Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:44 
 
Hardtraxxer

Kan iemand mij vertellen wat er met die gast gebeurd is???
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:46 
 

Is er dan iets mee gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Laatste wat ik erover hoorde, is dat ie een GROOT topic op hardtraxx kreeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Laatste wat ik erover hoorde, is dat ie een GROOT topic op hardtraxx kreeg :cool:

:lol:

Ik vraag het me ook af hoor. Ik bedoel, al weet ik hoe lang geen release, die free releases die maar niet komen, helemaal nada. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zelfde vraag ik me af bij Kold Konexion, Pavo en Nagoom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Davide Sonar
1 juni via Twitter
‎1st of June! Back! Missed me? I need a quiet life due to my psoriasis but seems that nothing change so f*** the stress!!!!


Dit is een van de laatste dingen die hij poste.. en nog iets met een nieuwe track voor Dance air festival ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nagoom.


Is die niet al een tijdje gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rename het topic naar 'Wat is er gebeurd met..' en je hebt een topper.

Krusaders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Parvuz schreef:
Nagoom.


Is die niet al een tijdje gestopt?

Geen idee, had toen wel vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nagoom is gestopt. Pavo wordt gewoon weinig geboekt (Helaas!) en Kold Konexion hoor je eigenlijk ook niets meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Davide Sonar
1 juni via Twitter
‎1st of June! Back! Missed me? I need a quiet life due to my psoriasis but seems that nothing change so f*** the stress!!!!


Dit is een van de laatste dingen die hij poste.. en nog iets met een nieuwe track voor Dance air festival ofzo..

Hij heeft een hele load aan nieuwe.. of naja nieuw.. unreleased tracks. Order, Attack, To The Ride, Be Quiet, Temptation en ga zo maar door. En maar niks releasen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kold Konexion hoor je eigenlijk ook niets meer van.


Bij Minus is More Live op Free Festival vorig jaar, stond hij er wel bij (toch?), dus misschien ook op Thrillogy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Davide Sonar
1 juni via Twitter
‎1st of June! Back! Missed me? I need a quiet life due to my psoriasis but seems that nothing change so f*** the stress!!!!


Dit is een van de laatste dingen die hij poste.. en nog iets met een nieuwe track voor Dance air festival ofzo..


Psoriasis is nou niet bepaald geweldig

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psoriasis
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:45 
 
Hardtraxxer

What happened to Dana? It's still a mystery.

Sommige mensen zeggen, dat ze ziek is. Maar anderen zeggen, dat ze nu makelaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dat zelfde vraag ik me af bij Kold Konexion, Pavo en Nagoom.

Kold Konexion was toch gestopt? zoiets had ik gehoord :P

achja en over davide sonar, tis nooit mijn producer geweest.. swel jammer dat je niks van hem hoord maargoed ga me er ook niet zo druk om maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kold Konexion staat volgens mij gewoon nog bij Minus is More live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan me iets vaags herinneren van een filmpje over wat Minus is More tijdens een live-act deed waar Kold Konexion ook in voorkwam. Kan het filmpje helaas nergens meer vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
What happened to Dana? It's still a mystery.

Sommige mensen zeggen, dat ze ziek is. Maar anderen zeggen, dat ze nu makelaar is.


Dana was idd ziek, maar daarna had ze geen zin om terug te keren. Zoals je al zei is ze nu makelaar ;) Wel een groot gemis :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:53 
 
Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
StephanKetz schreef:
What happened to Dana? It's still a mystery.

Sommige mensen zeggen, dat ze ziek is. Maar anderen zeggen, dat ze nu makelaar is.


Dana was idd ziek, maar daarna had ze geen zin om terug te keren. Zoals je al zei is ze nu makelaar ;) Wel een groot gemis :cry:

Maar waarom neemt ze net officieel afscheid van de fans? Ik denk dat ze zo hun goede reputatie totaal vernietigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Stokbrood schreef:
StephanKetz schreef:
What happened to Dana? It's still a mystery.

Sommige mensen zeggen, dat ze ziek is. Maar anderen zeggen, dat ze nu makelaar is.


Dana was idd ziek, maar daarna had ze geen zin om terug te keren. Zoals je al zei is ze nu makelaar ;) Wel een groot gemis :cry:

Maar waarom neemt ze net officieel afscheid van de fans? Ik denk dat ze zo hun goede reputatie totaal vernietigd.


waarom zou je perse zelf een feest willen geven als 'afsluiting'
meestal word dit voor je gedaan en blijkbaar hebben ze t wel gevraagd maar had ze er geen zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft het over een feest? Gewoon een berichtje op Facebook was genoeg geweest, dan is er tenminste duidelijkheid.


Davide Sonar staat 1 september op Frequence, en 13 Oktober op Hardclassics, dat zijn z'n 3e en 4e optredens dit jaar.

Vraag me ook wel af wat er met Julian DJ is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Davide Sonar is volgens mij lang ziek geweest. Ik heb geen idee welke ziekte of wat voor iets. Op HDE 2011 (20 oktober ofzo) vroeg ik 'm wat z'n toekomst plannen waren. Hij zei dat er wel weer gigs aan kwamen in NL, maar die zijn er achteraf volgens mij niet geweest? Laatste was qontinent en XQ Italy ofzo? Hij woonde toen in ieder geval (nog) wel in België.

Ik wacht nog steeds op z'n 2 cd / album / story of my life compilatie die hij op qlimax 2009 in een interview beloofde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:33 
 

opaa schreef:
Davide Sonar is volgens mij lang ziek geweest. Ik heb geen idee welke ziekte of wat voor iets. Op HDE 2011 (20 oktober ofzo) vroeg ik 'm wat z'n toekomst plannen waren. Hij zei dat er wel weer gigs aan kwamen in NL, maar die zijn er achteraf volgens mij niet geweest? Laatste was qontinent en XQ Italy ofzo? Hij woonde toen in ieder geval (nog) wel in België.

Ik wacht nog steeds op z'n 2 cd / album / story of my life compilatie die hij op qlimax 2009 in een interview beloofde haha.

Volgens mij had ie psoriasis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je ook nog Profyler die vorig jaar ineens een track uploadde en je nu ook niks meer van hoort. Ook wel zonde, hij mag wel weer eens een colalb doen met Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:43 
 

Desnar, maar die is nu blijkbaar meer van de hardcore.
1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen