Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Pontuz Bergman, een van de twee leden van het duo Wasted Penguinz, plaatste vandaag een statement naar de hardstyle hoe hij het zag. Ik ben benieuwd naar jullie meningen :D

Hieronder het statement:

"Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle."
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Vind net dat de RAW de laatste maanden muzikaal een serieuze opmars aan het maken is. Melodieën komen als maar meer voor. Nog een leuk weetje: Ben in december naar een feest geweest waar Wasted Penguinz moesten draaien voor Frequencerz. De laatste 3 platen draaide ze ook RAW.

Wat hij nu doet is zieltjes willen winnen en iets zeggen wat al 10x gezegd is.
Zou er niet van wakker liggen als hij ermee stopt. Brengt al lange tijd niets leuk meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Norther66 schreef:
Dus omdat hij een bepaalde substroming niks aan vindt, en die substroming toevallig heel populair is, wil hij de hele scene maar uit? :/


Dit, maak gewoon zelf de shit die je wilt horen, als iets echt zo saai en repetitief is dan sterft het vanzelf uit als er geen publiek voor is. Blijkbaar is dat publiek er nu wel nog.

Toen we 3 jaar lang alleen maar house bootlegs en kazige kut shit hoorde die BIZAR populair was ging Titan (ik zeg maar wat) toch ook niet janken dat het allemaal te blij was. Die zijn gewoon hun eigen ding blijven doen.

Laat de scene nog maar even lekker eentonig blijven, zijn we mooi van die wasted penguinz af.

Verder ook volledig eens met verhaal van Nabster (in wjd topic).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Zegt degene die in 6 jaar tijd ongeveer 5 daadwerkelijk verschillende tracks heeft gemaakt, en dan nog ~100 variaties op die tracks. Ja, jouw softe, flauwe, faux-diepe hardstyle: dat is de enige echte hardstyle. Volgens mij zijn er nog genoeg artiesten over die euphorische hardstyle maken, en genoeg publiek dat daar behoefte aan hebt. Dat de hype-gevoelige massa nu weer iets anders heeft gevonden wat ze leuk vinden, wat niet meer jouw ding is, dat moet je gewoon aan zien komen.

/rant


Voor t geval de boel uit WJD verwijderd wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een artiest met ook maar iets van betekenis zo'n statement zou maken (Wildstylez/Frontliner/NC/Coone/Audiofreq) zou er nog wel eens een reactie op kunnen komen.
Toen Audiofreq een soortgelijk statement maakte kwam er vrij snel een reactie van Radical bijvoorbeeld.

Maar "Pontuz Bergman van de Wasted Penguinz"... denk echt niet dat er een artiest van enige betekenis ook maar 1 keer met z'n ogen zou knipperen over een statement van zo'n onbelangrijk persoon.

Ik respecteer WP best wel, die gasten kunnen echt wel wat, maar dit gejank kennen we nu wel. De Raw is juist bezig om kwalitatief beter te worden. Wacht nog eens 4 jaar en beide stijlen zullen weer veel dichter bij elkaar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 19:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker makkelijk om de handdoek in de ring te gooien als je het ergens niet mee eens bent. Ook al ben ik het met z'n statement eens (laat 95% van de raw (haat de term nog steeds) links liggen tegenwoordig), dit neigt wel meer naar zieltjes/sympathie winnen. Laat dan zien dat de melodieuze hardstyle wel toekomst heeft in plaats van dit online te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem, heb iemand met de naam Wasted Penguinz nooit serieus genomen. Dikke doei :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik respecteer WP best wel, die gasten kunnen echt wel wat, maar dit gejank kennen we nu wel. De Raw is juist bezig om kwalitatief beter te worden. Wacht nog eens 4 jaar en beide stijlen zullen weer veel dichter bij elkaar komen.


Weerhoudt er niet van dat de, hoofdzakelijk duistere scene, gewoon een jaar heeft stil gelegen zonder enige muzikale verandering of vernieuwing, het was een jaar makkelijk verdienen met het zelfde trucje en daar is flink gebruik van gemaakt. Er zijn slechts een handje vol producers echt aan de slag gegaan met nieuwe elementen of stijlen om er muzikaal op vooruit te gaan. Genoeg luisteraars die zijn afgehaakt de afgelopen twee jaar door het gebrek aan creativiteit, vernieuwing en leger aan kontlikkers dat als maar groter werd. Hardstyle is al tijden meer een kuddegedrag dan werkelijk een muzieksoort wat enkel voor liefhebbers weggelegd is, maar dit is al langer aan de hand natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Laat hem, heb iemand met de naam Wasted Penguinz nooit serieus genomen. Dikke doei :thumbsup:


En dit komt uit de mond van een mod? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uit WJD:
Pommer schreef:
Op dat 'ik stop ermee' gejank na heeft ie een groot punt, al verkondigen we dat hier al jaren.

Alleen dat 'And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it' geldt echt niet voor de mensen die die rawcore muziek vet vinden, die gaan euforische hardstyle echt niet missen. Dus daar heb je ook alleen de liefhebbers van euforische hardstyle mee.


Overigens wel mee eens dat deze man weinig recht van spreken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
G1LL schreef:
Laat hem, heb iemand met de naam Wasted Penguinz nooit serieus genomen. Dikke doei :thumbsup:


En dit komt uit de mond van een mod? >.<


Denk dat hij het meer heeft over de naam "Wasted Penguinz" an sich... die blijft toch extreem debiel :P

en @ je vorige verhaal: geen vernieuwing is niet iets dat uniek is aan de raw. Dat die sub stroom stil staat op een punt die je niet kan waarderen is dan vooral heel vervelend. Zo heb ik dat met de euforische kant een lange tijd gehad toen alle grote namen aan één stuk door house bootlegs aan het uitpoepen waren. Als je lang genoeg de tijd neemt dan neemt zo'n negatieve hype vanzelf af, en vallen de laagdrempelige kut producers vanzelf door de mand.
Afgelopen jaar heb ik meer euforische hardstyle geluisterd dan de 2 jaar daarvoor bij elkaar. Er is een groep producers die de lat weer enorm hoog hebben gelegd en die er voor gezorgd hebben dat bijvoorbeeld Audiotricz tracks gingen maken als Alchemy of Hardstyle ipv de zoveelste Fedde le Grand bootleg

Dit is bij de raw nu ook al een beetje aan het gebeuren. Zelfs een artiest als Unresolved komt vaker met melodieen aanzetten en ziet in dat de hardcore kick en screech op 158 bpm op de lange duur niet meer gaat aanslaan. Betekent niet dat het meteen een goeie producer is, maar het betekent wel dat de typische hype die nu geschetst wordt, toch wel aan z'n eind zit.

(Misschien een beetje een lang onsamenhangend verhaal, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:09 
 
Hardtraxx Addict

https://www.facebook.com/chrisoneoffici ... 906160286/


Hahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha ja goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahah chris one is ook zo'n baas he.
Die vent weet het altijd wel te relativeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One wederom +1

Wasted Penguinz wederom -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris One & WP komen toch uit Zweden he?
Boeken voor een feest en kaartjes kopen naast elkaar op het vliegtuig aub.

Chris One :worship: :worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik doe ook wel eens een potje CSGO met die gozer, hij is echt helemaal gek in zijn hoofd, mooie vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:23 
 
Artiest

Vond het altijd maar aparte lui die WP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Chris One & WP komen toch uit Zweden he?
Boeken voor een feest en kaartjes kopen naast elkaar op het vliegtuig aub.

Chris One :worship: :worship: :lol: :lol:

Hebben zelfs een collab gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
DL22 schreef:
Chris One & WP komen toch uit Zweden he?
Boeken voor een feest en kaartjes kopen naast elkaar op het vliegtuig aub.

Chris One :worship: :worship: :lol: :lol:

Hebben zelfs een collab gedaan xd


Haha nu je het zegt ja, best een goeie plaat zelfs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als een artiest met ook maar iets van betekenis zo'n statement zou maken (Wildstylez/Frontliner/NC/Coone/Audiofreq) zou er nog wel eens een reactie op kunnen komen.
Toen Audiofreq een soortgelijk statement maakte kwam er vrij snel een reactie van Radical bijvoorbeeld.


Linkje iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was vgm gewoon een typisch Audiofreq rantje over raw waar Radical op inhaakte. Verder geen "rel" ofzo als ik het me goed kan herinneren.

Edit: kom niet verder dan dit twitter linkje. Kun je wel een beetje uit opmaken waar het over ging denk ik:

https://twitter.com/rdclredemption/stat ... 5660844032
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Chroman schreef:
DL22 schreef:
Chris One & WP komen toch uit Zweden he?
Boeken voor een feest en kaartjes kopen naast elkaar op het vliegtuig aub.

Chris One :worship: :worship: :lol: :lol:

Hebben zelfs een collab gedaan xd


Haha nu je het zegt ja, best een goeie plaat zelfs :D

Meerdere zelfs :P Maar neem aan dat je op I Miss You doelt, idd lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Van dat gebash en gejank van DJ's op elkaar en op de scene word ik ook schijtziek.
Het is niet mijn ding dus dan is het kut, maar ondertussen wel even proberen wat mee te pikken van de hype en een RAW plaat maken.
Hij heeft een punt hoor, maar dit is gewoon een beetje de like hunter uithangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 01:34 
 
Hardtraxxer

Fkn alcoholics is inderdaad nog het beste voorbeeld van hoe het niet moet, en ik snap al helemaal niet dat hij nu huilie doet maar wel die plaat maakt... n beetje hetzelfde om als moslim op de pvv te stemmen en vervolgens gaan huilen dat wilders de islam haat ofzo XD
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen