Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDonald schreef:
Exit mind?

algemeen/wat-is-er-gebeurd-met-t28344-1425.html?hilit=exit%20mind#p1626452
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDonald schreef:
Exit mind?

De eeuwige terugkomende naam in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:03 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
TheDonald schreef:
Exit mind?

De eeuwige terugkomende naam in dit topic.


Dat is toch echt The R3belz hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Zamble schreef:
TheDonald schreef:
Exit mind?

De eeuwige terugkomende naam in dit topic.


Dat is toch echt The R3belz hoor :P

Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurd

Dat is dan weer een vrij eenvoudige vraag om te beantwoorden. The R3bels (Alessandro Pomponio & Leonardo Toni) gingen destijds in 2011 uit elkaar en Leonardo (releaste destijds ook al twee sterke tracks als Maxter) ging verder als The R3belz. Alessandro ging verder in de hard dance scene, maar een simpele google doet mij vermoeden dat die carrière niet echt van de grond is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Nuracore schreef:
Wat is er eigenlijk met de R3bels gebeurd

Dat is dan weer een vrij eenvoudige vraag om te beantwoorden. The R3bels (Alessandro Pomponio & Leonardo Toni) gingen destijds in 2011 uit elkaar en Leonardo (releaste destijds ook al twee sterke tracks als Maxter) ging verder als The R3belz. Alessandro ging verder in de hard dance scene, maar een simpele google doet mij vermoeden dat die carrière niet echt van de grond is gekomen.


Dit verklaart de s en z voor mij een beetje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:07 
 
Hardtraxxer

Traxtorm records? Is het merendeel van de artiesten mee verhuisd naar dogfight? Of is dat een sublabel van traxtorm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Dogfight is een apart label. Dus qua grote(re) namen zijn Mad Dog, Unexist en Anime daar nu weg. Qua bekende namen heb je op Traxtorm nu nog Tommyknocker, Art of Fighters en nog wat artiesten die er pas een paar jaar zijn. Brutale is wel een side label van Traxtorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 12:14 
 
Hardtraxxer

Ahha, doordat er precies minder releases van traxtorm kwamen had ik het id dat er meer artiesten vertrokken waren... Even afwachten dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:30 
 
Hardtraxxer

Misschien is het hier al ergens genoemd hoor, maar waarom is het zo lang stil rondom the Vision? :mad:

EDIT:

Nu we er toch zijn: Neilio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Misschien is het hier al ergens genoemd hoor, maar waarom is het zo lang stil rondom the Vision? :mad:

EDIT:

Nu we er toch zijn: Neilio?


The Vision is overgestapt naar Reloaded, ook daar hoor je steeds minder van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:46 
 
Hardtraxxer

Die heb ik even gemist, jeetje. Maar waarom in hemelsnaam? Had die eenzelfde plan als Waverider?
Ik bedoel, the Vision heeft toch redelijk wat naam gemaakt. Ik check die Reloaded platen nu en zijn allemaal wel wat steviger. Prima te nassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MIWER WAS HERE
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 14:14 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(

Zonde en ook wel balen dat zo'n keuze volledig verkeerd uitgepakt. Teruggaan naar the Vision is dat nog een optie of is zo'n kans dan bekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
MeneerEend schreef:
The Vision kwam niet van de grond, toen is hij met Reloaded met verborgen identiteit om beetje te hypen. Vooral gefocust op oudere en wat mindere bekende platen. Maar na maandenlang had hij pas zijn eerste boeking, toen iedereen hem alweer was vergeten. Ondanks dat het misschien niet echt goed is aangepakt, erg zonde dat deze man niet word opgepakt :(

Zonde en ook wel balen dat zo'n keuze volledig verkeerd uitgepakt. Teruggaan naar the Vision is dat nog een optie of is zo'n kans dan bekeken?


Als hij nou gewoon eens even aansluit bij een boekingskantoor komt ie ook beter van de grond in plaats van zelf zijn boekingen te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven. Terug naar The Vision is een optie die nog eens overwogen moet worden lijkt me.
Heel jammer dat Neilio niet meer zo actief is. In november had hij nog een optreden en dat was gewoon weer dik in orde. Hopelijk een tijdelijke inactiviteit.
Als ik er nu aan terug denk was The Vision Vs. Neilio op de afterparty van Defqon vorig jaar echt één van de hoogtepunten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide hebben gewoon zoveel potentie, ik snap echt niet waarom die twee nog niet opgepikt zijn. Terwijl ze toch wel de nodige support hebben gekregen van wat bekendere artiesten (Neilio voornamelijk Da Tweekaz en Wasted Penguinz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Beide hebben gewoon zoveel potentie, ik snap echt niet waarom die twee nog niet opgepikt zijn. Terwijl ze toch wel de nodige support hebben gekregen van wat bekendere artiesten (Neilio voornamelijk Da Tweekaz en Wasted Penguinz).

Daar noem je dan ook twee namen.... Beiden leven alleen van de steevaste fanbase die af en toe een festival of feest bezoeken als een van die twee namen dan daar ook werkelijk staat. Die gaan na die tijd ook echt geen tracklist terug kijken en denken ohja na 40 minuten kwam er een gave track van ene neilo. laat ik hem eens beluisteren. Nee joh die zetten op de fiets naar school/werk een tracklist op spotify aan van Wastedpenguinz/da tweekaz en dat was het dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destijds had ik het er met neilio over alleen hij is zo gedemotiveerd geraakt toen dat lage productie raw in beeld kwam waar iedereen helemaal gek van werd. Wat ik snap. En ja, geen boekingen demotiveerd nog meer terwijl gearbox feestjes uitverkopen. Mja heb hem al heel lang niet meer gesproken, hopelijk horen we nog wat van hem binnenkort!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven.

Dit dacht ik ook inderdaad. Z'n laatste FB post (zojuist even opgezocht) heb ik ook helemaal gemist destijds. The Vision/Reloaded was toch opgepikt door WeR? Die hebben 'm nou ook niet echt beter gepusht dan DWX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 09:23 
 

pim0412 schreef:
simon10pont schreef:
Ik dacht eerst dat hij onder beide aliassen actief zou blijven.

Dit dacht ik ook inderdaad. Z'n laatste FB post (zojuist even opgezocht) heb ik ook helemaal gemist destijds. The Vision/Reloaded was toch opgepikt door WeR? Die hebben 'm nou ook niet echt beter gepusht dan DWX.

nee maar dat was te verwachten met WE R
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:34 
 
Hardtraxxer

AVIO Records?
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen