Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:07 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/Remcovdputten/ ... 871801313/ (RSU)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
https://www.facebook.com/Remcovdputten/videos/2283262871801313/ (RSU)

:lol:

Krijg niks te zien, wat stond er
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:49 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
joostmakaay schreef:
https://www.facebook.com/Remcovdputten/videos/2283262871801313/ (RSU)

:lol:

Krijg niks te zien, wat stond er


D-Sturb - High Power (The Next Level Edit) (Thyron Kick Edit), kicks die werkelijk helemaal nergens meer over gaan (Lazer Beams van Riot Shift is er niets bij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Mocht je je vervelen, blader eens even dit toppa door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij een legendarisch HT moment

Thyron schreef:
Hoe ongeloofwaardig en vreemd dit ook klinkt, het was mijn moeder. Kreeg net inderdaad een screenshot dat het hetzelfde IP was dus heb het nagevraagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Voor mij een legendarisch HT moment

Thyron schreef:
Hoe ongeloofwaardig en vreemd dit ook klinkt, het was mijn moeder. Kreeg net inderdaad een screenshot dat het hetzelfde IP was dus heb het nagevraagd


Never forget :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onbegrijpelijk dat deze beste man nieuwe kansen krijgt. Buiten dat: heb lang niet alle releases van hem meegekregen afgelopen tijd, maar van wat ik gehoord heb vind ik hem ook totaal niet passen bij IAH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Onbegrijpelijk dat deze beste man nieuwe kansen krijgt. Buiten dat: heb lang niet alle releases van hem meegekregen afgelopen tijd, maar van wat ik gehoord heb vind ik hem ook totaal niet passen bij IAH.



Z'n gearbox platen niet nee, maar z'n nieuwe (2019 en later) platen gaan meer de euforische kant op (When Angels Cry/Break Of Dawn/Never Give Up).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ken ik dan weer niet, dus dan zal in dat opzicht er wel enige logica achter zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Onbegrijpelijk dat deze beste man nieuwe kansen krijgt. Buiten dat: heb lang niet alle releases van hem meegekregen afgelopen tijd, maar van wat ik gehoord heb vind ik hem ook totaal niet passen bij IAH.


Normen, waarden en principes tellen niet meer mee als je ergens geld aan kan verdienen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Onbegrijpelijk dat deze beste man nieuwe kansen krijgt. Buiten dat: heb lang niet alle releases van hem meegekregen afgelopen tijd, maar van wat ik gehoord heb vind ik hem ook totaal niet passen bij IAH.


Dat akkefietje is iets van 4 of 5 jaar geleden gebeurd.. iets met oude koeien uit de sloot halen? Hij is ook ouder en volwassener geworden. Gun het hem wel. Ondanks dat ie zelf z'n carrière bijna heeft verneukt heeft ie toch doorgezet. (Ben zelf totaal geen thyron fan maar ik zie graag het positieve in iemand)

En dat terzijde, i am hardstyle is niet een heel interessant label meer. Alleen Brennan heart maakt het label groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

^ more like 6/7 jaar, niet super relevant maar dacht benoem het even. Gun het hem trouwens ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
SL8492 schreef:
Onbegrijpelijk dat deze beste man nieuwe kansen krijgt. Buiten dat: heb lang niet alle releases van hem meegekregen afgelopen tijd, maar van wat ik gehoord heb vind ik hem ook totaal niet passen bij IAH.


Dat akkefietje is iets van 4 of 5 jaar geleden gebeurd.. iets met oude koeien uit de sloot halen? Hij is ook ouder en volwassener geworden.

Persoonlijk vond ik het niet echt een ''akkefietje'', en als je dit topic doorleest zie je nog wel meer dingen staan die echt niet door de beugel konden.

Oh en:

Alm1ghty schreef:


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 fout kan en het was ook wel een zeer grote fout (Daarnaast heeft hij in die tijd meer gedaan dan de ene grote fout die bekend is geworden, zoals promo's lekken van Fusion artiesten). Als in de jaren daarna blijkt dat er vaker 'foutjes' zijn en die kennelijk blijven gebeuren, kan je je afvragen of hij er wel van geleerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar moet ik op letten in die YouTube-filmpjes? Ik ken die plaat van Thyron niet (ik ken sowieso niks van hem, geloof ik) dus als iemand me even kan hinten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Waar moet ik op letten in die YouTube-filmpjes? Ik ken die plaat van Thyron niet (ik ken sowieso niks van hem, geloof ik) dus als iemand me even kan hinten...


De melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
1 fout kan en het was ook wel een zeer grote fout (Daarnaast heeft hij in die tijd meer gedaan dan de ene grote fout die bekend is geworden, zoals promo's lekken van Fusion artiesten). Als in de jaren daarna blijkt dat er vaker 'foutjes' zijn en die kennelijk blijven gebeuren, kan je je afvragen of hij er wel van geleerd heeft.

Het gaat mij inderdaad ook niet om 1 grote fout. Als je 3 pagina's terugkijkt zie je een lijstje met de fratsen die hij uitgehaald heeft. Dan vind ik het, ondanks dat het al zoveel jaren geleden is, erg opvallend dat hij nog zulke (grote) kansen krijgt.

Voor de mensen die te lui zijn om 3x extra op hun muis te klikken, bij deze:

Broken Balance schreef:
1. Thyron downloade free releases van het internet, releasede het onder zijn naam op BIR en spreekt artiesten (meergenoemd Tartaros) er op aan dat ze releases van hem jatten.

2. Thyron gebruikt sounds uit collabs die dus zijn gemaakt door de andere artiest in zijn eigen platen (oa. Delete, Sub Zero Project)

3. Hij verstuurde zijn eigen platen onder Atmozfears - TBA voor meer aandacht.

4. Hij heeft Blackness en (achteraf gezien) MPX1 naar zichzelf gestuurd stiekem toen hij bij B-Front in de studio zat.

5. Toen bovenstaande aan het licht kwam heeft hij, omdat hij moderator rechten had van een recente Q&A, berichten verwijderd als vorm van damage control. Toen dit faalde kwamen zijn moeder en een 2e account van zichzelf een handje helpen.

6. 2013, een tijd dat veel platen waren gelekt, oa 3 releases van Delete. Dit was blijkbaar (heel vaak) Thyron.


S/O naar de beste man die deze samenvatting destijds maakte.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen