Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album met een thema werd inderdaad ook al gedaan door Phuture Noize, is helemaal niet nieuw dus. Bij die van Phuture Noize was ook veel beter een opbouw en verhaallijn te ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu half uur gekeken. Enige vorm van zelfkritiek ontbreekt een beetje. Alleen maar positiviteit. Neem toch aan dat ze de verbeterpunten die mensen noemen ook wel te horen krijgen? Kun je ook best benoemen in zo'n filmpje.

Vind trouwens het verleggen van grenzen ook wel meevallen. Maar goed, de mensen in de docu vinden t fantastisch. :P

Edit:
En ik ben trouwens niet echt een kenner van de Warface nummers, maar ik heb de hele docu het idee dat ik naar hetzelfde nummertje zit te luisteren. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
MelvinFR schreef:
Best leuke docu opzich.

Raven schreef:
Sympathieke gasten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Richardd schreef:
MelvinFR schreef:
Best leuke docu opzich.

Raven schreef:
Sympathieke gasten :thumbup:


Citaat:
En ik ben trouwens niet echt een kenner van de Warface nummers, maar ik heb de hele docu het idee dat ik naar hetzelfde nummertje zit te luisteren. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hilarisch! :lol:

Krankzinnig.

Luna had (onbedoeld) een erg goede opmerking: "Het haalt gewoon energie uit de mensen."

Correct, uit de mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hihi, zo'n grapjas die Luna, hele docu alleen maar stilstaande mensen gezien op die muziek van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral een uitgebreide on-the-road-with opgevuld met hier en daar wat uitleg vanuit thuis. Jammer dat er ook niet echt andere invalshoeken, anders dan over de muziek heen schreeuwende DJ's, zijn gebruikt. Wisselingen in het volume van het geluid zijn wel heel erg overdreven. Moet dit aan op een feest ofzo met die drops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb nu half uur gekeken. Enige vorm van zelfkritiek ontbreekt een beetje. Alleen maar positiviteit. Neem toch aan dat ze de verbeterpunten die mensen noemen ook wel te horen krijgen? Kun je ook best benoemen in zo'n filmpje.

Vind trouwens het verleggen van grenzen ook wel meevallen. Maar goed, de mensen in de docu vinden t fantastisch. :P

Edit:
En ik ben trouwens niet echt een kenner van de Warface nummers, maar ik heb de hele docu het idee dat ik naar hetzelfde nummertje zit te luisteren. :x

Mee eens. Docu doet aan als 1 grote aftermovie met hier en daar wat text en uitleg, vond het eigenlijk maar een slap stukje film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:36 
 

Keek prima weg ^^. Veel beelden van feesten juist plus 1+. Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Keek prima weg ^^. Veel beelden van feesten juist plus 1+. Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.


Das niet zo'n heel hoog cijfer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
SVB schreef:
Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.

Wauw.

:lol:

Lengte en beeldkwaliteit was goed. Geluid redelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
pim0412 schreef:
SVB schreef:
Inhoudelijk boeit het me toch niet zo veel. Was prima zo.

Wauw.

:lol:

Lengte en beeldkwaliteit was goed. Geluid redelijk. :P


Wat is het eindcijfer Parvuz? :list:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen