Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-11-2014, 21:12 

Hardtraxxer

Ik ga met of zonder even hard. Maar als ik niks gebruik zijn mijn benen en voeten de laatste paar uur op. Met wat op ga ik gewoon door tot eind zonder spierpijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 15:52 

Hardtraxx Elite

Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:00 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:

Ja, denk het ook. Weet niet hoe het eerder was, maar mijn beleving is dat het nu wel lekker los gaat overal? Denk hierbij aan de Magnenta op Defqon. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:03 

Hardtraxx Elite

De afgelopen jaren was meer het beuken(?) heel erg in trek. Dus met je armen op de kicks meebewegen. Nou is veel van de huidige hardstyle ook niet echt meer stampmuziek, omdat er constant haperingen in de bassline zitten en veel kickrolls gebruikt worden. Maar zodra er een goede reversed komt gaan bij mij ook de voetjes van de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:04 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
corneelwr schreef:

Ja, denk het ook. Weet niet hoe het eerder was, maar mijn beleving is dat het nu wel lekker los gaat overal? Denk hierbij aan de Magnenta op Defqon. :drool:

Dat is een prima voorbeeld ja :) Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:07 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Rowanyt1309 schreef:
corneelwr schreef:

Dat is een prima voorbeeld ja :) Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.

Precies. Ik denk dat het wel weer goed gaat komen! Ik geniet er in ieder geval wel van. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:38 

Hardtraxx Elite

Er is maar één nummer waar ik op stamp en dat is tijdens de anti van B-Freqz - Overdose xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 16:53 

Hardtraxxer

Met genoeg ruimte stamp ik op veel platen. Soms in een set heb ik een tussenbeuk bij een plaat die ik minder vind, of ik doe ff niks bij een plaat waar ik het niet de moeite waard vind om daar mijn energie aan te verspillen.

Ik heb op festivals meestal wel een inkom-stamp-plaat nodig om me wakker te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 18:13 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.

Niet per se in RSU, maar ik vind het altijd behoorlijk pijnlijk als er onder zo'n heerlijk stampfilmpje wordt gereageerd: lol volgens mij kan niemand daar hakken iksdee of iets in die trant. En het overgrote gedeelte van de gemiddelde bezoeker zit nog steeds in het 'hakkamp'. Desalniettemin ben ik het er toch wel mee eens dat het stampen weer aan het terugkomen is.

Svbtwee schreef:
Er is maar één nummer waar ik op stamp en dat is tijdens de anti van B-Freqz - Overdose xd

Wat doe je normaal dan? Keihard pinseren of hoepiehakken?

Chrypt0n schreef:
Ik heb op festivals meestal wel een inkom-stamp-plaat nodig om me wakker te maken xd

Dit heb ik zelf ook wel ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 19:10 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Maar zodra er een goede reversed komt gaan bij mij ook de voetjes van de vloer.

Dit wat gvd lekker altijd weer. Ook op Dreamfields weer een paar keer van die heerlijke reversed bass kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 19:35 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
corneelwr schreef:
Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.

Niet per se in RSU, maar ik vind het altijd behoorlijk pijnlijk als er onder zo'n heerlijk stampfilmpje wordt gereageerd: /quote]

Ja dit dus. Of dat er van die gasten reageren met 'wtf is dit nou weer voor kut hype, dit is nog erger dan kickrollen of pinsirren' :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 20:39 

Hardtraxx Elite

Vind het juist een mooi onderscheid geven als mensen dat reageren. Die hoef je nooit meer serieus te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 20:42 

Hardtraxxer

Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:11 

Hardtraxx Elite

Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet? Heb op die manier best een aantal toffe mensen ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:13 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet?

Ja het is wel mooi om te zien dat mensen op zelfde manier los gaat. Maar of dat stampen of w/e is :P
Vind het ook wel wat hebben als je overal mensen op hun eigen manier ziet losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:16 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
corneelwr schreef:
Er is niks mis met andere manieren van losgaan hoor, ik vind stampen gewoon tof om te zien. Even om je heen kijken en tientallen mensen op dezelfde manier zien losgaan, mooier is er toch niet?

Ja het is wel mooi om te zien dat mensen op zelfde manier los gaat. Maar of dat stampen of w/e is :P
Vind het ook wel wat hebben als je overal mensen op hun eigen manier ziet losgaan.

Iedereen heeft ook weer z'n eigen manier van stampen volgens mij. En dat geeft verder ook niks :P Altijd mooi als je even een duimpje ziet van iemand die op dezelfde manier losgaat trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:19 

Hardtraxx Elite

Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen. Is maar net waar ik op dat moment zin in heb en hoeveel energie ik nog heb. Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren. Maar inderdaad ben ik ook van mening : laat iedereen doen wat ie wil zolang het de grenzen van aandacht zoeken niet overschrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:38 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren.

Daar hou ik mij tijdens een feest echt niet mee bezig. Dat zijn zorgen voor de dagen er na. :D

Ik ga mij niet inhouden omdat ik anders de volgende dagen te veel spierpijn ga hebben. Als er een dikke plaat voorbij komt maai ik gewoon alles kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 21:56 

Hardtraxxer

Als dat een probleem is moet je gewoon vaker naar de sportschool gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 22:08 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Het echte stampen is namelijk best een aanslag op je spieren.

Daar hou ik mij tijdens een feest echt niet mee bezig. Dat zijn zorgen voor de dagen er na. :D

Ik ga mij niet inhouden omdat ik anders de volgende dagen te veel spierpijn ga hebben. Als er een dikke plaat voorbij komt maai ik gewoon alles kapot.

Dit was tijdens Mind Dimension en T.C.C. echt slopend op Defqon, en op Loudfest in het algemeen. Ik kan ook nooit normaal doen als ik vette platen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 22:20 

Hardtraxx Elite

Het is niet inhouden, ik pas me dans stijl aan. Ik kan wel merken wanneer ik een dag heb gehad met echt lomp stampen of een hardcore feest waar je voornamelijk hakt. Die eerste heb ik minimaal 2 dagen spierpijn. Maar wil gewoon het liefst elke track lekker los gaan op welke beweging dan ook. Daar kom ik voor. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 23:10 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
makrooy schreef:
corneelwr schreef:

Iedereen heeft ook weer z'n eigen manier van stampen volgens mij. En dat geeft verder ook niks :P Altijd mooi als je even een duimpje ziet van iemand die op dezelfde manier losgaat trouwens.

Helemaal mee eens. :yes:

Deze man gaat wel heel apart los...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6867163 ... aring.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 08:11 

Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 10:10 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Deze man gaat wel heel apart los...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6867163 ... aring.html

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 10:18 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Tja benaming voor een manier van los gaan gaat te ver voor mij. Ik combineer ook alles bij elkaar, beetje oldskool stampen, beetje klaplongen, beetje hakken, of gewoon lomp met beide benen in de lucht springen.

:lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen