Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mijn bruur gaat veel naar feesten, maar eigenlijk alleen om drugs te gebruiken.


Klinkt als een toffe peer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mijn bruur gaat veel naar feesten, maar eigenlijk alleen om drugs te gebruiken.

Afbeelding
Is ook aan hem te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vriendin vind het niks, jammer maar is zo helaas!
Mijn ouders snappen helemaal niet dat je deze muziek kan luisteren, ook niet dat je de hele dag of nacht op een feest staat. Denk ook omdat dit in hun tijd ook heel anders was!

Benieuwd hoe dat voor de volgende generatie kinderen gaat zijn, zijn er dan ook muziek stromingen of hypes waar wij dan als ouderen niets van snappen? :) Lijkt mij wel tof als mijn kids dit ook tof gaan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Benieuwd hoe dat voor de volgende generatie kinderen gaat zijn, zijn er dan ook muziek stromingen of hypes waar wij dan als ouderen niets van snappen? :)

Dit heb ik nu al als ik famke louise/boef/lil kleine et cetera hoor bij die blagen, dan heb ik het gevoel alsof er al een generatie kloof is zoals ik die met mijn oma heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TkTT schreef:
Benieuwd hoe dat voor de volgende generatie kinderen gaat zijn, zijn er dan ook muziek stromingen of hypes waar wij dan als ouderen niets van snappen? :)

Dit heb ik nu al als ik famke louise/boef/lil kleine et cetera hoor bij die blagen, dan heb ik het gevoel alsof er al een generatie kloof is zoals ik die met mijn oma heb.

Dit inderdaad ja. Hetzelfde als die K-pop, schijnt heel populair te zijn onder de huidige jeugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Mijn vriendin vind het niks, jammer maar is zo helaas!
Mijn ouders snappen helemaal niet dat je deze muziek kan luisteren, ook niet dat je de hele dag of nacht op een feest staat. Denk ook omdat dit in hun tijd ook heel anders was!

Benieuwd hoe dat voor de volgende generatie kinderen gaat zijn, zijn er dan ook muziek stromingen of hypes waar wij dan als ouderen niets van snappen? :) Lijkt mij wel tof als mijn kids dit ook tof gaan vinden!


Ik ben benieuwd hoe onze kinderen onze muziek gaan vinden. Ik heb altijd het idee dat muziek, hoe ouder het wordt, hoe 'slapper/ouderwetser' het klinkt> dan vinden onze kinderen dat wss van onze muziek ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
TkTT schreef:
Mijn vriendin vind het niks, jammer maar is zo helaas!
Mijn ouders snappen helemaal niet dat je deze muziek kan luisteren, ook niet dat je de hele dag of nacht op een feest staat. Denk ook omdat dit in hun tijd ook heel anders was!

Benieuwd hoe dat voor de volgende generatie kinderen gaat zijn, zijn er dan ook muziek stromingen of hypes waar wij dan als ouderen niets van snappen? :) Lijkt mij wel tof als mijn kids dit ook tof gaan vinden!


Ik ben benieuwd hoe onze kinderen onze muziek gaan vinden. Ik heb altijd het idee dat muziek, hoe ouder het wordt, hoe 'slapper/ouderwetser' het klinkt> dan vinden onze kinderen dat wss van onze muziek ook :lol:


Ik denk dat het nog interessanter is om te bedenken hoe bijv Hardstyle over 20 jaar klinkt en hoe het zich in sound design dan heeft ontwikkeld. Misschien word zien onze kinderen Hardstyle dan wel net zo als hoe wij de 90s zien. Of bestaat het zelfs niet meer en heeft het zich net als Hard House zich door ontwikkeld naar een nieuw genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin houdt van hardstyle en luistert het ook over het algemeen alleen maar. Me broertje vond het eerst helemaal niks, maar gelukkig heb ik die 2 jaar terug helemaal weten over te halen en gaat die nu mee naar elk feestje. Me ouders vinden het wel mooi om eens te zien hoe zo'n show ect in elkaar steekt, maar daar houdt het helaas ook mee op. Die vinden het over het algemeen gewoon herrie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ben je een piraat ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ben je een piraat ofzo?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze snap ik niet? Vertel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Deze snap ik niet? Vertel.




Spoiler: Het is 'mijn', niet 'me', zoals piraten het in het Engels zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb piraten in de familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik nazi's:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grootste grammaticale ergernis die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder zou graag eens aanwezig willen zijn bij een Defqon eindshow.
Zou leuk zijn als Q-Dance een tribune voor ouders kan fixen :P
Ik zie mn oude moeke nog niet tussen die mensenmassa staan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vader vindt het tyfusherrie. Moeders vindt sommige nummers nog wel leuk. Ik kan met mijn zus altijd wel leuk praten over de stage opbouw en ontwerpen, maar met de muziek heeft ze niet zoveel. Mijn broer heeft me in 2005/6 in contact gebracht met hardstyle, maar heeft er hedendaags niks meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kende deze topic niet, wel lachen.

Mn broer en zusje vinden het niks. Mn moeder houdt nog wel van een zweverig plaatje maar zou nooit naar een feest gaan. Ik heb wel 2 keer met mn vader tomorrowland weekend gepakt en ging die af en toe mee naar de Hardstyle maar vond de techno toch wat leuker :x Hij vindt wel de stages en shows van de hardstyle veruit het gaafst maar zou er niet speciaal voor naar een feest gaan.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen