Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

You certainly know how to use the search-option :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...at six in the morning :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

Over HHZ toen hij weg was naar een ander land, hadden vrienden van hem zijn M5 in de prak gereden. En HHZ heeft ook een boete gehad van te snel rijden waardoor zijn rijbewijs is/was ingenomen. Alleen heeft hij de foto verwijderd.. maar je kan de tweet nog een stukje zien. Voordat hij zegt dat hij is verwijderd; https://twitter.com/#!/djheadhunterz/me ... gEcp8XI%2F
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
I really hope you didn't intend to resort to name calling. :)

I really hope you didn't intend to resort to leaking for no good reason. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
...at six in the morning :P

U bent bekend met tijdzones? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Hoe zit het met zijn M3? Hij verruilde zijn X6M voor de M5, dat is bekend. Maar de M3 heeft hij nog steeds, of?

]
wtf is dit voor mtv shit? boeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:48 
 

cheflegedozen schreef:
StephanKetz schreef:
Hoe zit het met zijn M3? Hij verruilde zijn X6M voor de M5, dat is bekend. Maar de M3 heeft hij nog steeds, of?

]
wtf is dit voor mtv shit? boeien!

Cribz, waar wonen de sterren uit de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:18 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
nikkita schreef:
I really hope you didn't intend to resort to name calling. :)

I really hope you didn't intend to resort to leaking for no good reason. :)


You had absolutely nothing to do with the situation, you have no idea about what was happening, and this happened over a year ago. None of us care anymore, neither should you. Time for you to move on, buddy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
cheflegedozen schreef:
StephanKetz schreef:
Hoe zit het met zijn M3? Hij verruilde zijn X6M voor de M5, dat is bekend. Maar de M3 heeft hij nog steeds, of?

]
wtf is dit voor mtv shit? boeien!

Cribz, waar wonen de sterren uit de hardere stijlen.


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
You had absolutely nothing to do with the situation.

Couldn't be more delighted, really.

Citaat:
You have no idea about what was happening, and this happened over a year ago. None of us care anymore, neither should you. Time for you to move on, buddy.

No one ever cared in the first place, especially not if told by a 3rd party who had nothing to do with it either. But you're absoutely right, lets move on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 22:34 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
nikkita schreef:
You had absolutely nothing to do with the situation.

Couldn't be more delighted, really.

Citaat:
You have no idea about what was happening, and this happened over a year ago. None of us care anymore, neither should you. Time for you to move on, buddy.

No one ever cared in the first place, especially not if told by a 3rd party who had nothing to do with it either. But you're absoutely right, lets move on.



And yet funnily enough you were one of the biggest mouths in that topic, and a year later still can't manage to shut up about it. So much for not caring. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze wilt dat je haar geeft tim om het goed te maken. Pak je kans. Sommige gebruikers kunnen helaas de hardtraxx artiesten status niet aan en gaan dan idioot gedrag vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo wordt er nu ineens gehaat op Nikkita? >.< zij heeft toen gewoon informatie gegeven over het onderwerp, wat bij veel mensen voor veel opheldering zorgde. Snap echt niet waarom jullie haar nu aanvallen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 01:58 
 

Zucht.. heel dat Bioweapon gedoe weer.. Tis toch al positief genoeg dat ze nu die tracks gaan releasen EN weer gepraat hebben?

Maar om het kort te houden: 2 botsende id's in een duo... een doet rare dingen en z'n ding doordrijven. De andere acts normal maar mag niks..
break-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 04:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoezo wordt er nu ineens gehaat op Nikkita? >.< zij heeft toen gewoon informatie gegeven over het onderwerp, wat bij veel mensen voor veel opheldering zorgde. Snap echt niet waarom jullie haar nu aanvallen :/

Informatie? Ze heeft chatlogs tussen beide partijen gelekt. Daarna heeft ze aangegeven dat dat een fout was en dat die logs voor een bepaalde groep bestemd waren. Ik begrijp uberhaupt niet waarom een derde partij zoveel invloed moet uitoefenen op de achterban. Als het label, of de artiesten zelf, met een statement waren gekomen was dat gelek allemaal niet nodig geweest.

Hoe dan ook het is nooit sjiek geweest wat ze gedaan heeft, en geloof me dat boeit me op het moment vrij weinig maar ze had ook gewoon d'r mond kunnen houden en de situatie zelf laten uitsterven.

nikkita schreef:
And yet funnily enough you were one of the biggest mouths in that topic, and a year later still can't manage to shut up about it. So much for not caring. ;)

I'm just pointing out your mistakes, nothing wrong with that imo. And please, I posted 3 or 4 messages on this topic, if that's caring..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 04:41 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Jurheinen schreef:
Hoezo wordt er nu ineens gehaat op Nikkita? >.< zij heeft toen gewoon informatie gegeven over het onderwerp, wat bij veel mensen voor veel opheldering zorgde. Snap echt niet waarom jullie haar nu aanvallen :/

Informatie? Ze heeft chatlogs tussen beide partijen gelekt. Daarna heeft ze aangegeven dat dat een fout was en dat die logs voor een bepaalde groep bestemd waren. Ik begrijp uberhaupt niet waarom een derde partij zoveel invloed moet uitoefenen op de achterban. Als het label, of de artiesten zelf, met een statement waren gekomen was dat gelek allemaal niet nodig geweest.

Hoe dan ook het is nooit sjiek geweest wat ze gedaan heeft, en geloof me dat boeit me op het moment vrij weinig maar ze had ook gewoon d'r mond kunnen houden en de situatie zelf laten uitsterven.

nikkita schreef:
And yet funnily enough you were one of the biggest mouths in that topic, and a year later still can't manage to shut up about it. So much for not caring. ;)

I'm just pointing out your mistakes, nothing wrong with that imo. And please, I posted 3 or 4 messages on this topic, if that's caring..


No, you decide to outright insult me and now you're trying to backtrack to save face.

It's really cute that you know absolutely nothing about anything and keep rattling on as though you do.

But hey, keep on pretending how you "don't care" and all... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan er mij iemand uitleggen hoe opeens Nikkita weer het mikpunt geworden is van alle haat? :/
Trieste attitude hier van sommigen... What's done is done. Sam en Corey gaan ook gewoon verder met hun leven/carriere, en besluiten nu zelfs die tracks uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHTYb, dit is duidelijk niet jouw zaak, dus laat dat lekker rusten. Als je geen idee hebt wat er gespeeld heeft kun je ook niet oordelen. Houd er dus over op, want het heeft geen zin en het verziekt het topic alleen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hoe zat dat dan eigenlijk, met Bioweapon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Maar hoe zat dat dan eigenlijk, met Bioweapon?


Voor mij is dit echt een serieuze vraag, want ik heb dat echt niet gevolgd. 'T zou me ook een zorg zijn trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:36 
 

teupie schreef:


Dat zijn gewoon helden you know
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is ook gedraaid op Thrillogy vorig jaar :)

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen