Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Maar zodra er een goede reversed komt gaan bij mij ook de voetjes van de vloer.


Dit wat gvd lekker altijd weer. Ook op Dreamfields weer een paar keer van die heerlijke reversed bass kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
corneelwr schreef:
Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.

Niet per se in RSU, maar ik vind het altijd behoorlijk pijnlijk als er onder zo'n heerlijk stampfilmpje wordt gereageerd: /quote]

Ja dit dus. Of dat er van die gasten reageren met 'wtf is dit nou weer voor kut hype, dit is nog erger dan kickrollen of pinsirren' :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het juist een mooi onderscheid geven als mensen dat reageren. Die hoef je nooit meer serieus te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet? Heb op die manier best een aantal toffe mensen ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet?


Ja het is wel mooi om te zien dat mensen op zelfde manier los gaat. Maar of dat stampen of w/e is :P
Vind het ook wel wat hebben als je overal mensen op hun eigen manier ziet losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
corneelwr schreef:
Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet?


Ja het is wel mooi om te zien dat mensen op zelfde manier los gaat. Maar of dat stampen of w/e is :P
Vind het ook wel wat hebben als je overal mensen op hun eigen manier ziet losgaan.

Iedereen heeft ook weer z'n eigen manier van stampen volgens mij. En dat geeft verder ook niks :P Altijd mooi als je even een duimpje ziet van iemand die op dezelfde manier losgaat trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen. Is maar net waar ik op dat moment zin in heb en hoeveel energie ik nog heb. Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren. Maar inderdaad ben ik ook van mening : laat iedereen doen wat ie wil zolang het de grenzen van aandacht zoeken niet overschrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren.


Daar hou ik mij tijdens een feest echt niet mee bezig. Dat zijn zorgen voor de dagen er na. :D

Ik ga mij niet inhouden omdat ik anders de volgende dagen te veel spierpijn ga hebben. Als er een dikke plaat voorbij komt maai ik gewoon alles kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat een probleem is moet je gewoon vaker naar de sportschool gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren.


Daar hou ik mij tijdens een feest echt niet mee bezig. Dat zijn zorgen voor de dagen er na. :D

Ik ga mij niet inhouden omdat ik anders de volgende dagen te veel spierpijn ga hebben. Als er een dikke plaat voorbij komt maai ik gewoon alles kapot.

Dit was tijdens Mind Dimension en T.C.C. echt slopend op Defqon, en op Loudfest in het algemeen. Ik kan ook nooit normaal doen als ik vette platen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Het is niet inhouden, ik pas me dans stijl aan. Ik kan wel merken wanneer ik een dag heb gehad met echt lomp stampen of een hardcore feest waar je voornamelijk hakt. Die eerste heb ik minimaal 2 dagen spierpijn. Maar wil gewoon het liefst elke track lekker los gaan op welke beweging dan ook. Daar kom ik voor. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
makrooy schreef:
corneelwr schreef:
Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet?


Ja het is wel mooi om te zien dat mensen op zelfde manier los gaat. Maar of dat stampen of w/e is :P
Vind het ook wel wat hebben als je overal mensen op hun eigen manier ziet losgaan.

Iedereen heeft ook weer z'n eigen manier van stampen volgens mij. En dat geeft verder ook niks :P Altijd mooi als je even een duimpje ziet van iemand die op dezelfde manier losgaat trouwens.

Helemaal mee eens. :yes:

Deze man gaat wel heel apart los...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6867163 ... aring.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 08:11 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Deze man gaat wel heel apart los...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6867163 ... aring.html

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RTM93 schreef:
Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen.


:lol:

De ironie in deze zin. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Zamble schreef:
RTM93 schreef:
Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen.


:lol:

De ironie in deze zin. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Zamble schreef:
RTM93 schreef:
Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen.


:lol:

De ironie in deze zin. :lol:

Dat dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: pffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ie bedoelt dat ie geen benaming van zijn manier van losgaan kan geven omdat ie alles een beetje doet.
Of ben ik nu sherlock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel helemaal ermee eens trouwens :P Doe ook alles door elkaar heen. Heb trouwens ook vrienden die gewoon 0 gevoel voor ritme/muziek in het algemeen hebben, maar die wel gewoon op hun eigen manier los gaan. Oke het ziet er mss wat vreemd uit, maar dat heb ik liever dan stilstaan omdat je niet zo goed weet hoe je moet dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik denk dat ie bedoelt dat ie geen benaming van zijn manier van losgaan kan geven omdat ie alles een beetje doet.
Of ben ik nu sherlock.

Beetje rot geformuleerd maar dit is precies hoe ik het bedoelde. Ik gebruik hier nooit termen voor, ik gebruik de termen die ik hier ff heb opgepikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel helemaal ermee eens trouwens :P Doe ook alles door elkaar heen. Heb trouwens ook vrienden die gewoon 0 gevoel voor ritme/muziek in het algemeen hebben, maar die wel gewoon op hun eigen manier los gaan. Oke het ziet er mss wat vreemd uit, maar dat heb ik liever dan stilstaan omdat je niet zo goed weet hoe je moet dansen.


Mensen die constant stil staan is sowieso een dikke min. :thumbdown:
Blijf dan gewoon thuis, ja tog? :evil:
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen