Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij stuurde tracks van zichzelf rond met als naam "Atmozfears - TBA". ;)

Paar jaar terug heeft hij tracks van oa Tartaros en Daddy Noisemaker geript van YouTube en gereleased onder zn eigen naam Bass-E op Bazz Implant Recordings. Hij heeft destijds zelfs een bericht naar Tartaros gestuurd met de vraag waarom Tartaros die track van hem zou hebben gejat >.<

Hele verhaal is hier te lezen:
algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-20250.html

Daarnaast hebben we nog zijn Noord-Korea praktijken in het WJD topic.

Conclusie:
Bas Janssen is een niet te vertrouwen, gluiperige, sluwe etter die niet in een positie moet komen waarvan hij misbruik kan maken. Leeftijd is geen excuus voor een gebrek aan fatsoen, respect en opvoeding.

Ik hoop dat je meeleest. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tering jij bent hard zeg >.< ik kreeg al een steen in m'n maag door je bericht, laat staan als hij het zelf leest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Hoi,
ik zie nu dat Lingering Melody van mij (Bass-E - Melody Of Truth) onder jou naam op youtube staat.
ik zou graag willen weten hoe dat kan, want ik schrik er erg van.
ik ben pas 14 en heb hard aan deze track gewerkt, nu vind ik een berichtje op een site dat ik die van jou heb gejat waar ik me ondersteboven van schrik. ik heb ooit al mijn tracks full hq op youtube gezet, dus ik wil nu graag eerlijk weten: heb jij deze gejat?! dan kunnen we het namelijk nog terugdraaien
Groetjes
Bas "

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dit. En zo zijn er nog wel een paar zaken die helemaal nergens over gaan, waar ik mn woorden niet aan vuil ga maken nu.

Maarja, binnen een week (ik geef het wat langer dit keer) is alles toch weer "vergeten".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
de tering jij bent hard zeg >.< ik kreeg al een steen in m'n maag door je bericht, laat staan als hij het zelf leest haha


Eigen schuld.

Ten tijde van 'zijn' release op BIR had hij mij gevraagd om een van die tracks te remixen. Hij stuurde pics van FL Studio, hij beweerde alles zelf gemaakt te hebben. Hij wou op den duur misschien wel een collab doen. Toen bleek dat hij alles gejat had en heb ik het contact met hem verbroken. Later via hardtraxx onbewust weer met hem in contact gekomen in de producers corner. Hij zei toen wie hij was en dat hij spijt had van zijn acties. Ik heb hem toen een tweede kans gegeven. Wat er toen gebeurde weet iedereen inmiddels, mijn conclusie staat hierboven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Laud schreef:
"Hoi,
ik zie nu dat Lingering Melody van mij (Bass-E - Melody Of Truth) onder jou naam op youtube staat.
ik zou graag willen weten hoe dat kan, want ik schrik er erg van.
ik ben pas 14 en heb hard aan deze track gewerkt, nu vind ik een berichtje op een site dat ik die van jou heb gejat waar ik me ondersteboven van schrik. ik heb ooit al mijn tracks full hq op youtube gezet, dus ik wil nu graag eerlijk weten: heb jij deze gejat?! dan kunnen we het namelijk nog terugdraaien
Groetjes
Bas "

:lol: :lol: :lol:

hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Laud schreef:
"Hoi,
ik zie nu dat Lingering Melody van mij (Bass-E - Melody Of Truth) onder jou naam op youtube staat.
ik zou graag willen weten hoe dat kan, want ik schrik er erg van.
ik ben pas 14 en heb hard aan deze track gewerkt, nu vind ik een berichtje op een site dat ik die van jou heb gejat waar ik me ondersteboven van schrik. ik heb ooit al mijn tracks full hq op youtube gezet, dus ik wil nu graag eerlijk weten: heb jij deze gejat?! dan kunnen we het namelijk nog terugdraaien
Groetjes
Bas "

:lol: :lol: :lol:

hahahaha :lol: :lol: :lol:


Dit gaat idd echt alle fatsoenswetten te buiten...het is moeilijk te geloven zelfs. Werkelijk ongelooflijk dat iemand dit voor elkaar krijgt terwijl hij duidelijk talent heeft. Heel jammer dat hij het zo te grabbel gooit!
:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk dat deze jongen structureel de fout in gaat, zijn al zo veel incidenten rond hem te noemen, Tataros, Admozfears en nu dit weer. En dan beschuldigd hij ook nog andere producers ervan dat die zijn geluiden rippen. Als er iemand geluiden ript is hij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En toch heb ik ergens het gevoel dat een deel van het verhaal mist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
En toch heb ik ergens het gevoel dat een deel van het verhaal mist...

Het is toch een herhaaldelijk patroon.

Als ik die verhalen lees van zijn voorgaande acties begrijp ik al überhaupt niet waarom hij alsnog zoveel (grote) artiesten voor collabs heeft weten te strikken. Laat staan dat hij nog heeft kunnen tekenen bij een label als Fusion. En ik begrijp niet waarom er mensen zijn die zeggen dat het 'knap'/'goed' van hem is dat hij hier eerlijk voor uit komt. Eerlijkheid zit hier niet bij, dit is simpelweg damage control. Dit wordt door hem zelf ook nog eens extra bevestigd, wanneer hij reacties verwijderd.

En stop met zeggen dat hij nog maar zeventien is. Drie jaar terug heeft hij nog een hele track gestolen en het enige wat hij daar van heeft geleerd is dat hij zijn leugen niet moet volhouden als hij wordt betrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Tartaros - The Curse

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het verhaal rondom het lekken van promo's was wel degelijk bekend bij Fusion. Dat speelde vlak voordat ie tekende, of in ieder geval voordat het openbaar werd dat ie bij Fusion ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 00:16 
 

Frazyr schreef:
Nazale schreef:
Naïef van Bob? Ti's je collega lol. Je mag toch hopen dat iemand een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Zwets maar raak over een niet ontwikkelde hersenpan, ik denk dat jongens van 17 genoeg weten van dit soort zaken


Dit mag je zeker hopen ja, maar nog steeds vind ik het een beetje naief om er maar van uit te gaan dat iedereen een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. De feiten bewijzen namelijk dat niet iedereen dit heeft. Voor hem zal dit dus ook een les zijn geweest.
En jij mag denken wat jij wilt maar het komt stom over om mijn post zwets te noemen. Lees je maar eens in over de ontwikkeling van wat jij de 'hersenpan' noemt (Nelis, H., & van Sark, Y. (2012). Puberbrein binnenstebuiten. Kosmos Uitgevers.).. Ik wil het trouwens niet goed praten, maar goed als je mijn post goed had gelezen zou je dit ook wel zelf kunnen opmaken. Ik vind het ook gewoon een idiote, onprofessionele aktie..

Ik ben bijna afgestudeerd pedagoog dus je hoeft me daar niet op aan te spreken hoor! Natuurlijk bestaat de kans er dat dit komt omdat het nog een puber zou zijn. Je hebt gelijk op dat vlak. Toch speelt er veel meer mee dan alleen verantwoordelijkheid. Ik vind het juist te kort door de bocht om het daarop af te schuiven. Zo'n jongen weet echt al eeuwen hoe het zit met privacy van promo's en dergelijke. Soms is literatuur niet altijd de manier om naar dit soort zaken te kijken, dat scheert iedereen over een kam. Met gezond verstand naar situaties kijken kom je naar mijn mening een stuk verder. T moet ondersteunend zijn, niet leidend.

Ik ben wel benieuwd wat jij studeert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 05:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik snap niet waarom het altijd zo kritische hardtraxx publiek het op zo een manier opneemt voor dit knulletje. De hele geschiedenis van die jongen bestaat uit het stelen van liedjes, geluiden en het structureel liegen over alles daaromheen.

Een tijd terug bracht hij geripte tracks van andere artiesten uit op een ander label en in reactie daarop heeft hij maandenlang tegen de originele producer volgehouden dat hij de tracks zelf daadwerkelijk heeft gemaakt en dat hij het kan bewijzen ook. Dan praat je niet over fouten maar praat je over iemand die gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd is.

The internet doesnt forget
http://harderstate.com/unreleased-hards ... hilit=Bazz


Leer lezen, 3/4 is zo ver ik weet tegen hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 11:54 
 

Broken Balance schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik snap niet waarom het altijd zo kritische hardtraxx publiek het op zo een manier opneemt voor dit knulletje. De hele geschiedenis van die jongen bestaat uit het stelen van liedjes, geluiden en het structureel liegen over alles daaromheen.

Een tijd terug bracht hij geripte tracks van andere artiesten uit op een ander label en in reactie daarop heeft hij maandenlang tegen de originele producer volgehouden dat hij de tracks zelf daadwerkelijk heeft gemaakt en dat hij het kan bewijzen ook. Dan praat je niet over fouten maar praat je over iemand die gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd is.

The internet doesnt forget
http://harderstate.com/unreleased-hards ... hilit=Bazz


Leer lezen, 3/4 is zo ver ik weet tegen hem

Ik denk dat iedereen inprincipe tegen de actie van Bas is. Het enige verschil is volgens mij de menig over de oorzaak van de fout en dat de ene persoon zich er drukker om maakt dan de andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Rickzel schreef:
de tering jij bent hard zeg >.< ik kreeg al een steen in m'n maag door je bericht, laat staan als hij het zelf leest haha


Eigen schuld.

Ten tijde van 'zijn' release op BIR had hij mij gevraagd om een van die tracks te remixen. Hij stuurde pics van FL Studio, hij beweerde alles zelf gemaakt te hebben. Hij wou op den duur misschien wel een collab doen. Toen bleek dat hij alles gejat had en heb ik het contact met hem verbroken. Later via hardtraxx onbewust weer met hem in contact gekomen in de producers corner. Hij zei toen wie hij was en dat hij spijt had van zijn acties. Ik heb hem toen een tweede kans gegeven. Wat er toen gebeurde weet iedereen inmiddels, mijn conclusie staat hierboven :thumbup:


oh ben het in principe met je eens hoor, alleen ik vind het ECHT jammer van/voor hem... want ik denk namelijk niet dat mensen dit over een week vergeten zijn.

Moet je voorstellen dat je droom aan het uitkomen is, album, collabs met je helden, draaien op vette feesten, en dan dit.

bizar, echt bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Frazyr schreef:
Nazale schreef:
Naïef van Bob? Ti's je collega lol. Je mag toch hopen dat iemand een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Zwets maar raak over een niet ontwikkelde hersenpan, ik denk dat jongens van 17 genoeg weten van dit soort zaken


Dit mag je zeker hopen ja, maar nog steeds vind ik het een beetje naief om er maar van uit te gaan dat iedereen een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. De feiten bewijzen namelijk dat niet iedereen dit heeft. Voor hem zal dit dus ook een les zijn geweest.
En jij mag denken wat jij wilt maar het komt stom over om mijn post zwets te noemen. Lees je maar eens in over de ontwikkeling van wat jij de 'hersenpan' noemt (Nelis, H., & van Sark, Y. (2012). Puberbrein binnenstebuiten. Kosmos Uitgevers.).. Ik wil het trouwens niet goed praten, maar goed als je mijn post goed had gelezen zou je dit ook wel zelf kunnen opmaken. Ik vind het ook gewoon een idiote, onprofessionele aktie..

Ik ben bijna afgestudeerd pedagoog dus je hoeft me daar niet op aan te spreken hoor! Natuurlijk bestaat de kans er dat dit komt omdat het nog een puber zou zijn. Je hebt gelijk op dat vlak. Toch speelt er veel meer mee dan alleen verantwoordelijkheid. Ik vind het juist te kort door de bocht om het daarop af te schuiven. Zo'n jongen weet echt al eeuwen hoe het zit met privacy van promo's en dergelijke. Soms is literatuur niet altijd de manier om naar dit soort zaken te kijken, dat scheert iedereen over een kam. Met gezond verstand naar situaties kijken kom je naar mijn mening een stuk verder. T moet ondersteunend zijn, niet leidend.

Ik ben wel benieuwd wat jij studeert?


Je hoeft niet eens in die richting te hebben gestudeerd om te weten dat je rond die leeftijd weet dat je zulke dingen niet hoort te doen. Zijn reactie is interessant doen met literatuur maar niet weten hoe dit te plaatsen in een context waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit het Q&A topic:

Thyron schreef:
wootum schreef:
Ik lees dat je nog vrij jong bent. Hoe denken je ouders er over dat je een professionele carrière wilt beginnen in de hardstyle? Het is toch een soort risicovak waar je niet altijd doorbreekt. Steunen je ouders je hier in? Of proberen ze je hier toch ook voor te waarschuwen ofzo? Ik kan me voorstellen dat je ouders je steunen in iets dat je heel graag wilt doen, maar ze willen ook niet dat je over 5 jaar nog redelijk 'onbekend' bent waardoor je vrij weinig inkomsten hebt? Ben wel benieuwd hoe dit gaat bij een jonge beginnend artiest.
Mijn ouders stonden volledig achter de keuze om school aan de kant te zetten en volledig voor de muziek te gaan. Je krijgt maar één kans, en die moet je ook nemen! Daarom geef ik nu het maximale voor mijn muziek en werk ik dag en nacht om verder en verder te komen. Natuurlijk blijft het een soort risicovak, maar goed.. Mocht het over 2 jaar totaal in de soep lopen, ben ik alsnog pas 19... Jong genoeg om gewoon een HBO opleiding te beginnen, toch?! :-) Maar goed, ik zet me natuurlijk gewoon 200% in voor mijn muziek.. Leven van en voor je grootste passie is tenslotte het mooiste wat er is!

Ik zou me nu toch wel zorgen gaan maken als ik hem was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zygoma schreef:
Rickzel schreef:
de tering jij bent hard zeg >.< ik kreeg al een steen in m'n maag door je bericht, laat staan als hij het zelf leest haha


Eigen schuld.

Ten tijde van 'zijn' release op BIR had hij mij gevraagd om een van die tracks te remixen. Hij stuurde pics van FL Studio, hij beweerde alles zelf gemaakt te hebben. Hij wou op den duur misschien wel een collab doen. Toen bleek dat hij alles gejat had en heb ik het contact met hem verbroken. Later via hardtraxx onbewust weer met hem in contact gekomen in de producers corner. Hij zei toen wie hij was en dat hij spijt had van zijn acties. Ik heb hem toen een tweede kans gegeven. Wat er toen gebeurde weet iedereen inmiddels, mijn conclusie staat hierboven :thumbup:


oh ben het in principe met je eens hoor, alleen ik vind het ECHT jammer van/voor hem... want ik denk namelijk niet dat mensen dit over een week vergeten zijn.

Moet je voorstellen dat je droom aan het uitkomen is, album, collabs met je helden, draaien op vette feesten, en dan dit.

bizar, echt bizar.

Ondanks dat wat hij gedaan heeft echt niet door de beugel kan, ben ik het hier ook wel mee eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 15:12 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Rickzel schreef:

oh ben het in principe met je eens hoor, alleen ik vind het ECHT jammer van/voor hem... want ik denk namelijk niet dat mensen dit over een week vergeten zijn.

Moet je voorstellen dat je droom aan het uitkomen is, album, collabs met je helden, draaien op vette feesten, en dan dit.

bizar, echt bizar.

Ondanks dat wat hij gedaan heeft echt niet door de beugel kan, ben ik het hier ook wel mee eens..


Eens, het album was/is echt verassend goed, en mede daardoor ben ik de artiest Thyron de afgelopen maanden gaan waarderen. Het is triest maar volledig zijn eigen schuld, zeker in combinatie met alles wat eerder voorgevallen is. We kunnen niets anders dan dit alles heel hard veroordelen, helaas voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ook dat verhaal van Tartaros, wat een knurft. Met dit soort streken verdient ie het niet eens. En zoals Rickzel inderdaad aangeeft, erg jammer.. Paar albumnummers spraken me wel erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Uit het Q&A topic:

Thyron schreef:
wootum schreef:
Ik lees dat je nog vrij jong bent. Hoe denken je ouders er over dat je een professionele carrière wilt beginnen in de hardstyle? Het is toch een soort risicovak waar je niet altijd doorbreekt. Steunen je ouders je hier in? Of proberen ze je hier toch ook voor te waarschuwen ofzo? Ik kan me voorstellen dat je ouders je steunen in iets dat je heel graag wilt doen, maar ze willen ook niet dat je over 5 jaar nog redelijk 'onbekend' bent waardoor je vrij weinig inkomsten hebt? Ben wel benieuwd hoe dit gaat bij een jonge beginnend artiest.
Mijn ouders stonden volledig achter de keuze om school aan de kant te zetten en volledig voor de muziek te gaan. Je krijgt maar één kans, en die moet je ook nemen! Daarom geef ik nu het maximale voor mijn muziek en werk ik dag en nacht om verder en verder te komen. Natuurlijk blijft het een soort risicovak, maar goed.. Mocht het over 2 jaar totaal in de soep lopen, ben ik alsnog pas 19... Jong genoeg om gewoon een HBO opleiding te beginnen, toch?! :-) Maar goed, ik zet me natuurlijk gewoon 200% in voor mijn muziek.. Leven van en voor je grootste passie is tenslotte het mooiste wat er is!

Ik zou me nu toch wel zorgen gaan maken als ik hem was.


Wat THyron zelf zegt, hij is pas 17 he en blijkbaar heeft hij al havo/vwo gehaald (althans hij zegt dat hij anders nog een HBO opleiding kan beginnen). Dus zorgen hoeft hij zich niet te maken, er zijn heel veel mensen die pas na hun 19e met een HBO opleiding beginnen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem het hem niet kwalijk, hij is pas 17.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bullshit.

Zoals ik al eerder zei:

Zygoma schreef:
Leeftijd is geen excuus voor een gebrek aan fatsoen, respect en opvoeding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 22:59 
 
Hardtraxx Newbie

Zygoma schreef:
Leeftijd is geen excuus voor een gebrek aan fatsoen, respect en opvoeding.


Aangezien Bob het vast niet zou pikken als Bas het voorval anders gaat beschrijven dan het is, ga ik ervan uit dat zijn berichtgeving klopt. Die berichtgeving zal immers vast met Fusion zijn afgestemd.

Dat betekent dat hij dus lang alleen in die studio zat en dat het gaat om een doorgestuurde mp3.
En dat hij het had gekregen als hij het had gevraagd.
En dat is dus vooral jammer en niet slim, maar ik kan me ook voorstellen dat als je daar alleen zo lang zit en je net zo goed daar alles ter beschikking hebt om te gaan zitten luisteren het niet eens zo fout voelt om het naar huis te sturen om daar nog eens op je eigen installatie te kunnen luisteren.
Dus ik denk niet dat het te maken heeft met onfatsoenlijk of respectloos. Uit eerdere berichten is echt wel duidelijk dat hij heel veel respect heeft voor Bob. Het is vooral ondoordacht. Ervan uitgaande dat hij er dus geen kwaad mee in de zin had (wat moest hij immers anders dan luisteren met een mp3 :D ) is het nog wel voor te stellen (op die leeftijd) dat je er niet bij stil staat dat hij er iets kwaads mee doet of Bob mee schaadt.

En.....ter vergelijking. Als je in de winkel een pakje kauwgom jat, of iets groters, (wat natuurlijk super fout is, maar wat niet op internet wordt gepubliceerd), dan benadeel je wel iemand en neem je iets mee, wat die ander dan niet meer heeft.
Dat is pas echt respectloos en onfatsoenlijk.

Maar het kromme is dat als hij dat had gedaan niemand er iets van had geweten, maar nu heeft hij eigenlijk niemand kwaad gedaan alleen dom gehandeld en wordt hij toch wel onevenredig hard aangepakt in mijn ogen.

Geloof maar gerust dat hij al erg gestraft zal zijn met het uitstel van de release van zijn album.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen