Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik ook weet is dat we jou verhalen met een korreltje zout moeten nemen.
Er zijn meer organisaties dan q dance en zodra het duidelijk werd dat de groep voor Raw hardstyle groter werd heeft Q-dance qapital in het leven geroepen om een graantje mee te pikken.
Q-dance is al jaren lang niet meer de beleidsbepaler in de scène .misschien voor sommige djs. Maar niet voor wat wij graag willen op een feestje.
Wij, het publiek, hebben er gewoon nog altijd het meeste invloed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat ik ook weet is dat we jou verhalen met een korreltje zout moeten nemen.


Wat jij wilt. :)

Dan ben ik vanaf nu geen bron van informatie meer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij dat de bezoeker gewoon het laatste woord heeft. Met name in het festival seizoen, zijn er zoveel meer spelers, denk aan een Craft, Intents, Fantasy Island, Harmony of Hardcore, Ground Zero, noem ze allemaal maar op. Als Q de sound niet genoeg aanpast aan de bezoeker, dan zijn er alternatieven genoeg om dan wel heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat ie z'n verhaal ook nog weghalen :lol: "nvt meer"

Kan me soms echt heel erg om je verbazen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha strekking van het verhaal was dat Q-dance volgens hem bepaalde waar wij naar luisterden en dat qapital een manier was om het Raw publiek een bepaald aantal djs op te leggen waarbij lang spoontech en theracords geen partij in waren. Om zodoende grip te hebben op de scène. Dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Hahaha strekking van het verhaal was dat Q-dance volgens hem bepaalde waar wij naar luisterden en dat qapital een manier was om het Raw publiek een bepaald aantal djs op te leggen waarbij lang spoontech en theracords geen partij in waren. Om zodoende grip te hebben op de scène. Dus..


Qapital 2013: Geck-e / Thera
Qapital 2014: Exit Mind
Qapital 2015: Deetox / Exit Mind / Delete / Project Exile / Main Concern
Qapital 2016: Deetox / Delete / Thera / Jason Payne

Goed argument inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hij niet 2 jaar te laat met deze discussie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Is Theracords dan niet meer toegankelijke namen gaan aannemen om wel in aanmerking te komen voor feesten a la Qapital? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij zou het hier niet over de sfeer op een feest moeten gaan... wat mij betreft luistert iedereen gewoon wat hij zelf wil luisteren, ik heb zelf dan een vrij brede muzieksmaak en kan vrij veel binnen zowel euforische als rauwe hardstyle waarderen. Feit dat pontuz als artiest dit zegt kan ik me best aan irriteren. Om maar een voorbeeld te geven: 10 mensen pakken hetzelfde product in op hun werk, 8 van de 10 doet het op dezelfde manier, 2 doen het anders. 1 van de 2 is pontuz en gaat klagen bij de baas dat zij het niet goed doen. heeft het nut, nee.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen