is gewoon tof dat er een label en artiesten zijn die gewoon hun eigen ding doen, ook al is dan niet alles meteen top. Want ik heb bij een aantal Thera-dingen ook wel dat het niet mijn ding is. Maar liever dat je experimenteel hebt geschoten en het mis gaat dan dat je de zoveelste standaard-track maakt die zuigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Super om te horen! Thanks :D En ja het verschil tussen Trespassing en Here We Come is ook wel erg groot xd

Vind t overigens wel superleuk om ook zo divers te produceren en met feedback valt me erg op dat we op Trespassing meer positieve kritiek krijgen in NL en dat Here We Come het vooral in de UK erg goed doet :)

Oh Dakpan, Rik is dit weekend weer bij mij in de studio voor een nieuwe plaat :P haha En de rmx die ik nu net af heb voor Crypsis is ook niet heul zacht haha


Ik ben benieuwd !
Men oren zullen vast weer flink gaan klapperen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 14:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De drive van geck-o, de basslines van wavolizer en dan het experimentele van ultraform, hoewel hij niet bij jullie label zit = goddelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 15:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De drive van geck-o, de basslines van wavolizer en dan het experimentele van ultraform, hoewel hij niet bij jullie label zit = goddelijk.


Dat zit ie officieel wel tegenwoordig ;-) We gaan m aankomende week ook adden aan onze boekings agency (http://bookings.theracords.com ) Zijn wat meer 'toegankelijker' werk zal dan op Therabyte uitkomen (wat nog steeds erg experimenteel is haha)

In ieder geval we blijven vooral zo doorgaan, lekker produceren waar we net op dat moment zin in hebben ;) Zoals je ook bij mij kunt zien dat ik ook af en toe es een hardtrance plaat uit breng en ook Geck-o zal met een Geck-e (e van experimental) release gaan komen op Therabyte (die ik ook echt HEUL vet vind haha!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 16:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Damn, op fool forest waren zijn platen gratis :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
welke vind je nix en welke wel? ben wel benieuwd :)


Citaat:
Meer zoals Trespassing. :love:


:bomb:
Harde Stuff! (L) Kijk echt uit naar die Release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Super om te horen! Thanks :D En ja het verschil tussen Trespassing en Here We Come is ook wel erg groot xd

Vind t overigens wel superleuk om ook zo divers te produceren en met feedback valt me erg op dat we op Trespassing meer positieve kritiek krijgen in NL en dat Here We Come het vooral in de UK erg goed doet :)



Klopt is ook wel een groot verschil inderdaad, heb je gelijk in hoor! Maar ik noemde maar even snel een track! En als ik de verdere comments nog 's hoorde ben ik inderdaad voor de ''Industrial Hardstyle''! :thumbsup: Ik ben in ieder geval nog heel benieuwd wat er in de toekomst nog op Theracords uit komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
haha En de rmx die ik nu net af heb voor Crypsis is ook niet heul zacht haha


kan je al verklappen welke track je hebt geremixt? :innocent:
en inderdaad meer zoals trespassing, komt denk ik wel in mijn top 10 van dit jaar haha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dust in Your Eyes, als ik het me goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 16:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nice ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Yes :) :)


Dust in your eyes dus
Hmm ik ben zeer benieuwd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat word rag plaat! hahah
wil hem hier thuis nog wel eens draaien! :thumbup:
netzoals de hele vinyl :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 09:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:P :P Laatste afmix mot nog gebeuren, maar dat komt goed :)

Verder aankomende woensdag Geck-o vs Thera bij de Theracords Radio Show ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 22:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Een B&H plaat in de planning? Dat ik een ouwe draai of bedoel je serieus een nieuwe hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Een B&H plaat in de planning? Dat ik een ouwe draai of bedoel je serieus een nieuwe hahaha

Dat zou wel een bijzondere verrassing zijn :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen