Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ook meerdere van Theracords (buiten die van Delete om)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Toen dit faalde kwamen zijn moeder en een 2e account van zichzelf een handje helpen.

Wat een schitterende omschrijving :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Daveytl schreef:
Haha holy shit waren die allemaal via hem ja?

Ja en nog veel meer dan die.

Jup. Ik vergeet er nog een aantal, maar dit wist ik uit m'n hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor mensen die geen lijst willen teruglezen.

1. Thyron downloade free releases van het internet, releasede het onder zijn naam op BIR en spreekt artiesten (meergenoemd Tartaros) er op aan dat ze releases van hem jatten.

2. Thyron gebruikt sounds uit collabs die dus zijn gemaakt door de andere artiest in zijn eigen platen (oa. Delete, Sub Zero Project)

3. Hij verstuurde zijn eigen platen onder Atmozfears - TBA voor meer aandacht.

4. Hij heeft Blackness en (achteraf gezien) MPX1 naar zichzelf gestuurd stiekem toen hij bij B-Front in de studio zat.

5. Toen bovenstaande aan het licht kwam heeft hij, omdat hij moderator rechten had van een recente Q&A, berichten verwijderd als vorm van damage control. Toen dit faalde kwamen zijn moeder en een 2e account van zichzelf een handje helpen.

6. 2013, een tijd dat veel platen waren gelekt, oa 3 releases van Delete. Dit was blijkbaar (heel vaak) Thyron.

YW

Wat een ongelooflijke klaplong. Zelfs door te neuriën produceer ik zelfs beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha ik heb weer helemaal krom gelegen van p1 tm 5 :lol: :lol:

Wat een figuur is het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:
6. 2013, een tijd dat veel platen waren gelekt, oa 3 releases van Delete. Dit was blijkbaar (heel vaak) Thyron.

Ook een aantal Fusion platen gingen rond zoals de 'originele' Fatality, Delusion, One of a Kind, My Angel, Necropsy (Laatste versie) en B-Front gedeelte van de HB Tool van 2013.

Bron hiervan of in ieder geval wat meer context? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:
6. 2013, een tijd dat veel platen waren gelekt, oa 3 releases van Delete. Dit was blijkbaar (heel vaak) Thyron.

Ook een aantal Fusion platen gingen rond zoals de 'originele' Fatality, Delusion, One of a Kind, My Angel, Necropsy (Laatste versie) en B-Front gedeelte van de HB Tool van 2013.

Bron hiervan of in ieder geval wat meer context? :lol:

Dit was volgens mij net na dat hij getekend had bij Fusion, maar het nog niet officieel bekend was (Of nét wel). Thyron gaf ze aan mensen, 1 van die mensen gaf ze aan mij en iemand anders vertelde er over dat hij ze had gekregen. Hoorde dus van 2 verschillende kanten dat ze van Thyron zelf kwamen. Hij draaide enkele van die platen toen ook rond die tijd, toen ze nog niet uit waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
thyron niet stelen

Is dit niet wat voor op Tom's zijn shirtjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
ThaBomba. schreef:
thyron niet stelen

Is dit niet wat voor op Tom's zijn shirtjes?


Ik zie best potentie, misschien loopt het wel goed bij artiesten?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 11:01 
 
Hardtraxxer

Geweldig :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:17 
 
Hardtraxxer

Hahhaha. Ben alleen bang als je hem tegen komt op een festival dat je shirt kwijt bent xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Maak er een V-hals van en verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha wat super dat shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 00:43 
 
Hardtraxx Elite

Vraag me echt af hoeveel van zijn platen nou daadwerkelijk zelf geproduceerd zijn. Bijvoorbeeld How its done, heerlijk nummertje, maar zou me niets verbazen als dat het van een van de Italiaanse Gearboxers komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vraag me echt af hoeveel van zijn platen nou daadwerkelijk zelf geproduceerd zijn. Bijvoorbeeld How its done, heerlijk nummertje, maar zou me niets verbazen als dat het van een van de Italiaanse Gearboxers komt.


Dan weet jij niet hoeveel talent Thyron bezit. Niet voor niets dat hij een collab had met B-Front en ook zijn album "Lucid Dreams" staan velen top platen op. Het is echt ontzettend jammer dat hij nu zo mee probeert te liften op de hype terwijl hij veel beter kan. Maarja, hij mag überhaupt al blij zijn dat hij nog actief is in deze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hard4Us schreef:
Vraag me echt af hoeveel van zijn platen nou daadwerkelijk zelf geproduceerd zijn. Bijvoorbeeld How its done, heerlijk nummertje, maar zou me niets verbazen als dat het van een van de Italiaanse Gearboxers komt.


Dan weet jij niet hoeveel talent Thyron bezit. Niet voor niets dat hij een collab had met B-Front en ook zijn album "Lucid Dreams" staan velen top platen op. Het is echt ontzettend jammer dat hij nu zo mee probeert te liften op de hype terwijl hij veel beter kan. Maarja, hij mag überhaupt al blij zijn dat hij nog actief is in deze scene.


Toendertijd zag ik hem wel als hét talent van die tijd ja. Vond platen als Reincarnation & Hells Fire van hem echt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 11:42 
 
Hardtraxx Elite

Aan zijn talenten twijfel ik ook zeker niet, weet nog een paar jaar terug toen hij op Titan's Angels - Inshock Overdose mocht draaien als een van zijn eerste feestjes. Vraag me alleen af hoeveel van zijn eigen platen nou daadwerkelijk zelf geproduceerd zijn. Ik denk zelf wel bijna alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Aan zijn talenten twijfel ik ook zeker niet, weet nog een paar jaar terug toen hij op Titan's Angels - Inshock Overdose mocht draaien als een van zijn eerste feestjes. Vraag me alleen af hoeveel van zijn eigen platen nou daadwerkelijk zelf geproduceerd zijn. Ik denk zelf wel bijna alles.


Waarom bijna alles en niet gewoon alles? Ik hoor nooit dingen van hem die opvallend anders zijn. Volgens mij is de norm alles of niets bij ghosted DJ's, in ieder geval in termen van tracks. Wat wel vaak voorkomt, vooral aan de top, is dat een andere producer de track afmaakt. Lijkt me bij Thyron niet nodig, zijn tracks klinken (imo) júist het dikst van allemaal qua sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiwi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nvm


Stond daar iets over de FTP bootleg van jou¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nvm


Stond daar iets over de FTP bootleg van jou¿


Jup
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen