Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-08-2017, 20:06 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Energyzed? Ik weet de fittie van een hele tijd terug maar hij had toch aangegeven om toch verder te gaan? Heb al een hele tijd niks meer van hem vernomen :huh:

Hij moet het nu allemaal zelf doen he :P moet hij het eerst leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 16:30 

Artiest

Steffnov schreef:
Exterkate schreef:
Energyzed? Ik weet de fittie van een hele tijd terug maar hij had toch aangegeven om toch verder te gaan? Heb al een hele tijd niks meer van hem vernomen :huh:

Hij moet het nu allemaal zelf doen he :P moet hij het eerst leren

Er komen geen platen van mij meer uit op scantraxx, daarom is er geen nieuwe muziek van mij te beluisteren.
Maar ik ben nogsteeds bezig met nieuwe muziek!

En Steffnov: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-08-2017, 09:03 

Hardtraxx Veteran

Op welk label ga je nu uitbrengen, of nog geen concrete plannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2017, 19:45 

Hardtraxx Newbie

Dead Rumble? 1 EPtje uitgebracht, daarna verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 15:37 

Hardtraxx Newbie

TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.

Zijn allebei gestopt met het maken van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 17:08 

Hardtraxx Addict

Dark Pact lijkt ook iets mee gaande als je zijn Facebook pagina ziet. Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 17:31 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Dark Pact, Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.

Heet niet voor niet Dark Pact hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 17:39 

Hardtraxx Elite

aDC schreef:
TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Arkaine? :cry: Bazenplaten maakten zij.

Zijn allebei gestopt met het maken van muziek.

Toch apart, ik dacht dat 'Adventure' echt bedoeld was als comeback. Die plaat is overigens veel langer geleden uitgebracht dan het lijkt voor m'n gevoel.

Wat zijn trouwens de plannen voor de solo-aliassen van Blackburn en Aeros, met name met betrekking tot releases en labels? Ik zie dat er veel focus ligt op het BMBSQD alias en podcast, maar ook daar zijn eigenlijk nog geen label of releases aan gekoppeld. Komt er wellicht een eigen label aan? Gezien beide heren hier op het forum zitten, zouden jullie zelf wat meer insight kunnen en willen geven? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 18:01 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Dark Pact lijkt ook iets mee gaande als je zijn Facebook pagina ziet. Profielfoto en omslagfoto allebei op zwart.

Zou zonde zij als hij kapt. Ook instagram is zwart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 21:29 

Hardtraxx Veteran

Op basis van veel van zijn releases: Ja!
Op basis van zijn laatste release: Nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2017, 08:30 

Kraak... Piep...

Heb eerlijk gezegd maar twee platen van hem vet gevonden en dat waren Black Death en The Institution. Verder veel standaard raw imo.

Denk dat hij gewoon zuur is dat hij geen boekingen krijgt en daarom dit doet. Beetje sneu imo gezien de man zelf ook altijd een woordje klaar had over de mensen die hem zouden moeten boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2017, 10:37 

Artiest

pim0412 schreef:
Wat zijn trouwens de plannen voor de solo-aliassen van Blackburn en Aeros, met name met betrekking tot releases en labels? Ik zie dat er veel focus ligt op het BMBSQD alias en podcast, maar ook daar zijn eigenlijk nog geen label of releases aan gekoppeld. Komt er wellicht een eigen label aan? Gezien beide heren hier op het forum zitten, zouden jullie zelf wat meer insight kunnen en willen geven? :)

Goede vraag! Dat de focus op dit moment meer op BMBSQD ligt dan op Blackburn en Aeros solo, heb je goed gezien. We vinden het simpelweg onwijs leuk om samen muziek te maken en alles wat er bij komt kijken. Zowel in de studio als onstage hebben we onwijs veel chemie dus dat willen we niet onderdrukken door solo ook te blijven pushen :) Wat betreft nieuwe muziek kan je dus eigenlijk alleen nog maar BMBSQD tracks verwachten voorlopig!

Releases hebben we nu een paar gehad op verschillende labels (Bomba op NEXT, NSFW met Avana op Fusion) en er liggen nog behoorlijk wat tracks op de plank. Dat we geen label hebben is enerzijds fijn omdat we 100% vrij zijn in wat we maken, aan de andere kant is het releasen veel lastiger. Labels willen ALS ze al een guest release overwegen alleen uitzonderlijk sterke tracks en marketingstrategieën. Dit kost allemaal extra veel tijd waardoor er weer wat minder muziek gemaakt kan worden... Ook werkt Bart fulltime en zit ik (Thijs) in mijn afstudeerjaar. Drukke tijden!

Voor nu zijn er nog geen plannen voor een eigen label, maar we sluiten voor de toekomst niks uit. Wie weet tonen de grote labels in de scene op een moment interesse om BMBSQD te signen en zitten we over een jaar of wat wel daar bij aangesloten! Op dit moment hebben we binnen driekwart jaar al veel meer bereikt dan we hadden durven dromen met BMBSQD, dus we blijven lekker doorgaan met de podcast, gigs en nieuwe muziek en dan zien we wel waar we terecht komen :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2017, 16:30 

Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Toch apart, ik dacht dat 'Adventure' echt bedoeld was als comeback. Die plaat is overigens veel langer geleden uitgebracht dan het lijkt voor m'n gevoel.

Ik weet zelf niet het doel achter die track maar het laatste nieuws wat ik hoorde is dat ze allebei weer met school begonnen zijn en niet echt meer plezier hadden in het maken van muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 14:27 

Hardtraxxer

Waverider?
Had een paar leuke plaatjes in 2011/2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 14:27 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Waverider?
Had een paar leuke plaatjes in 2011/2012

is nu Andy SVGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 16:28 

Hardtraxx Veteran

Wel krom eigenlijk dat je je naam moet veranderen om op te vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hij is er ook een jaar (of 2) tussenuit geweest voor hij als Andy Svge kwam. Misschien dat hij een nieuw begin wou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 17:01 

Hardtraxx Crew

Daarnaast is het ook geen garantie om weer in de beeld te komen. The Vision > Reloaded heeft so far ook nog niet geweldig uitgepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 17:09 

Hardtraxx Veteran

Denk dat er ook een gigantische dosis geluk bij zat. Feit dat z'n eerste plaat Gravity was en meteen in de eindshow zat en meteen de nummer 1 plaat van 2016 was... dat had hij zelf nooit durven dromen :P

Moet maar net op het juiste moment met de jusite plaat komen en je zit weer een tijdje gebakken. Wel heel gaaf voor hem, want talent had/heeft ie wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 17:25 

Hardtraxxer

En z'n tracks na Gravity zijn ook goed te pruimen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 17:29 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
En z'n tracks na Gravity zijn ook goed te pruimen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 19:36 

Hardtraxx Veteran

Dat vind ik zelfs een understatement
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2017, 21:02 

Hardtraxx Elite

Zamble schreef:
Dat vind ik zelfs een understatement

Eens. Op de collab met DP na, wat ik overigens nog steeds een prima plaat vind, vind ik de rest van zijn tracks toch allemaal wel thuishoren in de boven categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 15:34 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Daarnaast is het ook geen garantie om weer in de beeld te komen. The Vision > Reloaded heeft so far ook nog niet geweldig uitgepakt

Wat erg jammer is, Vincent zit al zo lang in the scene... Ik gun het hem echt van harte want zijn platen zijn echt prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 19:57 

Hardtraxx Veteran

Regelt The Vision/Reloaded niet zijn eigen boekingen? Dat zou een grote factor kunnen zijn
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen