Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel krom eigenlijk dat je je naam moet veranderen om op te vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is er ook een jaar (of 2) tussenuit geweest voor hij als Andy Svge kwam. Misschien dat hij een nieuw begin wou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 17:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daarnaast is het ook geen garantie om weer in de beeld te komen. The Vision > Reloaded heeft so far ook nog niet geweldig uitgepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er ook een gigantische dosis geluk bij zat. Feit dat z'n eerste plaat Gravity was en meteen in de eindshow zat en meteen de nummer 1 plaat van 2016 was... dat had hij zelf nooit durven dromen :P

Moet maar net op het juiste moment met de jusite plaat komen en je zit weer een tijdje gebakken. Wel heel gaaf voor hem, want talent had/heeft ie wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En z'n tracks na Gravity zijn ook goed te pruimen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En z'n tracks na Gravity zijn ook goed te pruimen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik zelfs een understatement
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dat vind ik zelfs een understatement

Eens. Op de collab met DP na, wat ik overigens nog steeds een prima plaat vind, vind ik de rest van zijn tracks toch allemaal wel thuishoren in de boven categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Daarnaast is het ook geen garantie om weer in de beeld te komen. The Vision > Reloaded heeft so far ook nog niet geweldig uitgepakt

Wat erg jammer is, Vincent zit al zo lang in the scene... Ik gun het hem echt van harte want zijn platen zijn echt prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Regelt The Vision/Reloaded niet zijn eigen boekingen? Dat zou een grote factor kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Regelt The Vision/Reloaded niet zijn eigen boekingen? Dat zou een grote factor kunnen zijn


Zat die niet bij the wishlist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 10:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, regelt alles zelf als ik naar z'n e-mailadres kijk op Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Is denk ik een van de redenen dat hij weinig wordt geboekt. Als die bij Wishlist zou zitten stond hij sowieso op Defqon of Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

Hard attakk? Daar hoor je ook niks meer van gefaald project?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
gefaald project
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen zelf we ook wel ingezien hebben dat het niet helemaal aansloeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In-Phase, leven die nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag Brecht nog bij Remember op Decibel, wou hem die vraag stellen(uiteindelijk niet gedaan :$ ). Maar hij zag er meer uit als een gewone bezoeker dan dat hij nog actief zou zijn als Dj/Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Titan?


Goeie, ook wel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo, die draait toch gewoon nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een tijdje wat minder platen produceert kom je op wat minder grote feesten te staan, simpel. Er hoeft niet meteen iets aan de hand te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar maart gaf hij nog in een interview met Hard News aan met een album te komen in 2017, maar daar heb ik eigenlijk niks meer van gehoord.

Citaat:
Wat kunnen we verwachten van deze nieuwe act?

Muzikaal gezien zal er veel veranderen omdat er een album aan komt. Dit album heb ik op Dancefair aangekondigd en zal in 2017 gereleased worden. Daarnaast stop ik met de samenwerkingen en surprise act on-stage. Waarom? Omdat het allemaal erg veel tijd en energie in beslag nam. In eerste instantie moet je op jaarbasis zeker 5/6 keer een collab produceren met een artiest en deze moet ook voor vijf minuten stage-time naar een evenement toe komen. Het rendement was niet top en ik kreeg uiteindelijk het gevoel dat ik deze tijd en energie meer aan mezelf kon besteden.

Bij “The One Who Knocks” LIVE kunnen jullie een energieke act verwachten die geheel in de stijl van het hele concept valt. Deze act geeft mij de ruimte om hardstyle op een creatieve wijze te benaderen en jullie kunnen daarom veel edits en experimentele elementen verwachten. Verwacht daarnaast gewoon veel nieuwe muziek, want daar draait het uiteindelijk om!


Bron: http://www.hardnews.nl/titan-the-one-wh ... -en-event/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is wel heel erg uit de picture geraakt nu ja. Hij had nog 2 platen gereleased voordat zijn album zou komen maar dat is intussen ook weer bijna een jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Vorig jaar maart gaf hij nog in een interview met Hard News aan met een album te komen in 2017, maar daar heb ik eigenlijk niks meer van gehoord.

Citaat:
Wat kunnen we verwachten van deze nieuwe act?

Daarnaast stop ik met de samenwerkingen en surprise act on-stage. Waarom? Omdat het allemaal erg veel tijd en energie in beslag nam. In eerste instantie moet je op jaarbasis zeker 5/6 keer een collab produceren met een artiest en deze moet ook voor vijf minuten stage-time naar een evenement toe komen.


Bron: http://www.hardnews.nl/titan-the-one-wh ... -en-event/


Dan doe je dat toch lekker niet?
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen