Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Psyched en the I's ? Of wat er tussen hun is gebeurd


Je bedoelt Solutio en Psyched.


Juust
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Psyched en the I's ? Of wat er tussen hun is gebeurd

Solutio zit bij Gearbox en Psyched (The I's) bij Theracords (volgens mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoi!

Klopt.

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey

goed he

daag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wave Pressure?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Audiofreq, nam die nou een pauze of kapte hij er helemaal mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Audiofreq, nam die nou een pauze of kapte hij er helemaal mee


Dat weet hij zelf nog niet, volgens mij. Nam in ieder geval de tijd om zijn hoofd weer een beetje op orde te krijgen, en zal daarna wel weer doorgaan met waar hij zin aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij ging hij nog wel door met het bioweapon project
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Wat is er hiermee gebeurd? 29 april 2016.

http://prntscr.com/ivrddh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Wat is er hiermee gebeurd? 29 april 2016.

http://prntscr.com/ivrddh


Gedraaid op Defqon maar aangepast en niks meer gezien erna, zonde dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears z'n GATE project? De beschrijving daarvan vond ik al vaag, en verder ook weinig van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface en Spoontech? Was er nooit echt een goeie band, of heeft Warface dat hele gedeelte achter zich gelaten? Waar Delete altijd contact heeft met Spoontech en nummers support, zie je dat bij warface nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Warface en Spoontech? Was er nooit echt een goeie band, of heeft Warface dat hele gedeelte achter zich gelaten? Waar Delete altijd contact heeft met Spoontech en nummers support, zie je dat bij warface nooit.

Past ook niet echt in z'n huidige sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
kegel77w schreef:
Warface en Spoontech? Was er nooit echt een goeie band, of heeft Warface dat hele gedeelte achter zich gelaten? Waar Delete altijd contact heeft met Spoontech en nummers support, zie je dat bij warface nooit.

Past ook niet echt in z'n huidige sets.

Dit vooral. Warface had een unieke sound voor die tijd toen en iets van gearbox had je nog niet. Hij was volgens mij ook de enige Nederlander op dat label toendertijd. Had alleen goed contact met delete gok ik zo.
In de eerste jaren dat hij daar weg was draaide hij nog wel spoontech plaatjes. Maar zijn sets waren vroeger sowieso veel gevarieerder.

Ik vind het nog meest frappant dat hij nog geen spoontech set heeft gedraaid op een spoontech feest. En ik zeur daar al best een tijd over. Dus wellicht heeft hij daar inderdaad geen zin in.

Trouwens wel een goeie vraag, want ik heb een meet n greet met vazard en delete dus ik ga daar wel wat over vragen als ik een van beide spreek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dark Pact zat ook als Nederlander op Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@RTM, top! Laat maar weten wat die zegt. Ben toch wel benieuwd waarom er nooit echt meer contact is of überhaupt een samenwerking.

Wat betreft het niet supporten van platen, dat het niet in zijn huidige sets past snap ik natuurlijk wel. Maar was meer een voorbeeld dat er totaal geen support is tussen Warface en Spoontech. Vroeg me alleen af of er misschien wat gebeurd was in het verleden, of dat de band gewoon nooit zo sterk was. Ziet er naar uit dat ‘t het 2de is dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dark Pact zat ook als Nederlander op Spoontech.

Was dat dezelfde periode? Volgens mij kwam hij er bij toen Warface weg ging of er was een kleine overlap. Zo even uit m'n blote hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Dark Pact zat ook als Nederlander op Spoontech.

Was dat dezelfde periode? Volgens mij kwam hij er bij toen Warface weg ging of er was een kleine overlap. Zo even uit m'n blote hoofd.


Warface kwam in 2013 op het label, Dark Pact ging weg in 2015 geloof ik (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Dark Pact zat ook als Nederlander op Spoontech.

Was dat dezelfde periode? Volgens mij kwam hij er bij toen Warface weg ging of er was een kleine overlap. Zo even uit m'n blote hoofd.


Warface kwam in 2013 op het label, Dark Pact ging weg in 2015 geloof ik (?)

Nee ging in 2013 weg bij Spoontech.
Dit kon ik trouwens nog vinden uit een interview van 2014

Citaat:
Ga je in de nabije toekomst nog dingen doen met je ‘oude’ collega’s van Spoontech, zoals collabs?
Jazeker, Spoontech is voor mij de basis geweest om één van m’n eerste tracks uit te brengen. Ik zal Spoontech altijd trouw blijven supporten door tracks te draaien en collabs te doen. Momenteel werk ik aan een track met Dark Pact. Die zullen we voor het eerst gaan draaien op Decibel.


Niks van gemerkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja 2014, kan toch dat hij veranderd is en niet meer achter 4 jaar oude uitspraken staat. Helemaal als je 1 van de populairste raw acts bent. En zijn nieuwe stijl past er ook niet meer bij.
Verder heb ik daar na die uitspraak (2014-2015) wel wat van gemerkt hoor, deze set als hoogtepunt https://lsdb.nl/set/172473/warface-loud ... 5-07-03-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwacht hedendaags echt geen halve spoon set van hem, maar 1 of 2 tracks had toch makkelijk gekunt. Tussen al die releases zit toch wel vet spul wat je ergens tussen plakt of aan het eind erin gooit. Maarja dat is een discussie voor een ander topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou Warface een Spoontech set draaien op een Spoontech feest? Die vent heeft 3,5 plaat op Spoontech gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draait af en toe nog wel eens Cosmic Sin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 06:01 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Waarom zou Warface een Spoontech set draaien op een Spoontech feest? Die vent heeft 3,5 plaat op Spoontech gereleased.

Basis van z'n carrière ligt daar. Zijn sets in die periode behoren voor mij tot de betere die ik ooit gehoord heb en al helemaal als je ze vergelijkt met de sets van nu. Naast dat hij energiek mixte en een goede dosis spoontech tracks draaide wist hij altijd met onbekendere tracks te komen van talenten of zelfs artiesten die geen label hebben. Dat maakte de set onvoorspelbaar en ontzettend gaaf.
Helaas werkt dat eenmaal niet meer zo als je te populair bent. Dan hebben fans een verwachtingspatroon.

Ik zou zijn kijk op hardstyle best boeiend vinden in een spoontech setting, maar dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 07:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo gaat het echt met alle artiesten die leuke setjes neerzetten. Zodra ze populairder worden is het klaar. Kijk naar Artifact, sound rush, bass modulators etc...
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen