Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Brand los hierover
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me aan het geluid, de stemmen zijn zacht, de muziek en bij geluiden te hard :thumbdown:
Ik weet dat B-Front Speciaal is, maar waarom zijn artiestennaam eerst en dan zijn echte naam en bij de rest andersom? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iedereen zou wel weer z'n mening willen geven over alle uitspraken.

Maar eerlijk, best leuk om te zien hoe ze ontstaan zijn en hoe ze de afgelopen tijd beleefd hebben. Kijkt prima weg :)


uit wjd topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:26 
 

Leuk om te zien zo'n 'kijkje in het leven van'! Het lijkt alleen echt één grote aftermovie... Kijkt niet echt lekker weg, ook niet echt lekker gemonteerd imo :x Het valt nu wel erg op hoeveel (kwalitatief) slechte tracks hun eigenlijk geproduceerd hebben >.< Als ze er nog een paar jaartjes mee hadden gewacht was het misschien interessanter geweest, voor nu gewoon allemaal net niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het wel leuk, feest beelden en muziek mocht voor mij zelfs wat minder zijn en wat meer inhoudelijk.
Soms versta ik wel niets van wat Remco zegt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik dan wel niet begrijp, Remco is bij de beelden te zien toch vaak aanwezig op bookings van Warface, waarom staat Youri dan alleen achter de decks ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te zien over hoe hun over hun muziek praten, terwijl mijn mening er heel anders over is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Wat ik dan wel niet begrijp, Remco is bij de beelden te zien toch vaak aanwezig op bookings van Warface, waarom staat Youri dan alleen achter de decks ?

Remco deed Warface erbij, toen hij Yoeri leerde kennen deden ze samen Warface. Volgens mij wou Remco zich ook gewoon blijven focussen op eigen alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me wel afvraag, je hoort Youri op een gegeven moment praten over het leven van een dj, dat je in het weekend alleen plaatjes doet draaien en mensen vaak denken dat je doordeweeks slaapt. Waarom gaat hij hier niet dieper op in? Het schept voor mij juist nog steeds geen beeld wat hij nou de hele week doet? En ja ik snap heel goed dat ze veel en vaak in de studio zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuke docu opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik stoor me aan het geluid, de stemmen zijn zacht, de muziek en bij geluiden te hard :thumbdown:

En dan is het ook nog eens allemaal in het Limburgs. Had best een ondertiteling bij mogen zitten.
Verder prima documentatie van zijn album, brengt wat duidelijkheid om de act Warface. Productietechnisch is het net als zijn muziek, een beetje simpel, mocht wat beter uitgewerkt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sympathieke gasten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Belg soms echt moeilijk te verstaan, zeker dat Limburgs. Wat is dat joh :lol:
Verder wel leuke beelden maar zo enorm boeiend vind ik het niet.
De NC documentaire heb ik met heel veel aandacht bekeken terwijl ik bij deze men aandacht wel eens verloor.
Wel tof om te weten hoe ze nu echt ontstaan zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Wel een leuke docu!! Kijkt niet zo fijn weg als die van NC maar dat had verwachtte ik ook niet.
Leuk om wat meer over de mannen te weten te komen. Ik blijf er wel bij dat ik Art of war beter vind dan The 9 circles.

Ik vind vooral Remco een erg sympatieke gast waarvan ik weet dat hij zeker wel meer uit Warface kan halen. ben benieuwd hoe ze verder gaan groeien nu Youri zelf ook een studio heeft.

ookal vind ik metal vreselijke muziek zelf. Ik moet toch zeggen dat het experimenteren verder wel zeer op prijs wordt gesteld. De Moog is ook echt een super vet apparaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette docu! Had wel gehoopt op wat meer inzicht in het productieproces in de studio en wat meer achtergrond verhalen, maar voor de rest is ie fijn met veel vette beelden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 00:47 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb na deze documentaire meer een afkeer gekregen van Warface, muziek klinkt voor 90% echt ondermaats, simpel en die vocalen kunnen echt niet. Er zit echt geen idee achter de muziek vind ik. Maar goed, voor live zal het wel lache zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 00:58 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
Als Belg soms echt moeilijk te verstaan, zeker dat Limburgs. Wat is dat joh :lol:
Verder wel leuke beelden maar zo enorm boeiend vind ik het niet.
De NC documentaire heb ik met heel veel aandacht bekeken terwijl ik bij deze men aandacht wel eens verloor.
Wel tof om te weten hoe ze nu echt ontstaan zijn :thumbup:


Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben. Man West-Vlaams is soms lastig, maar dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 10:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook al heb ik helemaal niks met hun muziek, ik vind dit soort documentaires altijd super gaaf om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
DL22 schreef:
Als Belg soms echt moeilijk te verstaan, zeker dat Limburgs. Wat is dat joh :lol:
Verder wel leuke beelden maar zo enorm boeiend vind ik het niet.
De NC documentaire heb ik met heel veel aandacht bekeken terwijl ik bij deze men aandacht wel eens verloor.
Wel tof om te weten hoe ze nu echt ontstaan zijn :thumbup:


Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben. Man West-Vlaams is soms lastig, maar dit :P
Chroman schreef:
Koen schreef:
Ik stoor me aan het geluid, de stemmen zijn zacht, de muziek en bij geluiden te hard :thumbdown:

En dan is het ook nog eens allemaal in het Limburgs. Had best een ondertiteling bij mogen zitten.
Verder prima documentatie van zijn album, brengt wat duidelijkheid om de act Warface. Productietechnisch is het net als zijn muziek, een beetje simpel, mocht wat beter uitgewerkt worden.


Je kan in YouTube de ondertiteling gewoon aanzetten, dan is het wat beter te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 12:49 
 
Hardtraxxer

Gisteren waren het nog van die auto generated ondertitelingen. Wel leuk, maakt het een stuk aangenamer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Best leuke docu opzich.

Raven schreef:
Sympathieke gasten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Docu net af gezien, inderdaad sympathieke gasten, vooral dat stuk waarin die gozer van van Most Wanted vertelt over die dankbaarheid van hun vind ik heel tekenend. Heb genoeg aan te merken gehad op dat vorige album, dat staat hier los van, maar vind het wel grappig om te zien hoe die twee nou om zijn gegaan met die gigantische groei van populariteit de afgelopen anderhalf/2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

analyse na 1e min kijken: een vernieuwend album maken? naja zal wel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begin lijkt net zo'n lucky tv cover :lol: Voor de rest wel een leuke docu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor driekwart afgekeken voor ik m'n aandacht verloor. Jammer dat het voor 80% footage is van feesten en/of de rit ernaar toe. Verder ben ik het eens met een aantal opmerkingen van hierboven over het geluid. Ik moest soms echt moeite doen om te verstaan wat er nou eigenlijk gezegd werd, omdat hier en daar met een aardappel was opgenomen. Oh ja en nog een klein dingetje over dat 9 Circles album. Vernieuwend qua idee? Enigszins. De platen die erop staan echter, zijn noch vernieuwend, noch thematisch, wat geloof ik de bedoeling was van dat album. Al met al best een aardige documentaire, maar daar houdt het ook op.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen